וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 5.8: ריאל מדריד תשבור את שיא ההעברות על הארי קיין?

בספרד מדווחים שהבלאנקוס נואשים למצוא מחליף לרונאלדו וינסו לפתות את טוטנהאם למכור את הסקורר שלה תמורת 250 מיליון יורו. גדש עשוי לעבור מפ.ס.ז' לוולבס, ראשיד גזאל חתם ל-4 שנים בלסטר

רויטרס

בווידאו: פ.ס.ז' חוגגת זכייה בסופרקאפ הצרפתי

העברות

* לסטר האנגלית הודיעה על החתמתו לארבע שנים של ראשיד גזאל, הקיצוני האלג'יראי של מונאקו. גזאל נרכש ממונאקו תמורת 14 מיליון יורו. גזאל מחליף למעשה אלג'יראי אחר בלסטר, את ריאד מחרז שחתם במנצ'סטר סיטי.

* המחליף של מלקום? בורדו הודיעה על סיכום עם גנט לרכישתו של סמואל קאלו החלוץ הניגרי תמורת 8.3 יורו.

* דינמו זאגרב שנאבקת על ההעפלה לשלב הבתים של ליגת האלופות, צירפה את החלוץ התמיר ברונו פטקוביץ' שהשתייך לבולוניה. הקרואטי בן ה-23 חתם לחמש שנים.

* קווין מיראלס עבר מאברטון לפיורנטינה בהשאלה. הבלגי בילה את החודשים האחרונים של העונה הקודמת כמושאל באולימפיאקוס.

* טקאשי אוסמי ששותף בשניים מארבעת המשחקים של יפן במונדיאל 2018, הושאל מאוגסבורג לפורטונה דיסלדורף. שחקן הכנף בן -26 ינסה לסייע לעולה החדשה להישאר בבונדסליגה.

עוד בנושא:

אלש וידאל עבר מברצלונה לסביליה
יספר סילסן מועמד מוביל לצ'לסי
קורטואה מתחנן לעבור לריאל מדריד

שמועות

* ב"בילד" מדווחים שסוף סוף נסגרה עסקת העברתו של אקסל ויטסל מטיאנג'ין קוואנג'ן הסינית תמורת מעט יותר מ-20 מיליון יורו. הבלגי צפוי להגיע כבר מחר לשוויץ ולהצטרף אל חבריו החדשים שנמצאים שם במחנה אימונים. הוא יחתום לארבע שנים תמורת 10 מיליון יורו לעונה.

* האם ריאל מדריד בחרה את המחליף של רונאלדו? ב"דון באלון" הספרדי טוענים שפלורנטינו פרס מוכן לשלם לטוטנהאם לא פחות מ-250 מיליון יורו (שיא העברות) כדי לרכוש את הארי קיין חלוץ נבחרת אנגליה.

* בלם מידלסברו בן גיבסון בן ה-25 עבר לברנלי תמורת 15 מיליון ליש"ט. "אני נרגש מאוד", אמר גיבסון, "זה צעד משמעותי קדימה בשבילי. שיחקתי במידלסברו במשך 15 שנה ומאז שהייתי ילד, אז זה צעד משמעותי בשבילי ואני נרגש מאוד".

* בל'אקיפ" טוענים שחרף הרצון של ולנסיה לרכוש את גונסאלו גדש מפריס סן ז'רמן, וולבס עמוסת הפורטוגלים עשויה להדהים ולנצח במאבק על שירותיו.

* למרות הדיווחים על התעניינות רצינית מצדה של סביליה, באיננטרכט פרנקפורט הדגישו אמש: "לא קיבלנו הצעות על אנטה רביץ'".

* בנפיקה הצטרפה לרשימת המתעניינות במתאו דרמיאן. עד כה דובר על כך שנאפולי ואינטר רוצות לצרף את המגן האיטלקי של מנצ'סטר יונייטד.

* סוכנו של קשר אינדפנדיינטה ונבחרת ארגנטינה, מקסי מסה, טוען: נפגשתי עם אינטר והיא מעוניינת בשחקן.

* אחרי שלאחרונה נטען שניוקאסל ופולהאם חושקות בחלוץ ריאל סוסיאדד, וויליאן ז'וזה, כעת נכנסים לתמונה תותחים כבדים בהרבה. במארקה מספרים שגם ולנסיה, בורוסיה דורטמונד וצ'לסי בעקבות הברזילאי, לו סעיף שחרור בגובה 65 מיליון יורו.

לוקה מודריץ' שחקן ריאל מדריד. רויטרס
איך הסאגה תתפתח? מודריץ'/רויטרס

באיטליה מפנטזים וחושפים: הצעת אינטר ללוקה מודריץ'

אינטר ממשיכה לפנטז על לוקה מודריץ'. אמש, אחרי הניצחון 0:1 על ליון במשחק הכנה, מאמן הנראזורי לוצ'יאנו ספאלטי שוב הצית את הדמיון של האוהדים כשהודה: "החלום של הקהל הוא שמודריץ' יצטרף, וזה גם החלום שלי. ברור שמודריץ' שחקן מכריע בכל קבוצה, ובוודאי שהוא יהיה כזה אם יגיע לאינטר".

מנגד, ג'ולן לופטגי דאג לצנן את ההתלהבות ואמר הלילה ש"אין לי ספק שמודריץ' יישאר בריאל", אולם כלי התקשורת בספרד קיבלו את דבריו בעירבון מוגבל וב"אס" כבר פרסמו רשימה של שישה מחליפים פוטנציאליים לקשר המחונן: מתאו קובאצ'יץ' ודני סבאיוס שכבר נמצאים בסגל ריאל, מרקו וראטי, סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ', פרנקי דה יונג ומיראלם פיאניץ'.

העיתון האיטלקי "איל ג'ורנלה" חשף אמש את ההצעה של אינטר, שרחוקה מאוד מהדרישות של ריאל מדריד (שכזכור, דורשת לא פחות מ-750 מיליון יורו בתמורה לשחרורו). הנראזורי מוכנים לשלם לריאל 15 מיליון יורו כדי לשאול את הקשר בעונה הקרובה ולקבל אופציית רכישה בסיומה, ולאחר מכן ישלמו 25 מיליון יורו נוספים. למודריץ' עצמו הוצע חוזה לארבע שנים עם שכר שנתי של למעלה מ-10 מיליון יורו (כדי להשוות את התנאים, ריאל תצטרך לשדרג את שכרו של מודריץ' משמעותית ולקרב אותו לדרגת השכר של סרחיו ראמוס).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully