וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לופטגי מתעקש: "מודריץ' וקובאצ'יץ' יהיו שמחים מאוד בריאל העונה"

למרות הקיץ הקשה, למרות שצמד הקרואטים הולך ומשתכנע שברצונו לעזוב, ועל רקע שמועות גוברות על מתיחות בינו לבין ההנהלה, המאמן משדר אופטימיות. מודריץ' "יכריז מלחמה" בפרס?

עריכת וידאו: מתן חדד

הקיץ הקשה שעובר על ריאל מדריד נמשך. אחרי עזיבת כריסטיאנו רונאלדו וההתמהמהות במציאת מחליף (שספק אם בכלל יבוא), הבוקר (שלישי) הקבוצה נאלצת להתמודד עם עוד מכשול גדול: צמד הקרואטים לוקה מודריץ' ומתאו קובאצ'יץ' רוצים לעזוב, והשני אף מוכן לעשות צעדים קיצוניים כדי לגרום לזה לקרות. אמש דווח בכלי התקשורת בספרד שקובאצ'יץ' החל להחרים את האימונים, "עד שיימצא לו פיתרון". קובאצ'יץ' מעורר עניין בקרב כמה קבוצות בכירות ביבשת כולל מנצ'סטר יונייטד ואינטר, ומשוכנע שרק שם יקבל את דקות המשחק שהוא רוצה.

מנגד, גם מודריץ' הולך ונעשה בטוח יותר בנוגע לעזיבה. אמש דווח ב"אס" שמודריץ' החליט שברצונו לעזוב לאינטר שמציעה לו חוזה לארבע שנים בשכר עונתי של 10 מיליון יורו, אבל בניגוד לקובאצ'יץ' הוא "מוכן להקשיב להצעה הנגדית של ריאל לפני שיקבל החלטה סופית". מודריץ' מחזיק גם בהצעה נוספת מג'יאנגסו הסינית בתנאים דומים לאלו שמוצעים לו באינטר, אולם עם חוזה לשש שנים. ספק אם ההצעה מסין נשקלת ברצינות על ידי מודריץ', אבל כך או כך הוא לכל הפחות מעוניין לקבל שדרוג משמעותי מריאל כדי לשקול הישארות.

עוד בנושא

באיטליה מתעקשים שלוקה מודריץ' עדיין בדרך לאינטר
"הצגה של איש אחד": ספרד התאהבה בריקי פוץ' בן ה-18 מברצלונה
ואלוורדה: "וידאל? בעונה שעברה ביקרו גם את פאוליניו"

שחקן נבחרת קרואטיה לוקה מודריץ'. רויטרס
הצ'אנס האחרון לחוזה חייו. מודריץ'/רויטרס

על פי הדיווח ב"אס", מודריץ' ממתין לשובה של הקבוצה ממסע המשחקים בארצות הברית כדי להכריע סופית אם ברצונו לעזוב. לפני כן הוא יבקש שיחות אישיות עם ג'ולן לופטגי ועם פלורנטינו פרס. עוד נכתב שהמניעים מאחורי העזיבה האפשרית של מודריץ' את ריאל הם כלכליים פרופר. "מודריץ' כבר בן 32 והוא מודע לכך שזו אולי ההזדמנות האחרונה שלו להשיג את החוזה הטוב ביותר", נכתב, "הוא עושה הכל כדי להימנע מלהכריז מלחמה פומבית בריאל, כי היא מתעקשת שלא תשחרר אותו בפחות מ-750 מיליון יורו. הוא נחוש למצוא פתרון אחר".

כך או כך, המאמן ג'ולן לופטגי ממשיך להתכחש לפרסומים האחרונים. הלילה הוא אמר לכלי התקשורת בספרד ש"מודריץ' וקובאצ'יץ' יהיו שמחים מאוד בריאל מדריד העונה", והוסיף בנוגע לקובאצ'יץ' ש"לא קיבלתי שום רמז או אמירה מפורשת ממנו על המרד שאתם מדברים עליו. הוא מתאמן עם שאר הקבוצה כרגיל ואין איתו שום בעיה. אנחנו מאושרים שהוא חלק מאיתנו".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מתאו קובאצ'יץ' , שחקן ריאל מדריד. רויטרס
עושה צעדים דרסטיים. קובאצ'יץ'/רויטרס

יחד עם זאת, בנוגע למודריץ' שמר לופטגי על עמימות. "כבר אמרתי השבוע שאין לי שום ספק שהוא ימשיך בריאל. אין שום דבר חדש. אם דיברתי עם מודריץ' או לא זה לא עניינכם, זה עניין פרטי".

בתקשורת הספרדית דווח ביממה האחרונה על התחלה של מתיחות בין לופטגי להנהלת ריאל, על רקע המחסור במהלכים בשוק ההעברות. גם על השמועות הללו השיב לופטגי בצורה דומה. "דיברתי עם ראשי הקבוצה על כל מיני דברים שיישארו חסויים ופרטיים. בקצרה - אנחנו מודעים לכך שעזב אותנו אחד השחקנים הגדולים בתולדות ריאל מדריד, ויודעים שזה עשוי להיות קושי ובאותה נשימה גם הזדמנות. גם עם הסגל הזה אני בטוח שאפשר להתחרות על כל התארים".

מאמן ריאל מדריד ג'ולן לופטגי. AP
העונה עוד לא החלה, וכבר מתיחות עם ההנהלה? לופטגי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully