וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיורגי דרסיליה: "לבן שלי לא חסר כלום. הוא בסך הכל רוצה לשחק כדורגל"

26.7.2018 / 7:47

אביו של כדורגלן מכבי חיפה, שנעצר בחשד לסחר בסמים: "אגיע לארץ בסופ"ש. הוא חף מפשע וייצא לחופשי". בשישי יוחלט האם יוגש כתב אישום. שחקנים בקבוצת הנוער: "הוא ספורטאי מצטיין"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מעצרו של כדורגלן קבוצת הנוער של מכבי חיפה, ג'יג'י דרסיליה, הכה בהלם את אנשי מכבי חיפה. שחקנים במועדון, שם החליטו להרחיב בנושא רק לאחר מיצוי החקירה בעניין, סיפרו אתמול על הנער בן ה-19, שנראה מעט בודד ומרוחק מחבריו לקבוצה, אך בעל התנהגות נורמטיבית. "רק לאחרונה הוא קיבל מעמד של ספורטאי מצטיין מהצבא. אנחנו מכירים אותו היטב, קשה להאמין שאדם כמו ג'יג'י מעורב בדברים כאלה. לא ידענו כיצד להגיב", אמר אתמול אחד משחקני הנוער של המועדון. "כולם כאן ממתינים במתח לתוצאות החקירה. הוא בלם מצוין שיכול להתפתח, סיפור כזה יכול להרוס קריירה של שחקן. אנחנו מקווים שמדובר כאן בטעות והוא ייצא נקי מכל הסיפור הזה".

עוד בנושא:

ג'יג'י דרסיליה כדורגלן הנוער של מכבי חיפה נעצר בחשד לסחר בסמים
קלאוס: "מקווה שתוך כמה ימים אשתחרר ממכבי חיפה"

גיורגי דרסיליה. ברני ארדוב
בטוח שבנו חף מפשע. גיורגי דרסיליה/ברני ארדוב

פרקליטו של השחקן, עו"ד שי טובים, אמר אתמול כי השחקן אינו מכחיש שהעביר תיק ובו סמים לסוכן משטרתי. יחד עם זאת, הטענה המרכזית עליה הם נשענים, היא שהשחקן לא ידע מה יש בתוך התיק, אלא התבקש להעבירו לאדם אחר ועשה זאת. מחר (שישי) יתקיים הדיון בבית המשפט ובסיומו יתברר האם יוגש כתב אישום נגד השחקן.

אביו של הכדורגלן בן ה-19, שחקן העבר גיורגי דרסיליה, מאמן כיום את קבוצת דילה גורי בגיאורגיה. בשיחה עם וואלה! ספורט סיפר דרסיליה, ששימש כעוזר מאמן של אלישע לוי במכבי חיפה והפועל באר שבע, כי הוא מתכוון לנחות בישראל בסוף השבוע על מנת להיפגש עם בנו. "אני מאמין שיהיה בסדר. אני לא מבין מדוע זה הגיע למצב כזה ומי נתן לו את התיק. אם חבר שלו העביר לו את התיק, הוא לא חבר", אמר האב. "אני חייב להגיע בסוף השבוע לארץ. הטיסה תוכננה מבעוד מועד. אני רוצה לראות את הילדים שלי ולסדר כמה דברים בארץ. ברור שניפגש".

"לא הייתי בקשר עם הילד בחצי השנה האחרונה, זה נכון. אבל דברים הסתדרו", סיכם האב. "לילד שלי לא חסר כלום, הוא בסך הכל רוצה להיות שחקן כדורגל מצליח והוא חף מפשע. בניגוד לשמועות, הוא לא לבד. הבן הגדול שלי נשוי. אם הוא היה בודד בישראל, הייתי מחזיר אותו לגיאורגיה. אני מאמין שביום שישי האמת תשתנה. הוא ייצא לחופשי אחרי שיבינו שלא עשה דבר".

פרקליטו של השחקן, עו"ד שי טובים, אמר: "אנו ממתינים לתוצאות הדיון ביום שישי. אין לי ספק שמדובר בטעות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully