וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 4.8: סילסן יפתור את הסאגה של קורטואה, אלש וידאל חתם בסביליה

השוער ההולנדי החליט לעזוב את ברצלונה, צ'לסי עשויה לרכוש אותו כמחליף לקורטואה שרוצה לעבור לריאל. מאלקווי עובר לנאפולי, ואן דר וארט חתם באסביירג הדנית, "הצעה מגוחכת" על מודריץ'

אתר רשמי

העברות

* סביליה הודיעה רשמית על החתמתו של אלש וידאל, שחוזר למועדון וחתם עד 2022. סביליה תשלם לברצלונה 8.5 מיליון יורו, ועוד 2 מיליון יורו אם יעמוד במספר קריטריונים. ועידאל שיחק בעבר סביליה, נקנה על ידי ברצלונה ב-20 מיליון יורו, וכעת כאמור חוזר.

* כוכב נבחרת הולנד בעבר, רפאל ואן דר וארט (35) חתם באסביירג הדנית לעונה אחת אחרי ששוחרר ממיטיולנד. הקשר חתם במיטיולנד ביולי 2016, אבל בקושי שיחק ושוחרר. הוא הגיע לאסביירג, העולה החדשה לליגה הדנית, הודות לחברתו אסטוונה פולמן, המשחקת בקבוצת הכדוריד של אסביירג ושיכנעה אותו להגיע.

* אברטון רכשה מארסנל את השוער בן ה-18 ז'ואאו וירג'יניה והחתימה אותו לשלוש שנים. השוער עבר אל התותחנים כבר ב-2015, אבל לא רשם אפילו הופעה רשמית אחת.

עוד בנושא:
תומאס מולר: "התקשורת ניפחה את פרשת אוזיל"
האם תצליחו לזהות את 50 ההעברות היקרות בכל הזמנים?
היגואין: "בצ'לסי רק סארי רצה אותי, במילאן כולם רוצים"

שוער ווסטהאם ג'ו הארט. רויטרס
יפתח דף חדש? הארט/רויטרס

שמועות

* בשורות טובות לריאל מדריד ולצ'לסי: באנגליה טוענים כי השוער ההולנדי של ברצלונה, יספר סילסן, החליט לעזוב את אלופת ספרד מאחר שהוא רוצה להיות שוער ראשון ולשחק יותר. על פי הדיווח, צ'לסי עשויה לרכוש אותו כמחליף לטיבו קורטואה, שיוכל לעבור לריאל מדריד. אתמול מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה הודה שהעזיבה של סילסן עשויה להיות "קרובה".

* בבריטניה דיווחו כי שוער צ'לסי טיבו קורטואה הודיע לראשי צ'לסי כי החליט לשחק בריאל מדריד. זאת למרות שהוא מחזיק בחוזה לעונה נוספת בשורות הכחולים. הבלגי מקווה שמחזיקת הגביע האנגלי תמכור אותו כעת לבלנקוס. לידיעה המלאה

* פלורנטינו פרס טוען שלוקה מודריץ' לא ישוחרר, באיטליה טוענים: אינטר תציע עליו 15 מיליון יורו להשאלה, אחר כך אופציית רכישה ב-25 מיליון יורו נוספים, וחוזה של 10 מיליון יורו לעונה לשחקן. בספרד טוענים: "הסכום מגוחך". עם זאת, ב"גאזטה" האיטלקי טוענים שלמודריץ' "יש סיכום זהה לזה שהיה לרונאלדו עם פלורנטינו פרס - הבטחה שאם הוא יבקש להשתחרר מהקבוצה, הנשיא יאפשר לו את זה".

* העולה החדשה לפרמיירליג בורנמות' סיכמה על עסקת שיא בתולדות המועדון - ותשלם 25 מיליון ליש"ט על קשר לבאנטה ג'פרסון לרמה. הקולומביאני בן ה-23 שיחק את כל ארבעת המשחקים של נבחרתו במונדיאל וצפוי לעבור מחר את הבדיקות במועדון.

שוער נבחרת הולנד יספר סילסן. רויטרס
עסקה טובה לכולם. סילסן/רויטרס

שמועות

* נשיא נאפולי דה לורנטיס מאשר: "החתמנו את קווין מאלקווי ב-13 מיליון יורו, כ-12 מיליון עכשיו והשאר בבונוסים, קאלידו קוליבאלי האריך חוזה במועדון לחמש שנים נוספות, דחיתי עליו הצעות על סך 90 מיליון יורו, כי כמו שאמרתי, אני לא סתם מוכר". מאלקווי, 27, המגן הימני הצרפתי/מרוקאי, מגיע מליל הצרפתית.

* ווסטהאם קרובה להשלמת הרכישה של הרולד מאקונדי, הבלם של לה האבר הצרפתית, תמורת 12 מיליון יורו.

* ב"דפורטיבו אלמונדו" כי אחרי ההחתמה של ארתורו וידאל פוזלת ברצלונה לכיוונו של פול פוגבה ששיתף פעולה עם הצ'יליאני במדי יובנטוס. עם זאת בבארסה חוששים כי מנצ'סטר יונייטד ששילמה עבור פוגבה 120 מיליון יורו לפני שנתיים תדרוש סכום גבוה עבור הצרפתי.

* באינטר מתחילים להבין שאת לוקה מודריץ' כנראה בלתי אפשרי לצרף הקיץ ולכן עשויים לפנות לאופציה אחרת. בטוטוספורט מדווחים כי הנראזורי צפויים להציע 40 מיליון יורו למנצ'סטר סיטי תמורת אילקאי גונדואן.

* בל'אקיפ מדווחים כי חאתם בן ארפה, שממש לא מצא את מקומו בפריס סן ז'רמן, צפוי לעבור לראיו וייקאנו בהעברה חופשית.

* בצרפת גם טוענים כי ניוקאסל מנהלת מו"מ עם ליון על מנת לרכוש ממנה את החלוץ בן ה-19, מיזיאנה מאולידה.

* שוער מנצ'סטר סיטי ג'ו הארט צפוי לעבור לברנלי תמורת ארבעה מיליון ליש"ט. הארט בן ה-31 בילה את שתי העונות האחרונות בהשאלות בטורינו ובווסטהאם ונותר מחוץ לסגל נבחרת אנגליה למונדיאל.

* פולהאם מעוניינת לשאול את תיאו הרננדס מריאל מדריד ועשויה לשלם שני מיליון יורו תמורת השאלה לעונה אחת. גם ריאל סוסיאדד הבעיה עניין במגן.

* בבלגיה מדווחים שבאייר לברקוזן מעוניינת לרכוש את חלוץ אנדרלכט איסק קיסה תלין כדי שישמש גיבוי לחלוצים שלה. תלין בילה את העונה האחרונה בהשאלה לבוורן וכבש 19 שערים ב-33 הופעות.

* ווסטהאם מעוניינת בקשר ברצלונה אנדרה גומש הפורטוגלי, אותו רכשה אלופת ספרד אחרי יורו 2016 תמורת 37 מיליון יורו. עדיין לא ברור כמה כסף תדרוש בארסה תמורת גומש, שלא ממש השתלב אצלה.

* לא רק צסק"א מוסקבה במרדף: ביוון מדווחים היום ש"ביברס נאתכו נמצא ברשימות של אולימפיאקוס". לידיעה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully