וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לונה צ'מטאי חגגה: "מאושרת להניף את הדגל, רק רציתי לרוץ הכי מהר"

8.8.2018 / 22:50

האתלטית תקבל מענק של 40 אלף שקל בעקבות זכייתה באליפות אירופה, גם מירי רגב פרגנה: "הסבה לכולנו גאווה ענקית. מרגש לשמוע את ההמנון עד אדמת גרמניה". צפו בחגיגה של צ'מטאי

רויטרס

היסטוריה באתלטיקה הישראלית: לונה צ'מטאי סלפטר זכתה הערב (רביעי) במדליית הזהב בריצת ה-10,000 מטרים והפכה למדליסטית הראשונה של ישראל בריצות ארוכות ולאלופת אירופה הנשית הראשונה שלנו. צ'מטאי לא ירדה לרגע מאחד משני המקומות הראשונים, איבדה את היתרון לרגע ליריבה מרומניה, אבל אחרי 6,600 מטרים חזרה להוביל וברחה לכל היריבות. בסופו של דבר היא הקדימה בפער משמעותי של 9.26 שניות את סוזן קרומינס ההולנדית שסיימה שנייה. על זכייתה קיבלה צ'מטאי מענק מיוחד של 40 אלף שקלים מהקרן המשותפת לוועד האולימפי בישראל, משרד התרבות והספורט והמועצה להסדר ההימורים בספורט. מאמנה דן סלפטר יקבל מחצית מהסכום.

עוד בנושא:

היסטוריה: לונה צ'מטאי זכתה בזהב בריצת 10,000 מטר באליפות אירופה

לונה צ'מטאי רצה ישראלית. רויטרס
אלופה. לונה צ'מטאי/רויטרס

לונה צ'מטאי נראתה נרגשת מאוד בסיום ואמרה לעיתונאים הישראלי שחיכו לה: "אני מאושרת להניף את הדגל הזה. לא היו לי תכניות בראש, רק רציתי לרוץ הכי מהר שאני יכולה כדי להשיג את המדליה ולהגיע למקום הראשון. ראיתי את הרצות עדיין דוחפות כדי להדביק אותי וניסיתי לפתוח פער. עכשיו אני אתקשר לרוי (הבן שלי) כדי להתרגש איתו - אמא היא אלופת אירופה".

שרת התרבות והספורט מירי רגב פרגנה: "מרגש תמיד לשמוע את המנון התקווה על אדמת גרמניה. לונה צ'מטאי שלנו שוברת כל שיא אפשרי. לונה הסבה לכולנו גאווה גדולה ושמחה ענקית כשזכתה הערב במדליית הזהב באליפות אירופה בברלין והביאה לכך שדגל ישראל יתנוסס בגאון מעל אדמת גרמניה והתקווה תושמע ברחבי אצטדיון האתלטיקה בברלין".

"כל הכבוד גם למאמנה האישי ובעלה, דן, המלווה אותה לאורך כל הדרך ולכל הצוות המקצועי של איגוד האתלטיקה. אנו ממשיכים להחזיק אצבעות ליתר ספורטאינו המתחרים באליפות אירופה ומקווים לעוד הישגים באליפות יוקרתית זו המהווה עוד אבן דרך חשובה לקראת טוקיו 2020"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully