וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 2.8: בדרך לעוד מחטף? "ברצלונה במו"מ מתקדם עם וידאל"

ג'אנלוקה די מארציו טוען שהקטלאנים עשויים להחתים בשעות הקרובות את קשר באיירן מינכן שכבר היה קרוב מאוד לאינטר. נשיא ריאל מדריד טוען שסעיף השחרור של מודריץ' עומד על 750 מיליון יורו, עסקת הענק באיטליה הושלמה, מקס מאייר חתם בקריסטל פאלאס

אתר יובנטוס

העברות

* עסקת הענק באיטליה הושלמה: יובנטוס הודיעה על חזרתו של הבלם לאונרדו בונוצ'י אחרי עונה אחת במילאן, שקיבלה בתמורה את הבלם מתיאה קלדארה וגם את גונסאלו היגואין בהשאלה לעונה אחת עם אופציה לרכישה. לידיעה המלאה

* קריסטל פאלאס החתימה את אחד השחקנים החופשיים המבוקשים בשוק, מקס מאייר הגרמני. הקשר בן ה-22 סיים את חוזהו בשאלקה, היה מועמד לקבוצות באיטליה וספרד, אך בסופו של דבר חתם לשלוש שנים בפאלאס, שרכשה אמש גם את שייקו קויאטה מווסטהאם ב-9.5 מיליון ליש"ט.

* פולהאם הודיעה על רכישתו של בלם סוונסי אלפי מוסון בן ה-24. הג'ינג'י חתם בקבוצה של סלבישה יוקאנוביץ' עד קיץ 2022 ואמר: "אני מאושר מאוד להצטרף לפולהאם ונרגש מהפרויקט שנבנה כאן".

* אלסנדרו פלורנצי האריך את חוזהו ברומא עד 2023

* ווטפורד הודיע שהקשר עבדולאי דוקורה האריך את חוזהו במועדון לחמש שנים נוספות.

* ניוקאסל הציגה את ההחתמה החמישית שלה בקיץ הנוכחי: יושינורי מוטו היפני, שקיבל את רשיון העבודה וחתם רשמית לארבע שנים. החלוץ בן ה-26 נרכש ממיינץ הגרמנית בסכום של 9.5 מיליון ליש"ט.

* קבוצת זירה האזרית הודיעה רשמית על החתמתו של המגן מילוש ראדיוויביץ' ששיחק בעונה שעברה בעירוני קרית שמונה. הסרבי בן ה-28 חתם בזירה לשנה.

* ייז'י סקאלק, הקשר הצ'כי בן ה-26 של ברייטון, נמכר למילוול מליגת המשנה תמורת סכום שלא פורסם וחתם לארבע שנים.

* ג'אמל בלמאדי, שחקן העבר של פריס סן ז'רמן, מארסיי, סלטה ויגו ומנצ'סטר סיטי, מונה למאמנה החדש של נבחרת אלג'יריה. בלמאדי בן ה-42 מחליף את רבאח מאג'ר ויהיה מאמנה השישי של אלג'יריה בשנתיים האחרונות.

* הקטור קופר מונה למאמנה החדש של נבחרת אוזבקיסטן.

* ריאו גריפית', חלוצה בן ה-18 של טוטנהאם ונבחרת הנוער של אנגליה, חתם לארבע שנים בליון.

* קשר לידס יונייטד רונאלדו ויירה חתם לחמש שנים בסמפדוריה.

* הרנן דריו גומס, שאימן את נבחרת פנמה במונדיאל האחרון, שב לקדנציה נוספת בנבחרת אקוודור.

עוד בנושא:

העברות בעולם, 1.8: ריאל מדריד ירדה גם מהזאר, "לבנדובסקי לא למכירה"
בגדי הגברת החדשים: אפקט כריסטיאנו רונאלדו משנה לחלוטין את יובנטוס

שמועות

* לוקה מודריץ' לאינטר? לא כל כך מהר. פלורנטינו פרס נשיא ריאל מדריד טוען שלקשר הקרואטי הנהדר יש סעיף שחרור בסך 750 מיליון יורו. למודריך יש חוזה עד 2020 כך שהאיטלקים יצטרכו לשלם הרבה מאוד כסף כדי לרכוש אותו בקיץ הזה.

* האם ברצלונה בדרך לעוד מחטף מקבוצה איטלקית? ג'אנלוקה די מארציו העיתונאי האיטלקי האמין מדווח שהקטלאנים במו"מ אינטנסיבי עם ארתורו וידאל, הקשר הצ'יליאני של באיירן מינכן שהיה כבר בדרך לחתימה באינטר.

* כלי תקשורת ברוסיה טוענים כי האלופה לוקומוטיב מוסקבה מגלה עניין בחלוץ קרלוס באקה ששיחק בעונה האחרונה בוויאריאל על תקן מושאל ממילאן.

* על פי הצהובון "דון באלון", ליאונל מסי צלצל לאריק אבידל והעביר לו רשימת הקשרים איתם היה רוצה לשחק בברצלונה: פול פוגבה, מיראלם פיאניץ' וכריסטיאן אריקסן. עוד נטען כי בעסקה פוטנציאלית ז'וזה מוריניו ידרוש בתמורה את איבן ראקיטיץ', אך ברצלונה לא צפויה לוותר על הקשר. עוסמאן דמבלה, לעומת זאת, עשוי להיכלל בה.

* בתקשורת האנגלית טוענים שצ'לסי צפויה להגיש לאסטון וילה הצעה של 20 מיליון ליש"ט על ג'ק גריליש, בו מעוניינת גם טוטנהאם.

* מנצ'סטר יונייטד ירדה מהארי מגווייר בשל הדרישות הגבוהות של לסטר סיטי ותרכז כעת את מאמציה בניסיון לרכוש מברצלונה את ג'רי מינה. על פי "סאן", אחד מראשי המועדון הבריטי כבר המריא לספרד בניסיון לסגור את העסקה.

* לוקה מודריץ' צפוי להיפגש בסוף השבוע הקרוב עם ראשי ריאל מדריד, בצל העניין שמגלה בו אינטר. פלורנטינו פרס ינסה לשכנעו להישאר.

* ז'וזה מוריניו זועם על הנהלת מנצ'סטר יונייטד, שלא הביאה לו את הרכש אותו ביקש. על פי "מארקה", שני השחקנים שהיו בראש הרשימה היו גארת' בייל וטוני קרוס מריאל מדריד.

* על פי "דיילי מייל", פריס סן ז'רמן לא מוכנה לרדת מאנגולו קאנטה. אף שצ'לסי מוכנה להציע לכוכב שלה חוזה עתק חדש שישלשל לכיסו 290 אלף ליש"ט לשבוע, קבוצת הפאר הצרפתית תהיה מוכנה להציע לו חוזה גבוה עוד יותר.

* ועוד בצ'לסי: ב"מטרו" טוענים שהבלוז הציעו לקריסטל פאלאס 30 מיליון ליש"ט בצירוף דני דרינקווטר בתמורה לווילפרד זאהה.

* באיטליה מדווחים כי לאציו מעוניינת בקשר הצעיר של באייר לברקוזן, קאי האברץ.

* לפי "סקיי ספורטס", ווסטהאם מעוניינת בארבעה שחקנים מהליגה הפורטוגלית: ז'ואאו פליקס מבנפיקה, קסאנדה סילבה מוויטוריה גימראייש, מוסא מארגה ויאסין בראהימי מפורטו.

* ארתורו וידאל צפוי לנחות במילאנו ביום שישי על מנת לעבור בדיקות רפואיות ולחתום באינטר.

* נאפולי מכינה הצעה חדשה על מגן מנצ'סטר יונייטד מתיו דרמיאן.

* על פי "סאן", ריאל בטיס פנתה לטוטנהאם בנוגע ללוקאס מורה.

* בשיקטאש מנהלת עם ווסט ברומיץ' מגעים בנוגע לנאסר צ'אדלי, המוערך ב-17 מיליון ליש"ט.

* בורנמות' מוכנה לשבור את שיא המועדון שלה ולשלם ללבאנטה 27 מיליון ליש"ט על הקשר הקולומביאני ג'פרסון לרמה.

שחקן נבחרת צרפת, אנגולו קאנטה. רויטרס
פ.ס.ז' לא מותתרת. קאנטה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully