וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מולר: "התקשורת צבועה, ניפחה את עניין אוזיל כדי למכור עיתונים"

חלוץ נבחרת גרמניה ובאיירן מינכן התייחס לפרשת הקשר הפורש ואמר: "ההתאחדות רצתה שקט מזה והתקשורת כל הזמן שאלה רק על זה. צריך להפסיק להתעסק עם זה כי מעולם לא הייתה גזענות בנבחרת"

אתר רשמי

תומאס מולר התייחס לפרישה של מסוט אוזיל מנבחרת גרמניה והטענות של קשר ארסנל על גזענות שהופנתה נגדו. מולר דיבר במסיבת עיתונאים לקראת משחק הכנה של באיירן מינכן מול מנצ'סטר יונייטד בראשון והיה נשמע שיש לו הרבה מה להגיד בנושא. כזכור, בגרמניה התעוררה סערה עקב תמונה של אוזיל עם נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן, שנגמרה בפרישתו של הקשר מנבחרת גרמניה אחרי מונדיאל כושל.

"כל העניין נופח מעבר לכל פרופורציה על ידי אנשים מבחוץ", אמר מולר, "כמובן שהדמויות המרכזיות בפרשה התנהלו בצורה מוגזמת קצת, גם אנשי ההתאחדות וגם השחקנים. אבל למעשה, כל הדיון הזה הוא צבוע מהצד של התקשורת כי הוויכוח הזה עוזר לה למכור עיתונים ולקבל רייטינג. ההתאחדות רצתה שקט מכל הסוגייה, להרגיע את העניינים, אבל התקשורת המשיכה לשאול על זה שוב ושוב ושוב ושוב. הדיון עשה את כל העניין הזה גדול מכפי שהוא היה באמת ועכשיו אתם רואים את התוצאות של כל זה. ברור שזה טוב לכם מבחינת מכירות של עיתונים, זה נהדר, ואתם עדיין ממשיכים לשאול ולדבר על זה.

"בשבילנו השחקנים אני חושב שכל הנושא הזה מעולם לא היה גדול כמו שעשו ממנו, אבל ברור שעימתו אותנו עם זה וממשיכים לעשות כך. אז עכשיו אנחנו צריכים סוף סוף לגמור את הדיון הזה ולהתרכז בכדורגל, כי גזענות בתוך הנבחרת מעולם לא הייתה עניין".

עוד בנושא:
גם לארדואן היה מה לומר בעניין מסוט אוזיל
אולי הנס: "אוזיל משחק כמו חרא בנבחרת כבר שנים"
בילד על אוזיל: "הטענות שלו מגוחכות, הוא מתקרבן"
אוזיל פרש מהנבחרת והתלונן על גזענות

שחקני נבחרת גרמניה מאוכזבים אחרי ההדחה תומאס מולר. רויטרס
מולר אחרי ההדחה מהמונדיאל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully