וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה רוצה את חיימוב. בני יהודה תצרף את גלזר בקיץ?

1.4.2018 / 10:30

גם אופיר מרציאנו על הפרק מבחינת הירוקים. ואן זוואם המליץ להשאיר את השוער הישראלי, אך לא בטוח שהדבר יתאפשר. אלאך עדיין בודק אפשרות לצרף קשר זר בכיר במשבצת של אלברמן

צילום וידאו: לילך וייס, עריכת וידאו: מתן חדד

אחרי שהתעניינה באריאל הרוש, מכבי חיפה רוצה את גיא חיימוב לעונה הבאה. שוער הפועל באר שבע היה מבוקש כבר בינואר ועל פי מקורבים לעסקה, היא עשויה להתבצע אם אמיליוס זובאס ישחק בהפועל באר שבע בעונה הבאה. בני יהודה, כך מתברר, רוצה להשאיל את עומרי גלזר מחיפה. כך, על פי אותם גורמים, עשויה להתבצע עסקה סיבובית של העברת שוערים בליגת העל אך זו תלויה בעיקר בהעברת זובאס לבירת הנגב. מלבד חיימוב, שוער נוסף שנמצא על הכוונת של הירוקים הוא אופיר מרציאנו וההערכה היא שיחזור לישראל אם יקבל הצעה טובה בקיץ. בשל מספר העמדות שבהן אלאך רוצה לצרף זרים, נושא השוער הזר לא נמצא כרגע בראש סדר העדיפויות ולכן המטרה היא כרגע לצרף את אחד מהישראלים הבכירים בקיץ.

לוואלה! ספורט נודע כי מאמן השוערים של מכבי חיפה, ארנו ואן זוואם, המליץ לצוות המקצועי של מכבי חיפה להשאיר בקבוצה את גלזר. יחד עם זאת, לא בטוח שהמועדון והשוער רוצים שהוא יישאר כשוער משנה - מה גם שאוהד לויטה מוכן להישאר ולהילחם על מקומו בין הקורות. במסגרת הדיון על נושא השוער בעונה הבאה, עלה כאמור שמו של חיימוב אולם במועדון טוענים כי פניה רשמית לא נעשתה לשוער או לבאר שבע בעניין. לגבי גלזר, במועדון עיכבו עד כה את הדיונים לגבי חוזה חדש, אך בכל מקרה השחקן יוזמן לשיחה עם סוכנו אבי נימני לפני שיוכרע סופית היכן ישחק בעונה הבאה.

עוד בנושא:

המכשול הגדול הוסר: מדוע עלה שמו של רוטן כמועמד מוביל לטוונטה
פרד רוטן הבהיר להנהלה: "ההצעה מטוונטה לא עומדת על הפרק"
מכבי חיפה: "גולדהאר הבין את מה ששחר הבין מזמן - צריך פיקוח על התקציב"

עומרי גלזר שוער מכבי חיפה. ברני ארדוב
יעבור לזהובים? עומרי גלזר/ברני ארדוב

אחרי פגרת סוף השבוע, חיפה תשוב להתאמן היום לקראת המשחק באשדוד (מוצ"ש, 20:30). 18 נקודות נותרו בקופה והפער של הירוקים מהקו האדום עומד על עשר נקודות. אחרי הניצחון בעכו, במועדון לא עוסקים במאבקי הירידה והחלו בהכנות לעונה הבאה. בימים האחרונים החל מוחמד אלאך, שימריא להולנד, להגביר את המעקב אחרי שחקנים זרים לעמדת הקישור האחרוי. כפי שפרסמנו, העדיפות של ההולנדי כרגע היא להביא קשר אחורי זר למשבצת של גל אלברמן, שלא בטוח שימשיך בקבוצה.

עמית זנטי מבוקש במכבי פתח תקוה ובמספר קבוצות נוספות בליגה, אך אלה ממתינות להחלטה של הוועדה למעמד השחקן, אליה יפנה השחקן בקרוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully