וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 1.8: ריאל מדריד ירדה גם מהזאר, "לבנדובסקי לא למכירה"

הבלאנקוס החליטו לבנות על מרקו אסנסיו כמחליף של רונאלדו. באיירן בונה על החלוץ, פוגבה נפגש בחשאי עם ברצלונה, אינטר מנסה לפתות את לוקה מודריץ', לוקא דין חתם באברטון

העברות

* תם ונשלם: עסקת העברתו של לוקא דין מברצלונה לאברטון נסגרה והצרפתי הוצג במרסיסייד. המגן השמאלי חתם לחמש שנים ואברטון תשלם לברצלונה סכום שמוערך בכ-20 מיליון יורו.

* לאציו הודיעה רשמית על ההחתמות של חואקין קוראה ומילאן באדל. שחקן הכנף הארגנטינאי נרכש מסביליה תמורת 16 מיליון יורו, בעוד הקשר הקרואטי הגיע בהעברה חופשית אחרי שסיים את חוזהו בפיורנטינה.

* סנט אטיין צירפה את הבלם טימותי קולודזייצ'אק בהשאלה מטיגרס המקסיקנית. לצרפתים אופציה לרכוש את הבלם בן ה-26, ששיחק בעבר במדי היריבה המרה ליון.

* ורדר ברמן רכשה מנוטינגהאם פורסט את שוער נבחרת יוון, סטפנוס קאפינו. היא שילמה לאנגלים 800 אלף יורו והוא חתם לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת.

* קשר נבחרת איסלנד, אמיל הלפרדסון, עבר מאודינזה לפרוזינונה. העולה החדשה לסרייה A היא הקבוצה הרביעית שלו באיטליה.

* שוער נבחרת אוסטרליה, בראד ג'ונס (36), עזב את פיינורד אחרי שנתיים וחתם באל נסאר הסעודית עד קיץ 2020.

שמועות

* על פי "מארקה", המחליף של כריסטיאנו רונאלדו בריאל מדריד לא יהיה אדן הזאר וגם לא ניימאר, כי אם דווקא מרקו אסנסיו. ג'ולן לופטגי מעוניין להפוך את ילד הפלא לכוכב החדש במועדון, בצל הדרישות הגבוהות של צ'לסי על הבלגי (200 מיליון יורו), והגבוהות עוד יותר של פריס סן ז'רמן על הברזילאי. בקיץ הבא, הבלאנקוס עשויים לשוב לאופציית ניימאר.

* נשיא באיירן מינכן קארל-היינץ רומניגה מבהיר: "רוברט לבנדובסקי לא למכירה, לא משנה אם מישהו ישים 100 או 150 מיליון יורו על השולחן. אין הרבה שחקנים כמוהו".

* העיתון האיטלקי "טוטוספורט" מדווח: לפני מספר ימים נערכה פגישה חשאית בין פול פוגבה למנהל הטכני של ברצלונה אריק אבידל, בה השניים דנו באפשרות שהקשר יצטרף לקבוצה. על פי הדיווח פוגבה החליט סופית לעזוב את יונייטד, וכעת השאלה היא האם יעבור ליובנטוס או ברצלונה.

* דיווח מפתיע באיטליה: על פי העיתונאי ג'אנלוקה די מארציו, מקור אמין למדי בדרך כלל, אינטר פתחה במשא ומתן עם סוכניו של לוקה מודריץ'. באיטליה הגדירו את הסבירות לעסקה כגבוהה, למרות ש"על פניו זה נראה כמו מהלך בלתי אפשרי".

* ב"דיילי מייל" מדווחים שצ'לסי גיששה אצל ריאל מדריד לגבי החתמה אפשרית של מתאו קובאצ'יץ' הקשר הקרואטי הבינלאומי.

* ב"מארקה" טוענים שאברטון מעוניינת להחתים את דניס צ'רישב, קשר ויאריאל ונבחרת רוסיה.

* בתקשורת בפריס מדווחים שנציגי פריס סן ז'רמן הגיעו לסיכום עם ג'רום בואטנג בלמה של נבחרת גרמניה ובאיירן מינכן, שלא תקשה על המעבר והשחקן יצטרף לקבוצה של תומאס טוכל בימים הקרובים.

* האם תיירי הנרי יאמן את מוחמד סלאח? על פי דיווחים שמתפרסמים בימים האחרונים הצרפתי שסיים את תפקידו כעוזר מאמן נבחרת בלגיה, מועמד להתמנות למאמן נבחרת מצרים.

* בראיון לבילד דיבר יושב ראש באיירן מינכן קרל היינץ רומניגה על מסוט אוזיל ואמר: "ואן חאל פעם רצה להביא אותו לבאיירן, אבל אני ואולי (הנס) תמיד היינו חירשים באוזן אליה הוא דיבר בנוגע אליו. לא היה אפילו סיכוי של אחוז אחד שהוא יגיע אלינו. מעולם לא. כששיחקנו בלונדון, אולי תמיד אמר: 'אני מקווה שהוא משחק היום'".

* ב"סקיי" טוענים שברצלונה עוקבת אחרי שוער ליברפול סימון מינולה כמחליף אפשרי לשוער השני ייספר סילסן.

* ב"דיילי מייל" מדווחים שוולפסבורג מעוניינת להחתים את לוק שואו, המגן השמאלי המנודה של מנצ'סטר יונייטד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן נבחרת צרפת, קיליאן אבפה עם תיירי הנרי. רויטרס
יאמן את נבחרת מצרים? תיירי הנרי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully