וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אנטואן קונטה ודוד קלטינס צפויים להיעדר מחצי גמר הגביע

20.3.2018 / 19:08

הצרפתי, שנפצע מול מכבי נתניה, עבר בדיקת MRI שהראתה כי הוא סובל מפציעה במיניסקוס, המגן/קשר ייעדר למשך שלושה שבועות והשניים לא צפויים לעמוד לרשותות של בני בן זקן מול קרית שמונה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מגן בית"ר בית"ר ירושלים, אנטואן קונטה, עבר היום (שלישי) בדיקת MRI והאבחנה הראשונית מדברת על פגיעה במיניסקוס. בשעות הערב רופא הקבוצה אמור לעבור על דיסק הצילומים ולהכריע סופית בנושא. קונטה נפגע במהלך המשחק מול מכבי נתניה וההערכה הראשונית הייתה כי יהיה כשיר לחצי גמר הגביע ב-1 באפריל, אך כבר עתה ברור כי ככל הנראה הוא יחמיץ את חצי הגמר וגם את המשחק נגד הפועל באר שבע בטרנר שלושה ימים לאחר מכן כאשר בבית"ר מקווים כי לא מדובר בפציעה שתשבית אותו עד לתום העונה.

אנטואן קונטה, שחקן בית"ר ירושלים. סוכנות ג'יני
קונטה/סוכנות ג'יני

אגב, אחת האופציות להחלפת קונטה כמגן היא של דוד קלטינס אך בבדיקה שנערכה למגן-קשר נתברר כי הוא סובל מקרע קטן בשריר וייעדר כשלושה שבועות, כולל חצי הגמר ומשחק העונה. מי שצפוי להיות כשיר למשחק הוא מיקי סירושטיין, שצפוי להמשיך ולפתוח לצד טל כחילה. עדיין לא ברור באם איתי שכטר יהיה כשיר. החלוץ יחזור לאימון בשבוע הבא ובהתאם לתחושותיו באימוני המאמץ תתקבל ההחלטה. שכטר רוצה לעשות מאמצים להיות כשיר אך בבית"ר הבהירו כי אם יחוש רגישות לא יסכנו אותו.

בבית"ר לא מתרגשים מהמכתב עליו חתומות 15 חברות כנסות ואי אילו דרישות נוספות להשעות את אנתוני וארן מהקבוצה. בבית"ר חוזרים ואומרים כי רק לאחר חקירת משטרה יקבלו אי אילו החלטות בענין. בבית"ר הוסיפו: "הדבר האחרון שניכנע לו זאת חבורה של כאלה שמחפשים יחסי ציבור וששמם יתנוסס על פני מכתב כזה או אחר בתקשורת".

אגב, בבית"ר עלתה מחשבה ביום חמישי האחרון להוציא את וארן מסגל הקבוצה לקראת המשחק נגד מכבי נתניה בשל כל העליהום והלחץ הציבורי אך גם הייעוץ המשפטי שקיבלו היה כי החלטה כזאת עלולה ליראות ככזאת ששופטת את השחקן ועלולה לשמש כנגדי באם ייפתח הליך משפטי לאחר חקירת המשטרה. בבית"ר הבהירו כי לאחר שהאירוע הסתיים הם ידאגו כי תצא הודעה מסודרת של וארן והוא יתנדב למען הקהילה.

נכון לשלב זה המשטרה יצרה קשר רק עם עורכי הדין של המעורבים אך עדיין לא הזמינה אף אחד מהם לתישאול, מה שעשוי לקרות בימים הקרובים. נראה כי בשלב זה המשטרה ממקדת את החקירה בבחורה ובניסיון לתשאל אותה ולהבין מה בדיוק אירע באותו לילה. עורכי הדין של השחקנים נמצאים בקשר כאשר אתמול התברר כי לאחר אותו אירוע הבחורה נשארה לישון אצל אחד השחקנים והוא הסיע אותה לביתה ביום למחרת.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully