וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 7.8: קפה בדרך לצ'לסי, עשוי להפוך לשוער היקר בכל הזמנים

שוער אתלטיק בילבאו עשוי לנחות בלונדון ברביעי ולחתום בצ'לסי, שתשלם עליו 80 מיליון יורו. באיטליה טוענים: "לוקה מודריץ' יודיע לריאל מדריד שהוא רוצה לעזוב לאינטר". ריאל הסכימה להשאיל את קובאצ'יץ' לצ'לסי, ברצלונה הציעה טרייד ליונייטד על פוגבה

עריכת וידאו: מתן חדד

העברות

* ג'ו הארט עבר ממנצ'סטר סיטי לברנלי תמורת כ-4 מיליון ליש"ט. השוער האנגלי בן ה-31 חתם לשנתיים וינסה לחזור לנבחרת דרך קבוצתו החדשה.

* לבנטה רכשה מפ.צ ציריך את החלוץ רפאל דוואמנה. הגנאי הבינלאומי (22) עלה לספרדים 6 מיליון יורו.

* ריינג'רס הסקוטית רכשה שחקן הגנה שני מהליגה הקרואטית במהלך הקיץ. אחרי ניקולה קאטיץ' שהגיע לפני כמה שבועות, היום נרכש המגן השמאלי בורנה בארישיץ'. אוסייק קיבלה עבורו 2 מיליון ליש"ט.

* בלם נבחרת אוסטרליה, טרנט סיינסברי, חתם בפ.ס.וו איינדהובן לשלוש שנים. סיינסברי (26) שוחרר לפני כמה ימים מג'יאנגסו הסינית.

* לברקוזן שאלה מאנדרלכט את חלוץ נבחרת שבדיה, איסק תלין (26). הוא ילבש את המספר 11 בביי ארנה.

* ברייטון צירפה את שחקן הכנף הדני אנדרס דרייר, שהגיע מאסביירג. דרייר בן ה-20 מיועד לשחק תחילה בקבוצת המילואים ולהשתלב בהדרגה.

* מאג'יד וואריס הושאל מפורטו לנאנט. לקבוצה הצרפתית יש אופציית רכישה על החלוץ הקמרוני (26).

* העולה החדשה לליגה הראשונה בספרד, ווסקה, שברה את שיא ההעברות של המועדון עם רכישתו של סרדאר גורלר מעוסמנליספור. הטורקי-צרפתי - שחקן כנף בן 26 - עלה 2.5 מיליון יורו.

* אמפולי צירפה את המגן מתיאס סילבסטרה מסמפדוריה. הארגנטינאי בן ה-33 חתם במועדון החדש שלו לעונה אחת.

שמועות

* צ'לסי מצאה שוער אחר? שוער אתלטיק בילבאו קפה (אריסבאלאגה) על הכוונת של הכחולים, שאמור להחלף את קורטואה (שדורש לעזוב). ב"סקיי" נטען כי הבחירה הראשונה של צ'לסי היא עדיין ג'ק באטלנד מסטוק (שמחירו הוא 30 מיליון ליש"ט), אבל בספרד טוענים: שוער אתלטיק בילבאו ייצא מחר ללונדון על מנת לחתום בצ'לסי. קפה עשוי לעלות לצ'לסי 80 מיליון יורו (סעיף השחרור שלו), ולהפוך לשוער היקר בכל הזמנים, אם אכן ישבור את השיא שקבע רק לפני מספר שבועות אליסון, שעבר מרומא לליברפול תמורת 65 מיליון ליש"ט, כ-72 מיליון יורו. אגב, מאוריציו סארי רצה את יאן אובלאק, שוער אתלטיקו מדריד, אבל סעיף השחרור שלו אפילו גגבוה יותר - כ-98 מיליון יורו. הבעיה של צ'לסי היא שסטוק לא מצאה מחליף לבאטלנד, אחרי שג'ו הארט (ברנלי) ואנגוס גאן (סאות'המפטון) מצאו קבוצות אחרות.

* מילאן במו"מ עם צ'לסי כאשר היא מנסה לשאול ממנה את טיימואה בקאיוקו. הקשר הצטרף לבלוז רק בקיץ הקודם תמורת 40 מיליון ליש"ט.

* "גאזטו דלו ספורט" האיטלקי טוען: "לוקה מודריץ' יגיד לראשי ריאל מדריד שהוא רוצה לעזוב לאינטר". הקרואטי אמור להיפגש עם פלורנטינו פרס מחר. על פי הדיווח, הוא מרגיש מיצוי בריאל ורוצה להתאחד עם חבריו הקרואטים - איבן פרישיץ, מרצלו ברוזוביץ' ושימה ורסאלקו.

* ב"מארקה" טוענים: ריאל מדריד הסירה את ההתנגדות משחרור מתאו קובאצ'יץ' והסכימה להעביר אותו בהשאלה לצ'לסי. על פי הדיווח, העסקה תהפוך רשמית בשעות הקרובות.

* על פי "סקיי איטליה" ברצלונה מאיצה את הנסיונות לצרף את פול פוגבה, וכבר הניחה בפני ראשי מנצ'סטר יונייטד הצעה לטרייד: ג'רי מינה, אנדרה גומש ו-45 מיליון ליש"ט תמורת הקשר הצרפתי. באנגליה טוענים שיונייטד דחתה את ההצעה, באיטליה ציינו ש"זה יכול להשתנות בכל רגע אם פוגבה יתעקש לא להישאר".

* בבריטניה מדווחים כי מנצ'סטר יונייטד פנתה לבאיירן מינכן בנוגע לג'רום בואטנג. על פי ההערכות הבווארים עשויים לדרוש על הבלם בן ה-29 סכום של 45 מיליון יורו.

* החלוץ הקרואטי של מילאן ניקולה קאליניץ' יעבור היום בדיקות רפואיות באתלטיקו מדריד וצפוי לחתום בשורות הקולצ'ונרוס. סגנית אלופת ספרד צפויה לשלם על קאליניץ' בן ה-30 סכום של 25 מיליון יורו.

* בבריטניה מדווחים כי שחקן ההתקפה הברזילאי ברנרד (25), שסיים את חוזהו בשחטאר דונייצק, יעבור בדיקות רפואיות באברטון ויחתום על חוזה לחמש שנים עם הטופיז.

* סלטה ויגו מנהלת מגעים לצירופו של קשר נורדסלנד הדנית מתיאס יינסן. הספרדים אמורים לשלם על השחקן בן ה-22 סכום של כשמונה מיליון יורו.

* ועוד מסלטה ויגו: טוטנהאם מעוניינת לרכוש את החלוץ הסלובקי של סלטה סטניסלב לובוטקה. הקבוצה מלונדון מוכנה לשלם על לובוטקה בן ה-23 סכום של 35 מיליון יורו.

* באיטליה מדווחים שרומא מעוניינת בויקטור וואניאמה , קשרה הקנייתי של טוטנהאם.

עוד באותו נושא

נחוש לעזוב: קורטואה שוב נעדר מאימון צ'לסי וצפוי לספוג קנס כבד

לכתבה המלאה
קפה שוער אתלטיק בילבאו. GettyImages
זה השוער היקר בעולם? קפה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully