וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמדו אידריסו: "אמא שלי הורתה לי לעזוב את מכבי חיפה מיידית"

החלוץ הקמרוני שנזרק מהירוקים ב-2014 בגלל בעיות משמעת, התראיין בגרמניה ונתן שיעור בפייק ניוז: "בלילות היו אזעקות, התבצרתי במיני-בונקר". וגם: "אהדתי את מכבי חיפה כילד"

צילום וידאו: לילך וייס, עריכת וידאו: מתן חדד

מוחמדו אידריסו הגיע למכבי חיפה בקיץ 2014 בקול תרועה רמה, אבל נזרק ממנה עוד לפני חלון ההעברות של ינואר. חמישה משחקים, אפס שערים ועוד זר שכשל במכבי חיפה.

אידריסו הציג יכולת לא טובה מהרגע הראשון במכבי חיפה, ספג כרטיס אדום נגד בית"ר ירושלים והיווה מטרה לביקורת קשה מצד המאמן דאז אלכסנדר סטנוייביץ'. אחרי שהקמרוני שוחרר בנובמבר, הסרבי אמר: "בתור מאמן יש לי את הדרך שלי ואני לא מוכן לסטות ממנה. אידריסו סטה מהדרך".

בעיות משמעת, סטייה מהדרך? מתברר שלחלוץ יש הסבר שונה בתכלית לסיבה בגללה עזב את מכבי חיפה ובמשרד התיירות בוודאי לא יאהבו לשמוע את הגרסה שלו.

"הנסיבות בישראל היו בלתי נסבלות", הוא סיפר בראיון שפורסם הבוקר (שלישי) בגרמניה, "הקונפליקט הפוליטי נוכח כל הזמן, בכל מקום. מדי כמה ימים נשמעו אזעקות בכל רחבי העיר והייתי צריך להתבצר במיני-בונקר. בקושי הצלחתי לישון. כשאמא שלי שמעה על המצב, היא הורתה לי לבטל את החוזה מיידית".

אגב, לקמרוני בן ה-38 שעדיין לא פרש ומשחק היום בליגה הרביעית באוסטריה, היה גם הסבר מקורי לסיבה בגללה חתם במכבי חיפה מלכתחילה: "כשהייתי ילד, הייתה לי קבוצה שאני אוהד בכל מדינה. אני לא יודע למה, אבל בישראל זו הייתה מכבי חיפה. הם הגישו לי הצעה אחרי השנה הראשונה שלי בקייזרסלאוטרן, אבל רציתי להמשיך בגרמניה. אחרי השנה השנייה לא קיבלתי הצעה לחוזה חדש ומכבי חיפה שוב פנתה אליי, אז עברתי אליה".

עוד בנושא:

מוחמדו אידריסו: אוהב דוגמניות, שונא אסיפות, פותח פה בתקשורת
מוחמדו אידריסו שוחרר ממכבי חיפה

מוחמדו אידריסו שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
לא שרד אפילו חצי עונה. אידריסו/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully