וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטרה של טביב: מכירת עידן ורד ושחקן בכיר נוסף, וצירוף מספר שחקנים חופשיים

5.8.2018 / 6:32

בעלי בית"ר ירושלים יציג לבקרת התקציבים את התוכנית שבמסגרתה יחסוך למועדון 7-6 מיליון שקל, אך מסרב להגדיר זאת כ"מכירת חיסול". וגם: סאבו מתוסכל ועצבני, איבה מחכה, ז'אורז'יניו טס בחזרה לברזיל

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

בעלי בית"ר ירושלים, אלי טביב, אמור לשוחח היום (ראשון) או מחר עם בקרת התקציבים ולהבהיר כיצד הוא מתכוון להעביר את תקציב הקבוצה לעונה הקרובה. טביב אמור להציג בפני ראש הבקרה עופר אורליצקי תוכנית שבמסגרתה בשבועות הקרובים יימכרו עידן ורד ושחקן בכיר נוסף, שדמי ההעברה יחד עם שכרם יחסכו למועדון סכום של לפחות 7-6 מיליון שקל.

יחד עם זאת, הבעלים לא מגדיר זאת כ"מכירת חיסול" היות ובמקביל הוא מתכוון לצרף לקבוצה מספר שחקנים חופשיים על מנת לאייש את הסגל ולבנות קבוצה שתוכל לשרוד בליגת העל בעונה הקרובה. בבקרת התקציבים יש כיום פער של קרוב ל-10 מיליון שקל בין ההכנסות להוצאות של בית"ר ירושלים בעונה הקרובה, וטביב אמור לספק להם את הפתרונות לפער זה.

עוד בנושא
אלי טביב: "לא טעיתי בכלום. הייתה לי אכזבה מאלי אוחנה"
רק נזק: על הראיון של אלי טביב ב"אופירה וברקו"
חמי אוזן על הסיבות בגללן בית"ר וטביב צריכים להיפרד
בית"ר נקנסה ב-15 אלף שקלים בשל הנהמות כלפי אלי דסה

בעלי בית"ר ירושלים אלי טביב. יותם רונן
דבר במספרים. טביב/יותם רונן

עדיין לא ברור כיצד יגיב אלי אוחנה לפעולות הקרובות של הבעלים, אך בכל מקרה מחזיק זכויות הניהול כבר הבהיר כי לא ייתן יד למכירת חיסול של השחקנים הבכירים.

בבית"ר קיבלו החלטה לנסות ולמצוא קבוצה לאריק סאבו היות והקבוצה לא יכולה לשלם את דמי ההעברה עבורו לפאוק סלוניקי. סאבו עצמו מתוסכל מאוד מכך שלא נמכר להפועל באר שבע כשהייתה עליו הצעה, וכמו כן עצבני על המועדון עקב העובדה שהוא עדיין גר במלון ולא ניתנות הערבויות עבור הדירה שלו בראשון לציון. אשתו ובנו של הקשר הצטרפו אליו בארץ לפני כשבועיים ומתגוררים יחד עימו במלון.

ברונו איבה ממשיך להתאמן עם הקבוצה אך בשלב זה כל עוד לא נמצאו פתרונות כלכליים הקבוצה לא יכולה להחתימו. אם אלי טביב יעביר בטוחות ייתכן כי המאמן גיא לוזון יצרף את איבה, היות והוא רוצה לצרף כמה שיותר מהר קשר אחורי בעל אופי הגנתי.

ז'אורז'יניו טס בחזרה לברזיל לאחר שרופאה מומחה המליצה שישלים את הטיפולים שהחל שם עד לסיומם בעוד מספר שבועות. אנטואן קונטה יחזור לארץ עד לסוף החודש וצפוי לחזור לפעילות מלאה רק בחלק השני של ספטמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully