וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הצגה של איש אחד": ספרד התאהבה בריקי פוץ' בן ה-18 מברצלונה

אחרי מחצית מרשימה מול מילאן וניצוצות במסע ברצלונה לארה"ב, היהלום שמושווה לאינייסטה גורף שבחים מואלוורדה וגאטוזו, ומחזיר את ספרד לקסם המוקדם של מסי. הכירו את הקשר המבטיח, וגם: הצביעות המביכה של תקשורת קטלוניה עם ארתורו וידאל

ריקי פואיג, ברצלונה. GettyImages
עידן חדש בברצלונה? פוץ' בפעולה/GettyImages

ברצלונה אמנם ספגה הלילה (בין שבת לראשון) הפסד שני רצוף בגביע האלופות בארצות הברית, הפעם עם 1:0 למילאן, אבל זה מפריע לה לראות את נקודות האור, או ליתר דיוק נקודת אור אחת בולטת: ריקי פוץ'. הקשר בן ה-18, תוצר אקדמיית "לה מאסיה", מתואר כבר זמן רב כדבר הבא בברצלונה. הלילה הוא הראה קמצוץ מהפוטנציאל העצום כשנכנס עם פתיחת המחצית השנייה במקום פאקו אלקאסר, סיכן את השער של הרוסונרי ללא הרף, ובסיום סחט שבחים לא רק ממאמנו שלו, אלא גם מהמאמן היריב.

"ריקי פוץ' הוא הצגה של איש אחד", התלהב ג'נארו גאטוזו. "לראות שחקן עם בייבי פייס כזה שמטפל בכדור ככה, זה משהו מדהים. התנועה שלו היא שירה בתנועה. שמעתי עליו רבות, אבל היום נוכחתי לדעת שכל השמועות היו נכונות - הוא באמת כישרון נדיר שאי אפשר לשכפל. כשאני רואה אותו משחק, אני לא יכול שלא לקנא במחלקת הנוער של ברצלונה ולרצות שגם לנו יהיו תוצרים כאלה".

עוד בנושא

1:3 לריאל על יובנטוס, מילאן ניצחה את ברצלונה בתוספת הזמן
העברות בעולם: צ'לסי, ולנסיה ובורוסיה דורטמונד במאבק משולש
ואלוורדה: "וידאל? אשתקד ביקרו את פאוליניו ובסוף הוא עזר לנו"

פוץ' מלהטט במדי ברצלונה ב'

האמירות של גאטוזו החזירו את התקשורת הספרדית 13 שנה אחורה, למפגש ההכנה בין ברצלונה ליובנטוס בקיץ 2005. אז, בין שלל הכוכבים שהיו על כר הדשא, בלט ילדון ארגנטינאי מבויש עם שיער ארוך ודריבל מושלם, אחד בשם ליאו מסי. כמו גאטוזו, גם פאביו קאפלו הילל אז את הכישרון הצעיר ואמר בסרקזם ש"ביקשתי מפרנק רייקארד לרכוש מיידית את ליאו מסי".

פוץ' עדיין רחוק מאוד מלהשתוות לרמת הכישרון של מסי, אותו ייעדו להפוך לכוכב ענק מגיל צעיר מאוד, אבל הוא בהחלט מתכוון ללכת בדרכו ולתרום לקבוצה הבוגרת כבר בעונה הקרובה, למרות שהוא מיועד להשתפשף בעונה הקרובה בברצלונה ב'. ההשוואה הקולעת יותר - ולמען האמת גם הנפוצה ביותר בקרב יודעי דבר בברצלונה - היא בכלל אנדרס אינייסטה.

עוד באותו נושא

גביע האלופות: 1:3 לריאל על יובנטוס, מילאן ניצחה את ברצלונה בתוספת הזמן

לכתבה המלאה

"אנחנו נרגשים ומתלהבים מריקי פוץ'", אמר ארנסטו ואלוורדה. "הוא היה נפלא במחצית השנייה, אבל חייבים להיות רגועים איתו לתת לו זמן ושקט כדי לצמוח".

ואלוורדה רמז שיש סיכוי טוב שפוץ' ישולב לפחות בתור מחליף בסופרקופה מול סביליה ביום ראשון הבא. בינתיים, הנער הצעיר מתקשה להתמודד עם העניין שהתקשורת מגלה בה באופן פתאומי. "עקרונית הקבוצה בעונה הקרובה היא ברצלונה ב'. אחכה כל יום לקריאה של ואלוורדה, אם תגיע כזאת. אני מוכן לזה", אמר, והשיב במבט מבוייש כשנשאל על ההשוואה לאנדרס אינייסטה: "אף אחד לעולם לא ישתווה לאינייסטה".

ריקי פואיג, ברצלונה. GettyImages
מכאן אפשר רק לצמוח. פוץ'/GettyImages

וגם: עיתון "ספורט" הקטלאני ב-2017 על וידאל: "השיכור מצ'ילה"

כתבה ב"ספורט" על וידאל (1). אתר רשמי
כתבה ב"ספורט" על וידאל (1)/אתר רשמי

"ספורט" הקטלאני באוגוסט 2018 על וידאל: "המסי של הקשרים"

כתבה ב"ספורט" על וידאל (2). אתר רשמי
כתבה ב"ספורט" על וידאל (2)/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully