וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין ללא כריסטיאנו רונאלדו: יובנטוס ניצחה בפנדלים את כוכבי ה-MLS

הגברת הזקנה עלתה בהרכב חזק יחסית במשחק ההכנה בארה"ב וניצחה 3:5 מהנקודה הלבנה אחרי 1:1 בזמן החוקי. גביע האלופות הבינלאומי: ארסנל ניצחה את צ'לסי 5:6 בפנדלים אחרי 1:1 בזמן החוקי

שחקני יובנטוס חוגגים. רויטרס
לאט לאט. יובנטוס חוגגת/רויטרס

ללא כריסטיאנו רונאלדו, שלא הצטרף למסע ההכנה בארצות הברית, ניצחה הבוקר (חמישי) יובנטוס 3:5 בפנדלים קבוצת כוכבים מה-MLS, אחרי 1:1 בתום הזמן החוקי. זו ככל הנראה התוצאה האהובה על הגברת הזקנה, לאחר שניצחה בפנדלים גם את בנפיקה אחרי 1:1 בזמן החוקי, ביום שבת בגביע האלופות הבינלאומי. ביום ראשון הקרוב תשוב אלופת איטליה למשחק נוסף במפעל הנ"ל, הפעם מול ריאל מדריד, אך גם רונאלדו לא ייקח חלק.

מסימיליאנו אלגרי עלה עם הרכב חזק יחסית מול הקבוצה אותה אימן חרארדו מרטינו, וממנה נעדר זלאטן איברהימוביץ'. אנדראה פאבילי כבש ראשון (21), ג'וזף מרטינס איזן (26), ובדו-קרב הפנדלים היה זה בראדלי רייט פיליפס שהחמיץ את הבעיטה המכרעת עבור האמריקאים.

שחקני ארסנל חוגגים. רויטרס
ניצחון דרמטי. התותחנים חוגגים/רויטרס

גביע האלופות העולמי נמשך הערב (רביעי) בדאבלין, שם ניצחה ארסנל את צ'לסי 5:6 בדו-קרב פנדלים, אחרי 1:1 בזמן החוקי.

שתי הקבוצות עלו בהרכבים חזקים יחסית, וכבר בדקה החמישית הכניע אנטוניו רודיגר את פטר צ'ך וקבע 0:1 לצ'לסי, אחרי הגבהה של ססק פברגאס. אלברו מוראטה החמיץ פנדל בדקה ה-15 עם בעיטה איומה, והבלוז שילמו על כך ביוקר שלוש דקות בתוך תוספת הזמן, כשאלכסנדר לקאזט איזן ל-1:1 ושלח את ההתמודדות להכרעה מהנקודה הלבנה.

בדו-קרב הפנדלים כל עשרת הבועטים הראשונים כבשו. רובן לופטוס צ'יק היה הגיבור הטראגי כשהחמיץ, ומנגד אלכס איוובי סגר עניין.

ארסנל סיימה את דרכה במפעל ותפגוש ביום שבת את לאציו למשחק ההכנה האחרון שלה לפני פתיחת הפרמיירליג, בעוד הבלוז יתמודדות מול ליון ביום שלישי הבא. עוד קודם לכן, ביום ראשון, מצפה להם מפגש עם מנצ'סטר סיטי במגן הקהילה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן ארסנל מסוט אוזיל מול שחקן צ'לסי רובן לופטוס צ'יק. רויטרס
הכנה טובה לעונה. אוזיל מול לופטוס צ'יק/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully