וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על כמה כסף ויתר עומר דמארי כדי לשחק במכבי חיפה?

26.3.2018 / 7:49

מפרטי ההסכם עולה: לייפציג אינה משתתפת בשכרו. החלוץ מרוויח 400 אלף דולר בחיפה, לעומת 780 אלף יורו בגרמניה - פחות ממחצית. וגם: חוזה העתק של קלאוס. רוטן באסיפה: "צריכים לנצח מעכשיו עד סוף העונה"

מתן חדד

עומר דמארי ויתר על יותר ממחצית משכרו בלייפציג הגרמנית על מנת לשחק במכבי חיפה - כך עולה מההסכם של החלוץ שהגיע לידי וואלה! ספורט. בהסכם בין השחקן לירוקים וללייפציג נקבע כי דמארי ישתכר 400 אלף דולר אצל הירוקים, בעוד שהגרמנים לא ישלימו את שכרו. חוזהו של דמארי בגרמניה עומד על 780 אלף יורו נטו, לא כולל תנאים מסביב. המשמעות: שכרו של דמארי עומד על פחות ממחצית. החלוץ יחזור בתום העונה לשיחות עם הגרמנים, כאשר שתי אפשרויות עומדות על הפרק: הראשונה, דמארי, שחגג שלשום 29, יקבל פיצוי ואז יוכל להמשיך ולשחק בישראל (הפועל תל אביב ומכבי פתח תקוה עדיין במירוץ אחריו), אפשרות סבירה בהחלט לאור החוזה הגבוה שלו בקבוצה. השניה: הגרמנים ידרשו פיצוי תמורתו וכאן תצטרך כל קבוצה לנהל משא ומתן על מנת לרכוש אותו. "עומר ויתר על הרבה כסף כי רצה לחזור לשחק. הכסף לא מהווה שיקול עבורו כשזה נוגע לעתיד הקריירה הספורטיבית שלו", אמרו במועדון על החלוץ שבישל שלושה שערים במחזור האחרון.

עומר דמארי שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
ויתר על לא מעט. דמארי/ברני ארדוב

לעומת דמארי, מתברר כי החוזה של החלוץ סטפנוס אתנסיאדיס, אותו חיפה מנסה להתיר, גבוה מאוד. החלוץ היווני, שלא מוכן לוותר על החוזה לעונה הבאה, מחזיק בסכומים גבוהים מאוד - כמעט 550 אלף יורו נטו. נראה כי רק הצעה מקבוצה גדולה בארצו או מועדון בעל יכולות כלכליות תוכל להוביל לסיום ההתקשרות. קלאוס, שהרוויח כ-700 אלף יורו ביוון, הבהיר לחבריו כי הוא לא מתכוון לוותר על החוזה.

בנושא אחר: אחרי שהיו בפגרה מאז יום רביעי, שחקני מכבי חיפה התאמנו אתמול לראשונה ללא שחקני הנבחרת הצעירה עומרי גלזר, רז מאיר, נטע לביא ומוחמד עוואד, וגם ללא ניקיטה רוקאביצה וגיורגי קוסטדינוב ששהו עם נבחרותיהם וטרם שבו לאימונים. פרד רוטן, שלא נוהג לכנס אסיפות כשהסגל אינו מלא, שוחח הפעם עם השחקנים "חשוב מאוד שנתרכז במשחק באשדוד", אמר המאמן שהתעלם מהניצחון על הפועל עכו. "אנחנו צריכים לנצח כל משחק מעכשיו ועד סוף העונה, להיות מרוכזים. מעכשיו אנחנו מתרכזים רק במשחק הבא".

מוחמד אלאך שהה במתקן האימון לקראת הטיסה שלו. אתמול הבהירו במועדון כי אלאך ידע על חתימת הנק פרייזר ברוטרדם ולכן התעלם מהפרסומים על ההחלטה לצרף אותו לצוות המקצועי בעונה הבאה. אלאך נפגש עם רוטן בנוגע לתכניות העתידיות של המועדון וזאת אחרי שהבהיר להנהלה שהוא מעוניין בהמשך דרכו של המאמן. "רק קטסטרופה מקצועית עד סיום העונה שתוביל להתפטרותו של רוטן תוביל לסיום ההתקשרות. כרגע אני לא רואים את זה קורה", אמר אתמול גורם במועדון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully