וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיבו קורטואה לראשי צ'לסי: "תאפשרו לי לעבור לריאל מדריד"

בבריטניה דווח כי השוער, שמחזיק בחוזה לעונה נוספת אצל הכחולים, ביקש מראשי המועדון לאפשר לו לעבור לבלאנקוס. סוכנו של קורטואה: "הוא בסך הכול רוצה להיות קרוב לילדים שלו"

AP

שוער צ'לסי טיבו קורטואה מתעקש לעזוב את הבלוז ולעבור לריאל מדריד. בכלי תקשורת בבריטניה דווח כי נציגיו של השוער שוחחו עם ראשי הכחולים והבהירו להם כי השוער הבלגי מעדיף להמשיך את הקריירה שלו בבירת ספרד. זאת למרות שהוא מחזיק בחוזה לעונה נוספת בשורות מחזיקת הגביע האנגלי.

סוכנו של קורטואה כריסטוף הנרוטיי אמר ל"סאן": "אני קראתי בכל מקום את מה שראשי צ'לסי אומרים על טיבו אך הוא הבהיר להם חד משמעית שהוא רוצה לעבור למדריד. השיקול המרכזי שלו הוא להיות קרוב למשפחה שלו שנמצאת במדריד. קראתי רמיזות על כך שהנושא הכלכלי מעורב בשיקולים, אבל זה לא נכון. דחינו כבר הצעות ממקומות אחרים תמורת סכומי כסף גדולים יותר, כי ההחלטה לעבור למדריד נובעת מעניינים משמעותיים הרבה יותר".

הסוכן סיכם: "אני יכול להבין שייתכן שנוצרו כעסים (בצ'לסי) בשל רצונו של טיבו לעזוב את המועדון. אבל מדובר בהחלטה אנושית של אדם שרוצה להמשיך את חייו קרוב לילדים שלו. וזוהי הסיבה להחלטה שהוא קיבל". כעת נותר לראות האם שני המועדונים, צ'לסי וריאל מדריד יצליחו להגיע להסכמה בנוגע להעברה של השוער הבלגי בן ה-26.

שחקן נבחרת בלגיה טיבו קורטואה חוגג. רויטרס
בדרך לספרד? קורטואה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully