וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרד רוטן הבהיר להנהלה: "ההצעה מטוונטה לא עומדת על הפרק"

29.3.2018 / 16:44

מאמן מכבי חיפה העביר מסר בעקבות הדיווחים. מו אלאך, שימריא בשבוע הבא להולנד כדי לקדם את התכניות לקיץ, נכח באימון. ההולנדים ביקשו מהשחקנים לנוח במהלך פגרת חג הפסח

פרד רוטן מאמן מכבי חיפה. קובי אליהו
פרד רוטן/קובי אליהו

במכבי חיפה כבר הבהירו רשמית כי לא קיבלו כל פניה מטוונטה ההולנדית לגבי פרד רוטן, אולם על פי שיחה עם המאמן שהתנהלה לאחר הפרסומים בהולנד השבוע, זה הבהיר בשיחה עם ההנהלה כי הנושא לא עומד על הפרק גם מבחינתו. גורם במועדון סיפר כי לאחר הידיעות בתקשורת ההולנדית, נערכה שיחה עם רוטן בה הבהיר כי מבחינתו הוא נשאר בקבוצה בעונה הבאה.

עוד בנושא:
מדוע עלה שמו של פרד רוטן כמועמד לטוונטה?

ההולנדי שוחח בקצרה עם השחקנים היום, יחד עם מוחמד אלאך שהגיע לאימון. המנהל הטכני ימריא בתחילת השבוע להולנד וישהה שם ככל הנראה עד יום חמישי. השניים איחלו לשחקנים חג שמח וביקשו מהם לשמור על עצמם ולנוח במהלך החופשה, לקראת הגברת קצב האימונים בשבוע הבא.

אלאך עצמו כבר מתכנן את העונה הבאה. בימים האחרונים הוא סייר בירושלים וערך פגישות אישיות עם אנשים במועדון. בשבוע הבא הוא ינסה לקדם את הגעת שחקני הרכש הזרים: בלם, מגן שמאלי וקשר אחורי. במועדון כבר החליטו לתת עדיפות לקשר זר על פני קשר ישראלי. כפי שפרסמנו, המועמד הישראלי למשבצת הזאת הוא אלמוג כהן. גם מאור קנדיל עשוי להגיע בקיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully