וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "גולדהאר הבין את מה ששחר הבין מזמן - צריך פיקוח על התקציב"

28.3.2018 / 10:12

גורם במכבי חיפה הגיב להחלטת גולדהאר לקצץ בתקציב: "המהלך הוא נכון. יש גבול לחוסר השפיות. התקציב צריך להיות מרוסן". על שחר, שכבר התבטא בעבר כי מדיניות גיידמאק וגולדהאר מזיקה לכדורגל: "השנה הייתה חריגה, אבל בסוף הכל מתאזן"

מתן חדד

"מכבי תל אביב וגולדהאר הבינו את מה ששחר הבין כבר מזמן. יש גבול לחוסר השפיות, הפזרנות וההעלאה המדורגת בתקציב של קבוצות בכדורגל הישראלי. העלאת התקציב בקבוצות צריכה להיות מפוקחת ומרוסנת. המהלך של גולדהאר הוא נכון". כך אמר אתמול (שלישי) גורם במכבי חיפה, זאת בעקבות ההודעה הדרמטית של מיטש גולדהאר לפיה הוא מתכוון לקצץ בתקציב בעונה הבאה. גם במכבי חיפה ינסו "לרסן" את מדיניות התקציב בעונה הבאה.

שחר לא מתכוון להשקיע סכומי עתק ברכישת שחקנים ישראלים ונראה כי ההתמקדות שלו ושל מוחמד אלאך תהיה דווקא בנוגע לזרים, שבשנים האחרונות רובם לא הצליחו להרשים ושוחררו מהקבוצה. אותו גורם הוסיף: "שחר בנה עסק לטווח ארוך. השנה הזאת הייתה מעט חריגה, אבל בסופו של דבר הכל מתאזן. הדרך בה המועדון בחר שחקנים לא הייתה תמיד נכונה, אבל העלאת התקציב הייתה מבוקרת. הוא ידע בדיוק לאן הוא הולך, גם כשהפסיד עסקאות טובות לקבוצות אחרות".

עוד בנושא

מוחמדו אידריסו: "אמא שלי הורתה לי לעזוב את מכבי חיפה מיידית"
בהולנד טוענים שרוטן מועמד לטוונטה, מחיפה נמסר: "זה לא על הפרק"
על כמה כסף ויתר עומר דמארי כדי לשחק במכבי חיפה?

מיטש גולדהאר מכבי תל אביב. שלומי גבאי
לומד ממכבי חיפה? גולדהאר/שלומי גבאי

שחר כבר הצהיר בעבר כי הגעת ארקדי גיידמאק פגעה בכדורגל הישראלי. בשנת 2010 הוא התייחס להגעת מיץ' גולדהאר לכדורגל הישראלי. "אני לא זז הצידה. התקציב של חיפה בשנים האחרונות כמעט ולא משתנה", הגיב אז על העובדה שתקציב מכבי תל אביב צמח ל-110 מיליון שקלים. "התקציב הוא תקציב גירעוני, משום שרמת ההכנסות שלנו לא מכסה את רמת ההוצאות, אבל גירעוני בצורה שפויה". שחר הוסיף אז כי: "הדרך שבחרנו בה מצדיקה את עצמה. אנחנו לא פועלים על בסיס קפריזות כמו אנשים אחרים בכדורגל הישראלי, אלא על בסיס ניסיון. נראה לכם הגיוני שנשלם לשחקן 600 אלף דולר לעונה? גולדהאר פוגע בכדורגל הישראלי על-ידי העלאת רף השכר. הוא לא עושה נזק למכבי ת"א, הוא עושה נזק לנו - כי מכריחים אותנו לשחק משחק שהוא לא נכון".

בניגוד למכבי תל אביב של העונה, במכבי חיפה מתכוונים להמשיך עם מדיניות של מינוי סמכות מקצועית מעל המאמן. מוחמד אלאך ימשיך לעונה נוספת ובקיץ הבא יצטרך להוכיח שההשקעה בו הייתה נכונה. במועדון הכחישו אתמול כי פרד רוטן עתיד לעזוב ואישרו את הידיעה לפיה הוא החל את התכניות לקראת העונה הבאה. מנהל הקבוצה רפי אוסמו אמר: "נשמור על אווירה טובה. לא משנה מה יהיה, נישאר תמיד ביחד כי ככה חונכנו. כשאתה יחד, אתה מנצח. יש כאן צוות חדש, המאמנים פעם ראשונה איתנו כאן במעמד הזה".

ניקיטה רוקאביציה שיחק אתמול שתי דקות בלבד בתיקו 0:0 של אוסטרליה מול קולומביה. רוקאביציה שיחק חמש דקות בתבוסה של אוסטרליה 4:1 לנורבגיה ביום שישי. קוסטדינוב שיחק 90 דקות בהפסד הביתי 1:0 לבוסניה ביום שישי. שלשום גברה נבחרתו 2:1 על קזחסטן, כשהקשר שיחק שוב 90 דקות. למרות הרזומה המרשים בנבחרת, קוסטדינוב יעזוב בתום העונה את מכבי חיפה. יחד עם זאת, ההערכה היא שלא יחזור לליגה הבולגרית וינסה לצאת לליגה בכירה יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully