וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: שחר נפגש עם פיני זהבי, מעקב אחר סליחי

10.11.2014 / 12:16

נשיא מכבי חיפה רוצה לחזק את הקבוצה והבהיר לסטנוייביץ': החיזוק חשוב גם לעונה הבאה. בינתיים, המאמן הודיע רשמית להנהלה: אדין צוצאליץ' יעזוב

one

נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, נועד בשבוע שעבר עם סוכן השחקנים פיני זהבי על מנת לדון בענייני רכש. זהבי, השוהה כעת בלונדון, שוחח עם שחר על דרכים בהם ניתן להוציא את הקבוצה מהמשבר. כזכור, לפני כשבועיים פרסמנו כי סטנוייביץ' החל לחפש בלם לקבוצה, שיחליף את אדין צוצאליץ'. הבלם הבוסני יעזוב את הקבוצה בינואר ואיתו כנראה זר נוסף. סטנוייביץ' הודיע על החלטתו להנהלה והבהיר כי החל לחפש שחקן אחר. שחר הבהיר לסטנוייביץ' כי לא יגביל בשלב זה את תקציב הרכש וכי החיזוק חשוב גם לעונה הבאה.

חמדי סליחי שחקן הפועל עכו (ימין) מול אוראל דגני שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
בקרוב בחיפה? סליחי/קובי אליהו

כזכור, בחיפה מאוכזבים מאוד גם מיכולתו של מיצ'ל, שגם הוא עשוי לעזוב. בשלב זה במועדון לא מדברים על אפשרות שמוחמדו אידריסו יעזוב, וממתינים לראות שיפור ביכולתו במחזורים הקרובים. "אידריסו מרוכז במשחקים האחרונים בעבודת הגנה. ככה יהיה לו קשה מאוד להבקיע", אמר שחקן בקבוצה. "אף אחד מהחלוצים לא עושה את העבודה הזאת. כרגע, הוא נמצא בכושר הגופני הטוב ביותר בקבוצה. אולי הוא צריך להתרכז ברחבה במקום למלא משימות הגנתיות".

במועדון מנהלים מעקב אחר חלוץ הפועל עכו, חמדי סליחי, שמסיים חוזה בתום העונה. סליחי שייך לסוכנות השחקנים שמייצגת את סטנוייביץ' וסטויקוביץ' ולכן נראה שלא תהיה בעיה להעבירו, מה גם שעכו לא תתנגד למכירתו בשלב כזה.
שחקני הקבוצה שמחו אתמול לאחר שבמועדון הודיעו להם כי הקנסות בוטלו בשלב זה ולא יופיעו במשכורות שנכנסו מאז אתמול לחשבון הבנק. במועדון החליטו כי ההחלטה הסופית תידחה ותתקבל החודש, אך לא נראה שישנו את ההחלטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully