וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: מוחמדו אידריסו שוחרר מהקבוצה

13.11.2014 / 17:20

הקמרוני סיים את חלקו במועדון אחרי שמונה מחזורים בלבד. סטנוייביץ': "החלטתי לשחררו אחרי עימות במשחק מול עכו". בכרמל מדברים על סכסוך עם רובן ראיוס, חמדי סליחי מועמד להחליפו

עומר דנינו,  מכבי פתח תקוה מול מוחמדו אידריסו מכבי חיפה. ברני ארדוב
זה היה רומן קצר. אידריסו/ברני ארדוב

מכבי חיפה הודיעה הערב (חמישי) כי החלוץ מוחמדו אידריסו שוחרר מהקבוצה. על פי ההודעה, המאמן אלכסנדר סטנוייביץ' החליט לשחרר את חלוץ נבחרת קמרון לשעבר בשל התנהגות בעייתית. אידריסו הגיע היום למשרדי היועץ המשפטי של המועדון אודי שוכוטוביץ', שם הוא קיבל הודעה שהוא משוחרר מהקבוצה לאלתר. השיחה בין סטנוייביץ' לאידריסו התנהלה כבר אתמול.

מאמן הירוקים אלכסנדר סטנוייביץ' אמר על השחרור לאתר הרשמי של הירוקים: "עבורי, כמאמן, המועדון והקבוצה הם מעל הכל, הם הדבר החשוב ביותר, אף אחד אינו מעל המועדון וכל אחד צריך לכבד את המועדון. אחרי ההתנהגות של אידריסו בטדי הוא קיבל אזהרה, ובעקבות העימות המילולי במשחק האחרון נגד הפועל עכו, החלטתי והודעתי לו את החלטתי בשיחה אישית בינינו, מבחינתי הוא סיים את דרכו במועדון. לא משנה היכולת של השחקן, טוב או פחות טוב, מומנטום חיובי או שלילי, הדבר החשוב ביותר זו ההתנהגות ולהגיע לכל אימון ברצון ובאנרגיה טובה. אני מאחל לאידריסו הצלחה בהמשך הדרך".

סיבה נוספת לשחרורו של השחקן מחיפה היא גם עימות שנוצר בינו לבין רובן ראיוס. במועדון ידעו לספר היום כי מאז העימות שהתפתח ביניהם לאחר המשחק בווסרמיל, נותרו משקעים בין הצדדים. אחד השמות שעלה כמועמד הוא של חמדי סליחי, חלוץ הפועל עכו.

אידריסו היה שחקן הרכש הראשון שהצטרף למכבי חיפה והוא חתם בשורותיה מיד עם סיום העונה בסוף חודש מאי. החלוץ הקמרוני בן ה-34, שנופה מסגל הנבחרת רגע לפני המונדיאל, הגיע לישראל עם רזומה עשיר של הבקעות בבונדסליגה הראשונה והשנייה, אבל התקשה להשאיר חותם. הוא הבקיע שני שערים במסגרת גביע הטוטו (ב-3:5 על סכנין) ובליגה לא מצא את הרשת בחמישה משחקים. החלוץ הורחק במשחק של הירוקים נגד בית"ר ירושלים בטדי (1:0) לאחר שבעט בדושאן מאטוביץ' והושעה משלושה משחקים. כשחזר, לא הצליח לעזור לקבוצה לצאת מהמשבר וכאמור לא מצא את הרשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully