וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלרנס סיידורף מונה למאמן נבחרת קמרון, פטריק קלייברט עוזרו

כוכבי נבחרת הולנד בעבר יחזרו לשתף פעולה על הקווים של הנבחרת האפריקאית. סיידורף יאמן נבחרת לראשונה בקריירה אחרי שלא הצליח להותיר חותם במילאן ובדפורטיבו לה קורוניה

אתר רשמי

אחרי שלא הצליחה להעפיל למונדיאל 2018, נבחרת קמרון מחפשת שינוי והיום (שבת) היא הודיעה שהיא מינתה את קלרנס סיידרוף (42) למאמנה. ההולנדי ישתף פעולה עם חברו לנבחרת שגדל איתו באייאקס, פטריק קלייברט (42 גם כן) שישמש כעוזרו. דיווחים בנושא עלו כבר לפני מספר ימים בהולנד, אך רק היום שר הספורט הקמרוני אישר את הדברים וסיפר שהמינוי רשמי.

סיידורף, שערך 87 הופעות בנבחרת הולנד וכבש 11 שערים, זכור בעיקר בשל הקריירה שלו כשחקן במילאן ובריאל מדריד. הוא אימן את הרוסונרי ללא הצלחה ב-2014, ובהמשך אימן בסין תקופה קצרה. בעונה שעברה ניסה להציל את דפורטיבו לה קורוניה מירידה לליגה השנייה בספרד, אך ללא הצלחה.

תפקידו האחרון של קלייברט היה המנהל הספורטיבי בפריס סן ז'רמן. הוא עזב את התפקיד בשנה שעברה ומאז לא עבד. לפני כן, הוא שימש כעוזר מאמן באלקמאר ונבחרת הולנד, ובקריירת המשחק שלו כבש 40 שערים במדי נבחרת האורנג'. הוא זכור בעיקר מימיו בברצלונה, במדיה כבש 122 שערים בין השנים 1998 ל-2004.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
אות קין: כיצד טרפד אלכס פרגוסון את מעברו של רוי קין לבלקבורן
גונסאלו היגואין: "בצ'לסי רק סארי רצה אותי, במילאן כולם רוצים"

שחקני נבחרת הולנד קלרנס סיידורף, פטריק קלייברט. AP
חוזרים לשתף פעולה, והפעם על הקווים. סיידורף וקלייברט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully