וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה באתלטיקה: דימה קרויטר לא העפיל לגמר הקפיצה לגובה

הישראלי בן ה-25 עבר 2.21 מטר בניסיון השלישי, אך כשל בכל ניסיונותיו ב-2.25 ושוב לא צלח את המוקדמות: "פעם שלישית שאני במעמד הזה ואני מפספס את הגמר, יש פה בעיה"

הקופץ לגובה הישראלי דימה קרויטר. GettyImages
כמעט. קרויטר/GettyImages

אליפות אירופה באתלטיקה נמשכה הערב (חמישי) בברלין, ולאחר מדליית הזהב ההיסטורית והמופלאה של לונה צ'מטאי קיווה דימה קרויטר לרשום הישג יפה משלו, אך לא הצליח להעפיל לגמר הקפיצה לגובה.

הישראלי החל את המוקדמות בגובה של 2.11 מטר, אותו עבר בקלילות בניסיון הראשון. קרויטר נזקק לניסיון אחד כדי לעבור גם 2.16 מטר, ולאחר שכשל פעמיים ב-2.21 מטר, צלח את הגובה הנ"ל בניסיון השלישי והאחרון שלו.

קרויטר בן ה-25, בעל שיא אישי של 2.29 מטר, קפץ לפני שבועיים לגובה של 2.26 מטר. כדי להעפיל לגמר הערב צריך היה לעבור 2.25, אך כשל בכל שלושת ניסיונותיו, והודח בסופו של דבר.

"זו פעם שלישית שאני במעמד הזה ואני מפספס את הגמר כל פעם, יש פה בעיה", הודה קרויטר. "הפתרון הוא לקפוץ בעונה 5-10 ס"מ יותר מהגובה שאתו אמורים לעלות לגמר. 2.21 זו תוצאה שאני עושה ויציב בה ואני אמור לעבור את הגובה הזה גם בניסיון הראשון. עם 2.26 מ' באמת התעליתי על עצמי וקיוויתי שגם פה זה יקרה. נכון שמעבר של 2.21 בניסיון הראשון היה מספיק, אבל כבר אין מה לבכות על החלב שנשפך".

עוד בנושא:

לונה צ'מטאי חגגה: "מאושרת להניף את הדגל, רק רציתי לרוץ הכי מהר"
אלכס אברבוך על לונה צ'מטאי: "זו מדליה ישראלית, לא נהפוך את ישראל למקום סגור"
המסע הנפלא נמשך: לונה צ'מטאי קיבלה את מדליית הזהב בברלין
היסטוריה: לונה צ'מטאי זכתה בזהב בריצת 10,000 מטר באליפות אירופה
אליפות אירופה בשחייה: השליחים והשליחות לא הצילחו להעפיל לגמר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully