וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחוש לעזוב: קורטואה שוב נעדר מאימון צ'לסי וצפוי לספוג קנס כבד

התקשורת האנגלית מדווחת שלבלוז אין מושג היכן נמצא השוער, שמחזיק בחוזה לעונה נוספת ומעוניין על פי הדיווחים לעזוב לריאל מדריד. חברו לנבחרת, אדן הזאר, כבר חזר לאימונים

עריכת וידאו: מתן חדד

האם טיבו קורטואה בדרך לעזוב את צ'לסי? השוער הבלגי שוב לא הגיע היום (שלישי) לאימון הקבוצה, ואחרי שצצו דיווחים לפיהם הוא ביקש באופן רשמי לעזוב לריאל מדריד, נראה שצפויה התפתחות בנושא בימים הקרובים. קורטואה זכה למנוחה בעקבות המונדיאל, אך בניגוד לחברו לנבחרת, אדן הזאר, שחזר אמש לאימוני הבלוז, עדיין לא ברור היכן נמצא השוער ובצ'לסי עדיין לא מגיבים לנושא.

על פי התקשורת האנגלית, בצ'לסי כבר קנסו את קורטואה במשכורת של שבועיים בעקבות היעדרותו מהאימון, אך אם ימשיך להיעדר הוא צפוי לספוג קנס כבד. לבלגי נותרה שנה אחת בלבד בחוזהו, והדעה הרווחת היא שהוא מעוניין לעבור עוד הקיץ לריאל מדריד. קורטואה שיחק בעבר באתלטיקו מדריד, עיר בה חיים ילדיו אדריאנה וניקולס, אליהם השוער מעוניין להתקרב.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
הגיע ארתורו: ארתורו וידאל הוא רכש פנומנלי עבור ברצלונה
לופטגי מתעקש: "מודריץ' וקובאצ'יץ' יהיו שמחים מאוד בריאל העונה"

שוער נבחרת בלגיה טיבו קורטואה חוגג. רויטרס
איפה הוא ישחק העונה? טיבו קורטואה/רויטרס

קורטואה, שזכה בתואר השוער המצטיין במונדיאל האחרון, הגיע לצ'לסי בשנת 2011 מגנק הבלגית. אחרי עונת השאלה נהדרת באתלטיקו מדריד, חזר לבלוז ושיחק 154 משחקים בהם ספג 152 שערים. חלון ההעברות בפרמיירליג ייסגר בעוד יומיים, ובצ'לסי הבהירו שהם לא ישחררו את הבלגי אם לא יצליחו להשיג לו מחליף ראוי. מאמן הבלוז, מאוריסיו סארי, סיפר לפני מספר ימים שהוא ישמח להמשיך עם קורטואה, אך הוא לא מעוניין לעבוד עם שחקנים שלא רוצים לשחק בצ'לסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully