וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריד בטוחה שלוקה מודריץ' נשאר, אז למה באינטר "עדיין חולמים"?

מאמן ריאל מדריד טוען שהכוכב הקרואטי טרם הצטרף לקבוצה באישורו ומתעקש שהוא ישוב בקרוב, אבל באיטליה ממשיכים לטעון ש"מודריץ' יערוך פגישה מכרעת עם הנשיא פרס" ומאמן אינטר ספאלטי מודה: "חולם שהוא יבוא"

אתר רשמי

האם ייתכן שריאל מדריד תאבד הקיץ את לוקה מודריץ'? תלוי את מי שואלים. בתקשורת במדריד, וגם בקבוצה, טוענים שאין סיכוי שהקרואטי יעזוב. בשבוע שעבר פלורנטינו פרס ציין ש"מודריץ' לא ישוחרר ביורו אחד פחות מסעיף השחרור שלו, 750 מיליון יורו", והיום (ראשון) מאמן ריאל מדריד ג'ולן לופטגי המשיך את הקו וטען ש"הנשיא כבר אמר בפירוש שלוקה נשאר, אני לא צריך להוסיף על זה... מודריץ' הוא שחקן אדיר, ואנחנו מצפים לו בידיים פתוחות".

לופטגי ציין ש"שוחחתי עם לוקה אחרי המונדיאל המעולה שהיה לו, ונראה אם הוא ישחק ב-15 באוגוסט (בסופר קאפ האירופי). אמרתי לו שהוא שחקן שאני מאוד נרגש לקראתו, אני אוהב אותו והוא יודע את זה, הוא ישמח על ההצעה שמחכה לו םה, הוא ישמח לשחק פה. הוא שחקן שלנו ויישאר שלנו, אין לי ספק. נהנינו ממנו, ונמשיך ליהנות".

עוד בנושא

"הצגה של איש אחד": ספרד התאהבה בריקי פוץ' בן ה-18 מברצלונה
פריס סן ז'רמן חגגה את התואר, בצרפת כבר חוששים מתאקל בין טוכל לניימאר
ליברפול: יורגן קלופ "מרוצה מאוד" מהבכורה של אליסון, ויודע: "הסגל גדול מדי"

שחקן ריאל מדריד לוקה מודריץ'. רויטרס
בסך הכל הוא נהנה במדריד. מודריץ'/רויטרס

בתקשורת במדריד טוענים כי מודריץ' יגיע למדריד ב-8 באוגוסט, וזה באישור של לופטגי. "האיחור בהגעה של מודריץ' לא קשור ברצונו לעזוב", נכתב ב"אס", "לוקה שיחק במונדיאל, כולל שלושה משחקים עם הארכות, והוא לא צפוי לשחק בסופרקופה, כי מצפה לו עוד עונה ארוכה".

עם זאת, על אף הביטחון, במקביל ב"אס" יש כתבה שהכותרת שלה היא "אם תקרה דרמה, מדריד תצטרך להמציא משהו: אלה 6 המחליפים האפשריים למודריץ'". גם באיטליה טוענים שהמעבר אפשרי. על פי דיווחים במילאנו, "מודריץ' ייפגש ביום רביעי הקרוב עם הנשיא פרס, וידון במעבר האפשרי שלו לאינטר". על פי הדיווחים באיטליה, אינטר שואבת עידוד מהעובדה שלמודריץ' יש עם פלורנטינו פרס את אותו סיכום שהיה לכריסטאנו רונאלדו עם פרס - הסכמה שאם השחקן מבקש להשתחרר, הקבוצה לא תציב קשיים גדולים ומכשולים. כמו לרונאלדו, גם מודריץ' חתום על חוזה ארוך טווח בריאל, עד 2020.

מאמן אינטר לוצ'יאנו ספאלטי התייחס לסוגיה ואמר: "מודריץ'? המועדון כבר הראה שהוא בצורה יסודית ורצינית. הם מנסים לאפשר את זה, ואנחנו מקווים שזה יצליח, כי ברור ששחקן כמו מודריץ' יהיה חשוב עבור כל קבוצה, גם שלנו. אני ממשיך לחלום על זה יחד עם האוהדים, נותרו עוד כמה ימים בחלון ההעברות, והכל יכול לקרות".

עוד באותו נושא

העברות בעולם, 5.8: צ'לסי, ולנסיה ודורטמונד במאבק משולש

לכתבה המלאה
מאמן אינטר לוצ'יאנו ספאלטי. רויטרס
מה הוא יודע שאנחנו לא? ספאלטי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully