וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: היגואין וקלדארה במילאן, בונוצ'י חזר ליובנטוס

החלוץ והבלם עברו את הבדיקות הרפואיות במילאנו, ויוצגו בשישי במסע"ת. בונוצ'י חוזר לקבוצה של אלגרי אחרי עונה אחת בלבד. אלגרי: "לא היו לנו ברירות, מודה לפיפיטה על שנים נהדרות"

אתר יובנטוס

עסקת הענק באיטליה הושלמה היום (חמישי) סופית: גונסאלו היגואין ומתיאה קלדארה עברו מיובנטוס למילאן, בעוד לאונרדו בונוצ'י עשה את הדרך ההפוכה בחזרה לגברת הזקנה. החלוץ הארגנטינאי הושאל לרוסונרי לעונה אחת תמורת 18 מיליון יורו, כשבעונה הבאה תהיה למילאן אופציה לרכוש אותו תמורת 36 מיליון יורו. קלדארה בלם נבחרת איטליה חתם בשורות הרוסונרי עד קיץ 2023.

היגואין נחת אמש במילאנו, התקבל על ידי מאות אוהדים נלהבים ועבר היום בדיקות רפואיות, בדומה לקלדארה. במקביל, נחת בונוצ'י בטורינו, לקראת שובו לקבוצה בה הפך לאחד הבלמים הטובים בעולם, וגם הוא חזר לקבוצה של אלגרי איתה הוא זכה באיטליה בכל תואר אפשרי והפך לאחד הבלמים הטובים בעולם. לבונוצ'י יש 319 הופעות במדי הביאנקונרי, בהן הוא הבקיע 19 שערים. הוא זכה עם יובה בשש אליפויות, שלושה גביעים וגם שלוש זכיות בסופר קאפ האיטלקי. במדי מילאן בונוצ'י רשם 50 הופעות בעונה החולפת בכל המסגרות.


עוד בנושא:
העברות בעולם, 2.8: היגואין הגיע למילאנו, פ.ס.ז' לא מוותרת על קאנטה
גביע האלופות הבינלאומי: ארסנל ניצחה את צ'לסי 5:6 בפנדלים

יובנטוס מודיעה על בונוצ'י

יובנטוס נפרדת מהיגואין

מילאן מודיעה על העסקה

"קודם כל אחתום ואז אדבר, אעבור בדיקות רפואיות ואז אני מקווה שזה יקרה", אמר פיפיטה לאחר הנחיתה. "אני מתחיל הרפתקה חדשה ורוצה להודות לכל אוהדי מילאן, וגם לאוהדי יובנטוס שגילו כלפי כל כך הרבה אהבה. לאונרדו שכנע אותי. כבר דיברתי עם גאטוזו, אני עובר לכאן כדי ללכת הכי רחוק שאפשר".

מאמן יובנטוס מסימיליאנו אלגרי נפרד הבוקר: "לאור המצב לא נותרו לנו ברירות, אני מודה להיגואין על שנים נהדרות בהן נתן לנו הכל. מילאן מקבלת חלוץ נהדר. לאונרדו בונוצ'י חוזר אלינו, הוא שחקן חשוב".

גם קלדארה ככל הנראה מרוצה מההעברה. נשיא אטאלנטה (קבוצתו לשעבר) ג'אנפיירו גאספריני אמר: "זו עסקה בלתי צפויה. מתיאה עבד קשה כדי להגיע ליובנטוס, אבל הוא עדיין ישחק עבור קבוצה לא פחות גדולה. מילאן מכינה את עצמה לעתיד וצריך להעריך את זה".

גונסאלו היגואין נוחת במילאנו. רויטרס
ברוך הבא. היגואין במילאנו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully