וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: 5 נערים אוהדי הקבוצה הורחקו מהמגרשים עד סוף 2019

בית המשפט נעתר לבקשת המשטרה והרחיק את הנערים בגילאי 15-17 ממשחקי הקבוצה עד סוף השנה הבאה, זאת לאחר שפרצו לכר הדשא במשחק מוקדמות הליגה האירופית מול צ'יחורה הגאורגית

מכבי תל אביב בכדורגל/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

חמישה נערים בגילאי 15-17, אוהדי בית"ר ירושלים, הורחקו ממשחקי הקבוצה עד לסוף שנת 2019, לאחר שבית המשפט נעתר לבקשת המשטרה בעניינם. ההחלטה על ההרחקה באה בעקבות חקירת המשטרה נגד החמישה, בשל התפרצות לכר הדשא במהלכו של משחק ועבירה על חוק האלימות בספורט.

החמישה, תושבי הצפון, נתפסו לאחר שפרצו לכר הדשא במשחק של בית"ר ירושלים באצטדיון טדי מול צ'יחורה הגאורגית, במסגרת מוקדמות הליגה האירופית ב-19 ביולי. החשודים הובאו לחקירה במשטרה בחשד להתנהגות העלולה להפר את שלום הציבור.

עוד בנושא:
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
אלי טביב: "לא טעיתי בכלום. הייתה לי אכזבה מאלי אוחנה"
המטרה של טביב: מכירת עידן ורד ושחקן בכיר נוסף, וצירוף מספר שחקנים חופשיים

אוהד של בית"ר ירושלים פורץ לדשא במשחק נגד צ'יחורה. ברני ארדוב
הפריצה עלתה ביוקר/ברני ארדוב

על פי הודעת המשטרה, היא פעלה נגד החמישה בהליך מנהלי לפי חוק הספורט שמטרתו להרחיקם מאירועי ספורט. הנערים הובאו בפני שופט, שנעתר לבקשת המשטרה והרחיק אותם מכל השתתפות במשחקי בית"ר ירושלים ברחבי הארץ עד לדצמבר 2019.

במשטרה ציינו כי בשנת 2017, במסגרת פעילות המשטרה נגד אלימות בספורט, נפתחו 213 תיקים, מתוכם הורחקו 175 אנשים מהגעה למגרשים והשתתפות באירועי ספורט ברחבי הארץ.

עוד נכתב: "משטרת ישראל פועלת כל העת תוך שימת דגש למניעת אלימות בספורט, ועושה כן על ידי הצבתם של שוטרים גלויים וסמויים במשחקים המתקיימים במגוון ענפי הספורט, וזאת במטרה לאתר ולמנוע כל אלימות, הן מילולית והן פיזית, על מנת לאפשר קיומם של המשחקים ולפעול בנחישות כנגד מי מהגורמים המנסים לשבש את מהלכו/קיומו התקין של המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully