וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תכין את הסמים, חלק אותם לשני חצאים": כתב האישום נגד דרסיליה

1.8.2018 / 8:19

הפעולה של הסוכן המשטרתי שהובילה לכתב אישום ורגע המכירה שהפליל אותו, האפשרות שיושאל לקבוצה בלאומית ועתידו יישקל מחדש בעוד שנה והתביעה שהודיעה כי ייתכן שתעתור למאסר בפועל. כך הפך בלם מכבי חיפה מכדורגלן לחשוד בסחר בסמים

דוברות מכבי חיפה
על פי כתב האישום, בביתו של דרסיליה נמצאו תחמושת - 88 כדורים של רובה - וכן 18 אלף שקל, 840 דולר ו-50 יורו

לאחר כתב האישום נגד ג'יג'י דרסיליה, הלילה (בין שלישי לרביעי) התברר כי ההודעה של מכבי חיפה לפיה השחקן לא יחזור לקבוצת הנוער עדין לא מבשרת על כוונה לשחררו לצמיתות. במועדון בודקים אפשרות שבלם הנוער, שהואשם בסחר בסמים, יושאל לעונה אחת לקבוצה מהליגה הלאומית ובעונה הבאה נושא חזרתו יישקל מחדש.

בכתב האישום מופיע כי דרסיליה מואשם בסחר בסם מסוכן בצוותא וכן בהחזקת סם מסוכן שלא לשימוש עצמי בלבד. עוד תואר, כי ב-24 ביולי נערך חיפוש בביתו ברחוב אלמוג בחיפה, שם מתברר החזיק בקנאביס במשקל של 1.12 גרם נטו, וכן תחמושת - 88 כדורים בקוטר 7.62. בכתב האישום נמנו 26 עדי תביעה לכלל האישומים נגדו. כמו כן, בביתו נמצאו 18 אלף שקל, 840 דולר ו-50 יורו. עוד הוזכר, כי ישנה אפשרות שהתביעה תעתור למאסר בפועל בנוגע לדרסיליה.

עוד בנושא:

כדורגלן הנוער של מכבי חיפה נעצר בחשד לסחר בסמים
גיורגי דרסיליה: "לבן שלי לא חסר כלום. הוא רק רוצה לשחק כדורגל"
מכבי חיפה נפרדה מבני סכנין ב-1:1 בגביע הטוטו

שחקן מכבי חיפה ג'יג'י דרסיליה. אתר רשמי מכבי חיפה, אתר רשמי
כתב אישום חמור. דרסיליה/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי חיפה

בכתב האישום שהגיע הלילה לידי וואלה! ספורט נכתב כי: "בתאריך 24.6 בשעה 16:42 לערך התקשר הסוכן לעופר אברמוב וביקש לקנות ממנו 100 גרם סמים מסוג קנאביס כפי שרכש ממנו בעבר. עופר השיב בחיוב והסוכן ביקש כי יכין לו את הסמים למחר ויחלק אותם לשני חצאים. למחרת, לאחר ניסיון כושל לתאם את מועד ביצוע העסקה לצהריים, בשעה 17:49 לערך התקשר עופר לסוכן ואמר לו כי הקטין סיפק לו את הסמים בעסקה הקודמת נעצר, אולם, הוא יתקשר לאחר אשר ידאג לכך. בהמשך, בשעה 18:13 לערך, התקשר עופר לסוכן וביקש ממנו להגיע לתחנת דלק הממוקמת בסמוך לרחוב יבנה 13 בחיפה. לאחר מספר דקות, משהגיע הסוכן למקום המפגש, התקשר לעפר והודיע לו על כך וזה מסר לו כי עכשיו הוא ידבר עם האחר".

"לאחר מספר דקות בהן המתין הסוכן, הגיע למקום המפגש עופר כשהוא רכוב על קטנוע ואמר לסוכן כי בעוד דקה יגיע האדם אשר יספק לו את הסמים. כעבור דקות נוספות, הגיע למקום המפגש הנאשם ברכב מסוג סוזוקי. במעמד זה פנה הנאשם לסוכן באומרו כי האחר שלח אותו. בשלב זה מסר לו הנאשם שקית שקופה ובתוכה סם מסוכן מסוג קנאביס במשקל 99.27 גרם נטו. בנסיבות אלו, הבחין הסוכן כי הסמים אינם מחולקים כפי שביקש. מששאל הסוכן את הנאשם אודות כך, התקשר הנאשם לאחר בנוכחות הסוכן ושאל אותו לפשר הדבר, אולם האחר השיב כי לא היה לו זמן לכך. בשלב זה שילם הסוכן לנאשם בתמורה לסמים סכום כספי בסך 4,800 שקל במזומן".

"במעשיו המתוארים לעיל, סחר הנאשם בסם מסוכן בכך שמכר את הסם המסוכן לסוכן בתמורה לסכום כספי, זאת ללא היתר כדין או רישיון לכך מאת המנהל, וכן, החזיק בסם המסוכן שלא כדין, שלא לצריכתו העצמית, גם זאת ללא היתר כדין או רישיון לכך מאת המנהל", נכתב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully