וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן זכתה בסופר קאפ עם 0:4 על מונאקו

בלי אלופי העולם וקבאני, אבל עם בופון בשער וטוכל על הקווים, האלופה ניצחה את סגניתה בסין. די מריה (33 ו-90) כבש צמד נהדר, אנקונקו (40) ו-וואה (67) סייעו להבטיח זכייה שישית. ניימאר שותף כמחליף

שישה ימים לפני שהליגה של אלופת העולם יוצאת לדרך, עונת 2018/19 בצרפת נפתחה רשמית עם משחק אלוף האלופים שנערך בכלל בסין, שם הביסה הטרבליסטית פריס סן ז'רמן 0:4 את סגניתה מונאקו. תומאס טוכל חגג תואר ראשון כבר במשחק הבכורה הרשמי שלו, כשפ.ס.ז' הניפה את הסופר קאפ הצרפתי בפעם השישית ברציפות והשמינית בסך הכול, ובכך השתוותה לשיאנית המפעל ליון.

עוד בנושא:
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
בופון לא יהיה שוער ראשון? טוכל: "יש לנו שלושה שוערים מעולים"
תנו להם אוסקר: הצגות השחקנים הטובות ביותר של קיץ 2018
לא עוצרת: אחרי ארתורו וידאל, ברצלונה רוצה גם את פול פוגבה

שחקני פריס סן ז'רמן לאחר הזכייה בסופר קאפ הצרפתי 2018. רויטרס
כרגיל, התחילו עונה עם תואר. טיאגו סילבה מניף/רויטרס

שתי הקבוצות הגיעו לאצטדיון בשנז'ן בסגלים חסרים מאוד. אלופי העולם של פ.ס.ז' נשארו בבית, תומא מונייה הבלגי עדיין בחופש וגם אדינסון קבאני ודני אלבס פצועים. אצל מונאקו חסרו אלוף העולם ג'יבריל סידיבה, השוער הקרואטי דניאל סובאשיץ' שהסתפק בסגנות וגם רדאמל פלקאו והרכש הטרי אלכסנדר גולובין. ניימאר ישב על הספסל של האלופה וראה את ג'יג'י בופון מסתדר בין הקורות ואת אנחל די מריה, החלוץ המדומה, מסובב כדור חופשי נהדר לרשת של דייגו בנאליו בדקה ה-33. שבע דקות לאחר מכן, המגן הצעיר סטנלי אנסוקי פרץ משמאל ובישל בכדור רוחב לכריסטופר אנקונקו שלא התקשה לקבוע 0:2.

אנחל די מריה שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
כשניימאר על הספסל, הוא יכול לבעוט כדורים חופשיים. אנחל די מריה/רויטרס
כריסטופר אנקונקו שחקן פריס סן ז'רמן (מימין) עם סטנלי אנסוקי. רויטרס
הכוכב המפתיע. סטנלי אנסוקי, משמאל, חוגג עם כריסטופר אנקונקו/רויטרס

לאונרדו ז'ארדים הוציא לאחר ההפסקה את שחקני הרכש פלה וסמואל גראנסיר, אבל פ.ס.ז' המשיכה להיות מסוכנת יותר ודי מריה כמעט השלים צמד. בדקה ה-67 גם הגיע השער השלישי, כאשר אנסוקי המשיך להרשים עם מבצע נהדר בצד שמאל, השפיל את אנדראה ראג'י ורשם בישול שני, הפעם לטים וואה שבעט בשמאל בין רגליו של בנאליו וחגג שער ראשון של המשפחה במדי פ.ס.ז' אחרי 8,516 ימים (האבא ג'ורג' כבש את שערו האחרון באפריל 1995). מיד לאחר מכן מנע השוער השוויצרי שער מדי מריה, בעוד אנקונקו נעצר בקורה. ניימאר נכנס במקום מרקו וראטי בדקה ה-76 וראה את די מריה בכל זאת משלים צמד בתוספת הזמן, אחרי הכנה של אדריאן ראביו במתפרצת.

ניימאר שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
המחליף השלישי. ניימאר/רויטרס
שחקני פריס סן ז'רמן מפריעים למסיבת העיתונאים של מאמנם תומאס טוכל. רויטרס
השחקנים הפריעו למסיבת העיתונאים של תומאס טוכל/רויטרס
תומאס טוכל מאמן פריס סן ז'רמן. רויטרס
המאמן נכנס לאווירה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully