וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב שוקלת לרכוש את חלוץ עירוני רמת השרון קייס גאנם

21.3.2018 / 11:09

מנספורד, ואן לוון והסקאוט עקבו אחרי החלוץ בן ה-21 שמושווה למונאס דאבור וכבש העונה שבעה שערים במדי הקבוצה מתחתית הלאומית. גם עירוני קרית שמונה, מכבי נתניה והפועל רעננה מעוניינות בו

קובי אליהו

מכבי תל אביב עוקבת אחר חלוץ עירוני רמת השרון קייס גאנם (21) ושוקלת לרכוש אותו לקראת העונה הבאה. שלשום הגיעו מנכ"ל הקבוצה בן מנספורד, המנהל המקצועי של מחלקת הנוער פטריק וואן לוון והסקאוט של מכבי תל אביב רן אליאס לעקוב אחר גאנם במשחק של רמת השרון מול הפועל קטמון.

המשחק הסתיים ב-0:0, אבל זו לא הייתה הפעם הראשונה בה מכבי תל אביב מגיעה לצפות במשחקים של גאנם שכבש העונה שבעה שערים במדי הקבוצה מהליגה הלאומית. גאנם שיחק בצעירותו באזור עמק חפר והגיע בהמשך לקבוצת הנוער של רמת השרון.

עוד בנושא

דיווח: ג'ורדי קרויף מועמד למשרת המנהל הספורטיבי של סוסיאדד
ראיקוביץ': "עשיתי טעויות ואני מתחרט, לפעמים הרגשות משתלטים"

קייס גאנם שחקן עירוני רמת השרון. אתר רשמי
כמה וכמה קבוצות בעקבותיו. גאנם/אתר רשמי

בגילאים הצעירים נהג לכבוש למעלה מ-20 שערים בעונה והוא מאוד מעניין את מכבי תל אביב גם בשל נתוניו הפיזיים והעובדה כי הוא חלוץ גבוה. לאנשים במכבי תל אביב מזכיר החלוץ בן ה-20 את תחילת הדרך של מונאס דאבור בישראל ואחרי שהאחרון עזב את מכבי תל אביב בגיל כל כך צעיר, מנסים במכבי תל אביב לאתר עוד כישרונות גם מהמגזר הערבי.

אגב, לא רק מכבי תל אביב מתעניינת בשחקן. במשחק שלשום נכח גם הבעלים של עירוני קרית שמונה איזי שרצקי שהגיע לעקוב אחריו וכן ידוע שמכבי נתניה והפועל רעננה מגלות בו עניין רב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

צפו בביצועיו של גאנם בנוער

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully