וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מו אלאך להנהלת מכבי חיפה: רוצה שרוטן יישאר כאן גם בעונה הבאה

19.3.2018 / 12:02

המנהל הטכני הדף את השמועות לגבי עתידו של ההולנדי בשיחות פנימיות והבהיר: "צריך יציבות". המאמן באסיפה לשחקנים: "זה רק ניצחון אחד אחרי תקופה קשה"

צילום וידאו: לילך וייס, עריכת וידאו: מתן חדד

"כל הכבוד על הניצחון, אבל זה רק ניצחון אחד אחרי תקופה קשה". כך אמר מאמן מכבי חיפה פרד רוטן לשחקנים הקבוצה באסיפה קצרה שקיים בעקבות התבוסה על הפועל עכו. ההולנדי שוקל לפרסם לשחקנים את ההרכב שוב לפני המשחק מול אשדוד, שייערך אחרי פגרה בת שבועיים, זאת על מנת למנוע התעסקות בנושא עד המשחק. "ההרכב היה ברור בכל מקרה מהאימונים שלו, כך שזה ממש לא משנה לנו", אמרו שחקנים בקבוצה על ההחלטה של רוטן. "אפשר לחשוב שעד עכשיו העיסוק בנושא הביא תוצאות".

עוד בנושא
במכבי חיפה אישרו: בנאדו סיכם עקרונית על חזרה לקבוצת הנוער
רוקאביציה יימכר בקיץ? האוסטרלי לא פוסל מעבר לכסף הגדול גם ללא קשר למונדיאל

פרד רוטן מאמן מכבי חיפה. לילך וייס, מערכת וואלה!
מאמינים. רוטן וחיפה (צילום: לילך וייס)/מערכת וואלה!, לילך וייס

בנושא אחר: המנהל הטכני אלאך הדף בימים האחרונים את השמועות לגבי עתידו של פרד רוטן. בשיחות עם ההנהלה, הבהיר ההולנדי כי המאמן הוא חלק מהתכנית שלו לעונה הבאה. "המועדון החליף יותר מדי מאמנים בשנים האחרונות. צריך ליצור כאן יציבות", הסביר.

במכבי חיפה לא מחכים למשחק באשדוד כדי להתחיל את ההכנות לעונה הבאה. אלאך בודק שמות של מועמדים לקראת הקיץ ורוצה להשלים את סגל הזרים עוד לפני פתיחת העונה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, מאור קנדיל וגדי קינדה נמצאים בתכניות של מכבי חיפה. במועדון מתלבטים לגבי המגן השמאלי אלכסנדר בוטנר, שלא נמצא בכושר טוב ולא נכלל בסגל ויטסה מאז חודש דצמבר. "נביא לכאן בלם, מגן וקשר אחורי ברמה גבוהה", אמר השבוע גורם בחיפה.

הקבוצה גברה היום 1:7 על עירוני טבריה מליגה א' במשחק אימון. המשחק נועד לשלב שחקנים שלא פתחו בשבת ושחקני נוער. את השערים כבשו: מוחמד עוואד (רביעייה), גיא דהן, קאיו ועמית זנטי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully