וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת פיצוץ: הוקפאו המגעים לרכישת בית"ר ירושלים מטביב

7.8.2018 / 13:54

בפני הבעלים הונחה הצעה של 18 מיליון שקל, אבל מקורב לעסקה מסביר את השעיית המגעים: "טביב פשוט לא חוזר להצעות שהוגשו על ידינו. הרוכש הפוטנציאלי הוא אדם אסטרטגי ומאוד רציני". ההתאחדות עשויה לנקוט בהליכים נגד הבעלים

קובי אליהו

בימים האחרונים רוכש פוטנציאלי שביקש לשמור את שמו בדיסקרטיות, הגיש הצעה לעורכי דינו של אלי טביב במטרה לרכוש מידיו את בית"ר ירושלים. אותו איש עסקים הגיש הצעה של 18 מיליון שקל בכפוף לבדיקת נאותות, והביע רצון אמיתי להוביל את המועדון לעידן חדש.

לטענת נציגי הרוכש, טביב דחה אותם, נקט בתרגילי השהיה ואינו מתקדם בצורה מעשית לסגירת עסקה, לכן אותו רוכש פוטנציאלי החליט שבשלב זה הוא מקפיא את כל המגעים. כרגע לא ברור אם הוא יהיה מוכן לחזור לשולחן המו"מ. גורם המעורה בפרטים אמר: "הרוכש הפוטנציאלי הוא אדם רציני עם כוונות לטווח הארוך בנוגע לבית"ר ירושלים. יש לו חזון מפורט לגבי הדרך בה המועדון יוכל להתפתח בשנים הקרובות. מדובר ברוכש אסטרטגי ורציני ביותר".

יש לציין כי פחות משלושה שבועות לפתיחת העונה, בית"ר ירושלים עדיין לא העבירה את התקציב שלה בבקרת התקציבים ובשלב זה נדרשים מאלי טביב כ-10 מיליון ש"ח בטוחות. הבעלים כבר הבהיר כי הוא אינו מתכוון להעביר בטוחות בסכום הנ"ל ושיש לו רצון למכור שחקנים, אך מחזיק זכויות הניהול, אלי אוחנה, הבהיר כי לא יסכים ל"מכירת חיסול".

בינתיים בהתאחדות לכדורגל עוקבים בעניין ובדאגה אחר ההתפתחויות בבית"ר ירושלים. אם הקבוצה לא תימכר בימים הקרובים או שטביב לא יספק מכתב התנתקות ותג מחיר, ההתאחדות עשויה לנקוט הליכים נגד הבעלים, כולל הוראה לבקרת התקציבים לחלט את הערבויות שלו.

עוד בנושא

אלי טביב מושך זמן עם התשובות לבקרת התקציבים
5 נערים אוהדי בית"ר הורחקו מהמגרשים עד סוף 2019
הסיבות לכך שבית"ר ירושלים חייבת להיפרד מאלי טביב

בעלי בית"ר ירושלים אלי טביב. קובי אליהו
לא חוזר לטלפונים. טביב/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully