וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 8.8: צ'לסי הודיעה על החתמתו של קפה לשבע שנים

אחרי המעבר הרשמי של קורטואה לריאל מדריד תמורת 35 מיליון יורו, הבלוז הודיעו על רכישתו של שוער בילבאו תמורת 80 מיליון יורו, קובאצ'יץ' הושאל מריאל מדריד, בואטנג בדרך לפ.ס.ז'?

עריכת וידאו: מתן חדד

העברות

* קצת אחרי שהודיעה שקורטואה עזב לריאל מדריד, צ'לסי אישרה שקפה שוערה של אתלטיק בילבאו חתם לשבע שנים במועדון ויקבל את אפודת השוער הראשון. קפה, שיהיה הספרדי השישי בקבוצה, יעמוד לרשות מאוריציו סארי במחזור הפתיחה של הפרמיירליג מול האדרספילד.

* צ'לסי אישרה רשמית: טיבו קורטואה השוער הבלגי עבר לריאל מדריד וחתם לשש שנים. מתיאו קובאצ'יץ הקשר הקרואטי עשה את הדרך ההפוכה אחרי שהושאל לעונה אחת. לידיעה המלאה

* ריקרדו גארקה מאמן נבחרת פרו האריך את חוזהו בשלוש שנים נוספות.

* אריק המרן, המאמן שאימן את נבחרת שבדיה ביורו 2016, מונה למאמן החדש של נבחרת איסלנד.

* אתלטיק בילבאו הודיעה רשמית כי צ'לסי הפעילה את סעיף השחרור של קפה - 80 מיליון יורו. השוער הספרדי בן ה-23 יחתום עד מחר בערב בבלוז ויחליף את טיבו קורטואה, שצפוי להשלים את מעברו לריאל מדריד ב-24 השעות הקרובות.

* נאפולי הודיעה על החתמת שחקן ההגנה הצרפתי קווין מלקווי, ששיחק בליל אשתקד. המגן בן ה-27 נרכש תמורת 11.5 מיליון יורו.

* וולבס שברה את שיא כל הזמנים שלה, כשרכשה ממידלבסרו את אדאמה טראורה תמורת 18 מיליון ליש"ט. שחקן הכנף בן ה-22 חתם לחמש שנים.

* בורנמות' הציגה רשמית את השחקן ששבר את שיא ההעברות שלה, כשרכשה מלבנטה את ג'פרסון לרמה קשר נבחרת קולומביה תמורת 25 מיליון ליש"ט.

* פולהאם השלימה את החתמתו של קאלום צ'יימברס שמגיע כמושאל מארסנל.

* פיורנטינה שאלה מיובנטוס לעונה אחת את מרקו פיאצה הקיצוני הקרואטי תמורת 2 מיליון יורו, כאשר לוויולה יש אופציה לרכוש אותו בתום העונה תמורת 23 מיליון יורו. גם החלוץ הבלגי קווין מיראלס הוצג לאחר שהגיע בהשאלה מאברטון.

* בורדו החתימה לארבע שנים את הקשר הקרואטי טומה באשיץ' בן ה-21, שנרכש תמורת 3.5 מיליון יורו מהיידוק ספליט.

* דרבי קאונטי שילמה 5 מיליון ליש"ט לאיפסוויץ' כדי לרכוש את החלוץ מרטין ווגהורן שחתם לשלוש שנים.

* ליל הודיעה על צירופו של רפאל לאאו, חלוצה בן ה-29 של ספורטינג ליסבון, שחתם לחמש שנים בהעברה חופשית.

* לודוביק בלאס בן ה-20, קשר נבחרת צרפת הצעירה, חתם על חוזה חדש עד 2021 בגנגאן.

* דניאלה ורדה, שחקן הכנף של רומא והנבחרת הצעירה של איטליה, הושאל לעונה אחת לעולה החדשה ללה ליגה, ויאדוליד.

* אסטון וילה רכשה את הקשר ג'ון מקגין מהיברניאן הסקוטית ב-4 מיליון ליש"ט והעניקה לו חוזה לארבע שנים.


עוד בנושא
קפה בדרך לצ'לסי, עשוי להפוך לשוער היקר בכל הזמנים
"לוקה מודריץ' יודיע לריאל מדריד שהוא רוצה לעזוב לאינטר"
ריאל מדריד הסכימה להשאיל את קובאצ'יץ' לצ'לסי
ברצלונה הציעה טרייד ליונייטד על פוגבה, האנגלים דחו את ההצעה

קפה צ'לסי.
שוער חדש בלונדון. קפה

שמועות

* ווטפורד הציעה כמעט 60 מיליון על גונסאלו גדש חלוץ נבחרת פורטוגל ששייך לפריס סן ז'רמן, אך זה רוצה לחזור לוולנסיה קבוצתו מהעונה שעברה.

* על פי "סקיי", ריאל מדריד מצפה שטיבו קורטואה יגיע לספרד מחר על מנת לעבור בדיקות רפואיות. הבלאנקוס הציעו לצ'לסי 35 מיליון ליש"ט בנוסף להשאלתו של מתאו קובאצ'יץ', אך הבלוז עדיין לא השיבו עם תשובה סופית.

* ב"אל מונדו" הקטלאני מדווחים שברצלונה לא מוותרת על פול פוגבה ושוקלים להשתמש באיבן ראקיטיץ' או בעוסמאן דמבלה כחלק מהעסקה מול מנצ'סטר יונייטד. כזכור, אתמול דווח באנגליה שיונייטד דחתה הצעה מברצלונה שכללה 50 מיליון ליש"ט פלוס ג'רי מינה ואנדרה גומש תמורת פוגבה.

* באיטליה מדווחים שמנצ'סטר יונייטד שנואשת לחיזוק מכינה הצעה ענקית עבור סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' (הידוע בכינוי SMS), הקשר הסרבי שלאציו דורשת עבורו לא פחות מ-100 מיליון יורו. ב"קאלציומרקאטו" טוענים שהוא "עשוי להיות המפתח לעסקת פוגבה", ושהסרבי ישמש כמחליף לצרפתי, שיוכל להשתחרר לברצלונה ("לאור הלחצים של מינו ראיולה").

* "בילד" מדווח שבלם באיירן מינכן ג'רום בואטנג התקשר באופן אישי לז'וזה מוריניו ואמר לו שהוא מעריך את ההצעה שקיבל, אבל הוא לא יצטרף למנצ'סטר יונייטד. כרגע הוא נשאר בבאיירן, על אף שפריס סן ז'רמן עדיין בתמונה. יונייטד הציעה 25 מיליון יורו, בעוד באיירן דרשה 50. השחקן עצמו ציפה לשכר שלל 14 מיליון יורו בעונה.

* בצרפת טוענים כי אותו ג'רום בואטנג וגם אלכס סנדרו (יובנטוס) סיכמו את התנאים שלהם בפריס סן ז'רמן, אבל האלופה לא יכולה להשלים את צירופם עד שלא תמכור שחקנים נוספים, בהתאם למגבלות הפייר פליי הפיננסי.

* ריאל מדריד מתכוננים ליום מכריע בגזרת לוקה מודריץ', לקראת הפגישה של הקרואטי עם המאמן לופטגי והנשיא פרס. לריאל כבר יש על הכוונת מחליפים פוטנציאליים. לידיעה המלאה

עוד באותו נושא

נחוש לעזוב: קורטואה שוב נעדר מאימון צ'לסי וצפוי לספוג קנס כבד

לכתבה המלאה
ז'וזה מוריניו מאמן מנצ'סטר יונייטד כשברקע פול פוגבה. רויטרס
מערכת היחסים הרעועה ביניהם עלולה לעלות למוריניו ביוקר. פוגבה/רויטרס
שחקן נבחרת בלגיה טובי אלדרווירלד עם שחקן נבחרת פנמה בלאס פרס. רויטרס
ימים מכריעים. אלדרווילדר/רויטרס

* מה יהיה עם טובי אלדרווירלד? בבלגיה מדווחים: המגן הימני הבלגי מבוקש על ידי מנצ'סטר יונייטד וכבר הגיע עמה לסיכום, טוטנהאם לא ששה לשחרר אותו, אבל מכיוון שהחוזה שלו מסתיים בשנה הבאה, ולטוטנהאם יש אופציה עליו לעונה נוספת אבל עם סעיף שחרור של 25 מיליון ליש"ט בלבד, ייתכן שהיא אכן תעדיף למכור אותו כבר עכשיו.

* מאמן צ'לסי מאוריציו סארי הילל את קפה, השוער הספרדי של בילבאו, מי שצפוי להיות המחליף של קורטואה תמורת סכום שיא לשוער - 80 מיליון יורו. "לא יודע אם קורטואה יעזוב, אני רוצה לדבר עם המועדון וכולנו נחליט יחד", אמר אתמול סארי אחרי המשחק של קבוצתו מול ליון, "ראיתי את קפה לפני שנה, הרושם הראשוני שלי היה שהוא שוער טוב מאוד, צעיר מאוד אבל טוב מאוד". בספרד טוענים שהוא צפוי לנחות היום בלונדון על מנת לחתום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully