וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אלאך ורוטן נפגשו בנוגע לעונה הבאה: "לרגע לא ביקש להחליף מאמן"

25.3.2018 / 10:34

המנהל הטכני של מכבי חיפה ימריא להולנד וישוב בסוף השבוע. המאמן מתרגל שני חלוצים באימונים ועשוי לשנות שיטה. בחיפה גיששו אצל סוכנו של הרוש, שהבהיר שיבחן אופציות בחו"ל לפני שיחליט לשוב לישראל

צילום וידאו: לילך וייס, עריכת וידאו: מתן חדד

"הנק פרייזר הגיע לישראל כשהוא כבר סגור בספרטה רוטרדם. כל הספקולציות לגבי העונה הבאה היו מיותרות. לרגע אחד אלאך לא ביקש שהוא יחליף את רוטן". כך אמרו אתמול (שבת) במכבי חיפה, בעקבות הפרסומים בימים האחרונים לפיהם המאמן ההולנדי של ויטסה צפוי להגיע לישראל בקיץ. כפי שפורסם בוואלה! ספורט בשבוע שעבר, אלאך הודיע להנהלה כי קיבל החלטה שרוטן יישאר בתפקידו בעונה הבאה, אלא אם יחליט להתפטר מיוזמתו.

רוטן עצמו לקח חלק בישיבה מקצועית שקיים אלאך לעונה הבאה. בימים האחרונים הודיע אלאך למאמן כי הוא ישוב במהלך הפגרה להולנד ויעבוד משם על התכניות לעונה הבאה. אחרי שנכח אתמול במשחק הנבחרת, הוא אמור להמריא בתחילת השבוע הנוכחי וישוב ככל הנראה ביום חמישי.

עוד בנושא

מו אלאך מעדיף קשר אחורי זר. פליאה על הצהרתו לגבי הסגל
אחרי ההחלטה לגבי רוטן, אלאך ישהה בחו"ל כדי לקדם את נושא הרכש
מו אלאך בראיון: "רוטן ימשיך בוודאות. לא אחזור על טעויות העבר"

מו אלאך, פרד רוטן, מאמן מכבי חיפה. שלומי גבאי
כבר עובדים על העונה הבאה. אלאך ורוטן/שלומי גבאי

חיפה תחדש היום את אימוניה לאחר פגרה ארוכה שהחלה ביום רביעי. על פי התרגול באימונים שקדמו לפגרה, נראה כי רוטן מתכנן שינוי מסוים בשיטה שלו. המאמן מתרגל לסירוגין את השיטה הרגילה שלו, 4:3:3, וכן 4:4:2. הוא העביר מסר לשחקנים לפיו ייתכן והשיטה תשתנה במשחקים הקרובים, וזאת בניסיון להכין את הקרקע לעונה הבאה. "העונה הזאת כבר גמורה, עדיף לתקן עכשיו מאשר להתחיל את העונה הבאה כשאתה מהסס לגבי השיטה שלך", אמר אחד השחקנים. "העובדה שהגיע לכאן מאמן הולנדי, לא מעידה בהכרח שהשיטה המסורתית טובה לקבוצה, גם אם הוא מאוד מאמין בה".

בחיפה שוחחו בימים האחרונים עם סוכניו של אריאל הרוש בנוגע לעתידו באנורתוזיס, אך זה הבהיר כי הוא שוקל כרגע אופציות בחו"ל ואם הדבר לא יתממש ייתכן וישקול את ההצעה. בחיפה מעוניינים שגלזר יישאר וישאירו את ההחלטה בידיו. אם יגיע שוער נוסף וגלזר יבחר להישאר, ייתכן שדווקא אוהד לויטה, ששומר על יציבות במשחקים בהם שותף, יעזוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully