וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריס סן ז'רמן חגגה את התואר, בצרפת כבר חוששים מתאקל בין טוכל לניימאר

מאמן פריס סן ז'רמן שר על הבמה במסע"ת אחרי ה-0:4 על מונאקו בסופרקאפ שסידר לו תואר ראשון כבר במשחק הבכורה הרשמי, אבל בברזיל ובצרפת יודעים: "הפנאטיות" של הגרמני ומשטר התזונה שלו עלולים לייצר בעיות

רויטרס

שישה ימים לפני שהליגה הצרפתית יוצאת לדרך, עונת 2018/19 נפתחה אתמול (שבת) רשמית עם משחק אלוף האלופים שנערך בכלל בסין, שם הביסה הטרבליסטית פריס סן ז'רמן 0:4 את סגניתה מונאקו. תומאס טוכל חגג תואר ראשון כבר במשחק הבכורה הרשמי שלו, כשפ.ס.ז' הניפה את הסופר קאפ הצרפתי בפעם השישית ברציפות והשמינית בסך הכול, ובכך השתוותה לשיאנית המפעל ליון.

ג'יג'י בופון פתח בין הקורות, אנחל די מריה כבש צמד כחלוץ מדומה והצעירים סטנלי אנסוקי, כריסטופר אנקונקו וטים וואה הרשימו גם כן. ניימאר שותף במשחק כשעלה מהספסל בדקה ה-76.

השחקנים חגגו עם טוכל בסיום, שפכו עליו מים והכריחו אותו לשיר. הגרמני אמר: "אני שמח מאוד, זה היה משחק טוב. הרשמנו מאוד בחלק ההתקפי. ראינו היום קבוצה צעירה ורעבה. אהבתי את העובדה שהשחקנים עבדנו כקבוצה. הגיע לנו לנצח, אין ספק. אני מאושר מהתואר הראשון שהשגתי ואני מקווה שיהיו עוד בעתיד".

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
פריס סן ז'רמן זכתה בסופר קאפ עם 0:4 על מונאקו
קלרנס סיידורף מונה למאמן נבחרת קמרון, פטריק קלייברט עוזרו

תומאס טוכל מאמן פריס סן ז'רמן. רויטרס
איזו חגיגה. טוכל שר לשחקני פריס סן ז'רמן/רויטרס

ואומנם הקבוצה נראתה מאושרת וקולחת על המגרש ומציגה כדורגל שמח, אבל בצרפת כבר טוענים שטוכל מנסה להשליט בקבוצה משמעת ברזל, עם תשומת לב גדולה לתזונה. המאמן הגרמני רוצה שליטה מלאה במועדון, במיוחד בתחום זה, ואחד המושפעים הגדולים יהיה כמובן ניימאר. גם בצרפת וגם בברזיל מדברים על הפנאטיות של טוכל, ודווח שאחד הדברים הראשונים שעשה עם הגיעו לפריס היה "סיבוב" שבו בדק את הברים והמסעדות שבהם שחקני הקבוצה נוטים לבלות.

טוכל הוא צמחוני, ודוגל בתזונה בריאה ומאוזנת. ניימאר וחבריו כבר קיבלו הודעה, למשל, שיידרשו להוריד בכמויות הפסטה שהם אוכלים, מנה שטוכל אסר על שחקניו לאכול בקבוצות בהן אימן בעבר. כרגע היחסים של טוכם ניימאר טובים, ובעיקר בתחילת הדרך, אבל בצרפת יודעים שייתכנו תאקלים בין הפרי ספיריט של הברזילאי לבין הדרישות הקפדניות של מאמנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully