וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גונסאלו היגואין: "בצ'לסי רק סארי רצה אותי, במילאן כולם רוצים"

החלוץ הוצג: "כבר שיחקתי עם רונאלדו. מקווה שנעשה פה דברים גדולים". שבצ'נקו: "יש לו המון מוטיבציה". לאונרדו: "עסקה טובה לכולם, בונוצ'י זה בשביל עכשיו, קאלדרה בשביל העתיד"

אתר רשמי

מילאן ויובנטוס הן שתיים מהיריבות הגדולות והוותיקום בליגה האיטלקית אך אתמול (חמישי) הן שיתפו פעולה וביצעו ביניהן את אחד הטריידים המסקרנים שהיו בשנים האחרונות באיטליה כשגונסאלו היגואין עבר לרוסונרי יחד עם מתיאה קלדארה ואילו לאונרדו בונוצ'י חזר "הביתה" אחרי עונה אחת בלבד.

אחר הצהריים ערכה מילאן מסיבת עיתונאים בה הציגה את היגואין וקלדארה, שיערכו את הבכורה הרשמית שלהם ב-19 בחודש בפתיחת הליגה נגד גנואה. בונוצ'י יערוך את הבכורה יום מוקדם יותר נגד קייבו, במשחק שבו יערוך טבילת אש גם אחד, כריסטיאנו רונאלדו קוראים לו.

"אני לא הכוכב של מילאן, הקבוצה היא הכוכבת כאן", הצטנע היגואין. "אני צריך לעזור לה, כולנו צריכים לנצח ביחד. זכיתי בשתי אליפויות ביובנטוס וקיבלתי הרבה אהבה, יש לי סימפתיה למועדון הזה. אין לי חרטות על כך שלא אשחק עם רונאלדו, כבר שיחקתי איתו ואני מחכה לאתגר הבא. צ'לסי? היחיד שרצה אותי שם זה סארי, במילאן כולם רצו אותי. יש לי הרבה ביטחון בקבוצה הזאת, אני מקווה שנעשה פה דברים גדולים".

שחקן מילאן גונסאלו היגואין. אתר רשמי מילאן, אתר רשמי
נרגש להתחיל. היגואין/אתר רשמי, אתר רשמי מילאן

חלוץ העבר האגדי של הרוסונרי אנדרי שבצ'נקו אמר על הארגנטינאי: "יש לו המון מוטיבציה, הוא ממש רוצה להצליח. הוא הצליח בספרד ובאיטליה, עכשיו הוא חייב לעשות היסטוריה גם במילאן".

המנהל המקצועי של מילאן לאונרדו הסביר מדוע החליט לוותר על בונוצ'י: "לאונרדו זה בשביל עכשיו, קאלדרה זה בשביל העתיד. העסקה הזאת טובה בשביל כולם".

בונוצ'י היה שותף לשש אליפויות מתוך שבע הרצופות של יובה, אך עזב אותה בקיץ הקודם אחרי סכסוך עם המאמן מסימיליאנו אלגרי. "היה קשה לדמיין שדבר כזה יקרה, אבל זה פנטסטי שזה קרה", אמר בונוצ'י לערוץ היוטיוב של יובנטוס, "אני נרגש, טורינו היא הבית שלי ויובנטוס היא הבית שלי, אני מאוד שמח לחזור".

עוד באותו נושא

רשמית: היגואין וקלדארה במילאן, בונוצ'י חזר ליובנטוס

לכתבה המלאה
לאונרדו בונוצ'י שחקן יובנטוס חוגג. רויטרס
אוהדי יובנטוס התגעגעו אליו? בונוצ'י במדי הביאנקונרי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully