וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהולנד טוענים שרוטן מועמד לטוונטה, מחיפה נמסר: "זה לא על הפרק"

27.3.2018 / 8:13

על פי "טלחרף", המאמן מבוקש במועדון אותו הוליך לזכייה בגביע כמאמן ב-2001. כזכור, לאחרונה אלאך כבר הודיע להנהלה שהוא רוצה שיישאר. הקבוצה הגיבה רשמית: "יש לו הסכם איתנו"

צילום וידאו: לילך וייס, עריכת וידאו: מתן חדד

מאמן מכבי חיפה, פרד רוטן, הוא אחד המועמדים המובילים לקחת את המושכות בטוונטה ההולנדית החל מהקיץ הקרוב. לפי דיווח ב"טלחרף", "רוטן הוא המועמד החלומי" של טוונטה, כשייתכן שאם יגיע למועדון ממזרח הולנד, הוא יתפוס את תפקיד המנהל הטכני ולאו דווקא יעמוד על הקווים.

טוונטה מדורגת במקום האחרון בהולנד ואתמול היא עברה זעזוע בצוות המקצועי. המאמן חרטיאן ורבק פוטר ביחד עם עוזרו יאן דה יונגה ועוזר אחר - מרינו פוסיץ' מונה למאמן זמני עד סוף העונה. גם המנהל הטכני יאן ואן האלסט פוטר ובמועדון נערכים למהפכה כוללת בקיץ - אף שעדיין לא יודעים באיזו ליגה זה יקרה.

כזכור, לאחרונה הודיע מוחמד אלאך להנהלת המועדון כי הוא רוצה שהמאמן יישאר בקבוצה. במכבי חיפה אמרו כי הם מאמינים שרוטן לא יעזוב מיוזמתו את הקבוצה והדגישו כי הוא שותף בתכניות לעונה הבאה. במועדון טוענים כי גם לא קיבלו כל פניה לגביו.

מכבי חיפה הגיבה בצורה רשמית לדברים: "לפרד רוטן יש הסכם עם מכבי חיפה. מאמנים בסדר גודל הזה יזכו מן הסתם להתעניינות ממועדונים אחרים, אך הנושא כלל לא נמצא על הפרק. למכבי חיפה יש עדיין יעדים קונקרטיים העונה".

עוד בנושא

על כמה כסף ויתר עומר דמארי כדי לשחק במכבי חיפה?
אלאך ורוטן נפגשו: "לרגע לא ביקש להחליף מאמן"
פליאה במכבי חיפה על הצהרותיו של מו אלאך בנוגע לסגל

פרד רוטן מאמן מכבי חיפה. לילך וייס, מערכת וואלה!
יחזור להולנד? פרד רוטן/מערכת וואלה!, לילך וייס

בסוף העשור הקודם ותחילת העשור הנוכחי, טוונטה הייתה חברה קבועה בצמרת של הליגה ההולנדית והיא אף זכתה באליפות ב-2010. לפני כארבע שנים המועדון נקלע למשבר כלכלי חמור שבגינו הקבוצה כמעט נענשה בהורדה לליגת המשנה על ידי ההתאחדות ההולנדית.

השם של רוטן לא עלה במקרה בהקשר של טוונטה. הוא לבש את מדי הקבוצה לכל אורך קריירת המשחק שלו (1979-1992), אימן אותה בשתי קדנציות שונות והצעיד אותה לזכייה בגביע ב-2001. הוא נחשב לאחד מהסמלים הגדולים של המועדון ושם מקווים שהוא יחזיר את הקבוצה לימיה הגדולים.

כדורגלן העבר והפרשן בהווה, יורי מולדר, ששיחק עם רוטן במשך שנתיים בטוונטה בתחילת שנות ה-90, אמר אתמול: "פרד הוא המועמד הראוי לטוונטה והוא כבר הוכיח את עצמו בעבר. אני גם זוכר שבאחד הראיונות שלו בעבר, הוא אמר שהוא ישמח לחזור למועדון".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

קוסטדינוב השלים 180 דקות במדי בולגריה

מכבי חיפה ערכה אתמול אימון כפול ללא שחקני הנבחרת הצעירה (גלזר, מאיר, לביא, עוואד) וללא שני שחקני הנבחרות - ניקיטה רוקאביציה וגיורגי קוסטדינוב. רוקאביציה שיחק חמש דקות בתבוסה של אוסטרליה 4:1 לנורבגיה ביום שישי. הלילה תתארח אוסטרליה אצל קולומביה. קוסטדינוב שיחק 90 דקות בהפסד הביתי 1:0 לבוסניה ביום שישי. אתמול גברה נבחרתו 1:2 על קזחסטן, כשהקשר שיחק שוב 90 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully