וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע האלופות: 1:3 לריאל על יובנטוס, מילאן ניצחה את ברצלונה בתוספת הזמן

בייל בפצצה מרחוק (39) וצמד של אסנסיו (47, 56) מחקו עצמי מוקדם של קרבחאל במרילנד מול הגברת הזקנה נטולת רונאלדו. אנדרה סילבה (93) הנחיל למחליפי ברצלונה הפסד שני רצוף

שחקני ריאל מדריד חוגגים עם גארת' בייל. GettyImages
יש על מי לבנות. בייל חוגג/GettyImages

משחקי גביע האלופות הנערכים בארצות הברית נמשכו הלילה (בין שבת לראשון) עם שני מפגשים מסקרנים. בראשון ריאל מדריד גברה 1:3 על יובנטוס (ללא כריסטיאנו רונאלדו) ובשני מילאן ניצחה את ברצלונה 0:1.

שחקני ריאל מדריד חוגגים עם מרקו אסנסיו. GettyImages
נכנס כמחליף וכבש פעמיים. אסנסיו חוגג/GettyImages

ריאל מדריד - יובנטוס 1:3

כריסטיאנו רונאלדו לא היה על כר הדשא, אבל איתו או בלעדיו ריאל מדריד שלחה מסר: גם בלי הכוכב הגדול יש מספיק שחקנים שימלאו את החסר. הלילה שתי הקבוצות העלו כמעט את ההרכבים הכי חזקים שברשותן: הבלאנקוס פתחו עם קארים בנזמה וגארת' בייל בייל, בעוד יובנטוס הכלילה ב-11 את מיראלם פיאניץ', סמי חדירה, ג'ורג'ו קייליני ועוד. הדומיננטיות של ריאל לא הוטלה בספק מהפתיחה, למרות שער עצמי מקרי של דני קרבחאל (12) אחרי כדור רוחב של ז'ואאו קאנסלו. עד ההפסקה גארת' בייל איזן עם פצצה מ-20 מטר (39), ולאחר מכן מרקו אסנסיו שעלה בתור מחליף השלים את המלאכה עם צמד בדקה 47 ו-56, השני אחרי טעות קשה של וויצ'ך שצ'סני. ג'ולן לופטגי עם ניצחון בכורה בארצות הברית, הגברת הזקנה עם הפסד בכורה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקני מילאן חוגגים עם אנדרה סילבה. GettyImages
ברצלונה מחכה למסי. שחקני מילאן חוגגים עם אנדרה סילבה/GettyImages

מילאן - ברצלונה 0:1

שתי הקבוצות העלו הרכבים משניים וניהלו משחק על מי מנוחות, עם מעט מצבים ממשיים ומעט מדי אקשן. בסופו של דבר המחליף אנדרה סילבה, שנכנס בדקה ה-61, קבע את תוצאת המשחק עמוק בתוך תוספת הזמן (93) עם בעיטה מדויקת מתוך הרחבה, אחרי בלבול בהגנת ברצלונה. מלקום וארתור הראו ניצוצות אצל ארנסטו ואלוורדה אבל לא מנעו מהקבוצה הפסד שני רצוף בארצות הברית, שממחיש שוב עד כמה היא זקוקה לליאו מסי כמו אוויר לנשימה. מנגד, הקבוצה של ג'נארו גאטוזו חוגגת ניצחון בכורה במשחקי ההכנה העונה, וממתינה גם היא להצטרפות של הרכש הנוצץ גונסאלו היגואין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully