וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההחלטה לגבי רוטן, אלאך ישהה בחו"ל כדי לקדם את נושא הרכש

21.3.2018 / 13:05

אחרי הפרסום לפיו הודיע להנהלה כי המאמן יישאר, המנהל הטכני ייפגש בפגרה עם סוכנים זרים. גורמים במועדון סיפרו כי רעיון להעלאת מחירי המנויים נדחה, מהמועדון נמסר: המחירים יישארו על כנם

קובי אליהו

אחרי הפרסום בוואלה! ספורט ביום שני, לפיו מוחמד אלאך הודיע להנהלת הקבוצה כי הוא מעוניין להשאיר את פרד רוטן כמאמן הראשי בעונה הבאה, המנהל הטכני והמאמן החלו לעבוד על נושא הרכש. אלאך הודיע לרוטן כי ישהה במהלך חלק מהפגרה בחו"ל כדי להיפגש עם סוכנים וינסה לקדם את ענייני הרכש. במועדון טוענים כי השניים כבר החלו לעבוד על העונה הבאה, זאת במקביל למחלקת הסקאוטינג שהתבקשה לאתר מספר שחקנים בעמדות שונות, בניהן קשר אחורי ומגן שמאלי. אלאך צפוי לחזור לישראל בסוף השבוע הבא. כזכור, המנהל הטכני אישר את הידיעה לגבי רוטן ואמר: "הוא ימשיך בוודאות בעונה הבאה. זה משהו שאנחנו מאוד רוצים. אנחנו מאושרים לא רק מכך שהוא מאמן טוב ומקצועי, אלא כי הוא יודע מה זה לעבוד עבור מועדון כמו מכבי חיפה. זה המועדון של העם, אתה הולך לשוק ואתה רואה את זה. יש דמיון רב בין מכבי חיפה לפיינורד בה רוטן עבד. עברו כאן תשעה מאמנים בשבע שנים. די, צריך ליצור יציבות".

בנושא אחר: בתום דיון שעסק בנושא מכירת המנויים בעונה הבאה, במכבי חיפה החליטו כי מחירי המנויים יישארו על כנם ולא ישתנו. גורמים במועדון סיפרו במהלך השבוע האחרון, כי במהלך הדיון עלתה הצעה לעלות את מחירי המנויים בעונה הבאה אולם במועדון טוענים כי "בשנתיים האחרונות לא הייתה עליה ולא ירידה במחירי המנויים ולא יהיה שום שינוי". מחירי המנויים בשנתיים האחרונות החלו ב-690 שקל למחדש ותיק (750 למחדשים, ו-750-800 שקל למנוי חדש) וטיפסו לכ-1,250 ביציע המזרחי, ו-1,350 עד 3,000 שקל ביציע הכסף. גם המחירים ביציע הזהב, טוענים בחיפה, יישארו על כנם - 3,120-3,920 שקל. מנויים חדשים ישלמו כמובן יותר: 820-970 שקל ליציע המשפחות, 1,470 ליציע המזרחי, והחל מ-1,570 ועד 3,320 ליציע הכסף. מחיר מנוי חדש ליציע הזהב יעמוד על סכום מקסימלי של 4,520 שקל.

עוד בנושא
מכבי תל אביב שוקלת לרכוש את חלוץ עירוני רמת השרון קייס גאנם
דיווח: ג'ורדי קרויף מועמד למשרת המנהל הספורטיבי של סוסיאדד
בית"ר ירושלים: אנטואן קונטה ודוד קלטינס צפויים להיעדר מחצי גמר הגביע

מו אלאך. שלומי גבאי
צפוי לחזור לישראל בסוף השבוע הבא. אלאך/שלומי גבאי

במועדון מבינים שקצב מכירת המנויים בשנתיים האחרונות לא יגדל ועשוי לרדת אם הקבוצה לא תצליח להחתים ליגיונר בכיר בקיץ הקרוב. "אין כרגע אף ליגיונר בכיר ששווה אלפי מנויים, וזו בעיה", הסביר אותו גורם. "מצד שני, אם נצליח להביא לכאן כמה ישראלים טובים, בהם לגיונרים, ונחזק את הקבוצה מבחינת סגל הזרים - אנשים ירוצו לקנות מנויים".

ניקיטה רוקאביציה הצטרף להכנות של נבחרת אוסטרליה. נבחרתו תקיים שני משחקים ידידות בנורבגיה (23 במרץ) ובקולומביה (27 במרץ), זאת כהכנה אחרונה לקראת משחקים גביע העולם, אותו תפתח ב-16 ביוני, יומיים לאחר משחק הפתיחה, במשחק מול צרפת. גיורגי קוסטדינוב יצטרף השבוע להכנות נבחרתו, לקראת בוסניה וקזחסטן. צמד המשחקים ייערך בבולגריה ב-23 וב-26 במרץ, בהתאמה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully