וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול: יורגן קלופ "מרוצה מאוד" מהבכורה של אליסון, ויודע: "הסגל גדול מדי"

השוער הברזילאי שמר על רשת נקייה ב-0:5 על נאפולי, המאמן מסופק ומעודד ("אפשר לדמיין מה עבר עליו"), מודה שיש לו יותר מדי שחקנים אבל לא מתכוון "לחלק אותם בחינם"

רויטרס

בווידאו: תומאס טוכל חוגג תואר ראושן עם פריס סן ז'רמן

יורגן קלופ טען שהוא "מרוצה מאוד" מהופעת הבכורה של אליסון בין הקורות של ליברפול, אחרי שקבוצתו הביסה אתמול (שבת) 0:5 את נאפולי במשחק ההכנה האחרון שלה לעונה. אליסון שיחק את כל 90 הדקות ושמר על שער נקי, במשחק הראשון שלו מאז שנקנה מרומא בסכום שיא של 72 מיליון יורו. מילנר, ויינאלדום, סלאח, סטארידג' ומורנו כבשו לליבפרול במשחק שנערך בדאבלין.

"הוא כדורגלן די טוב, לפחות טוב כמו שהוא שוער", אמר קלופ על הרכש הברזילאי, "הייתה לו הופעה כוללת טובה מאוד למשחק ראשון, במיוחד כי כולם יכולים לדמיין מה עובר על אדם שנמצא במצב כזה, לשחק את המשחק הראשון שלו אחרי כל הדברים שנכתבו עליו. ולשחק מול נאפולי, שהיא הקבוצה הכי חזקה שפגשנו עד עכשיו, ועוד שהיה להם סגל מלא".

עוד בנושא
ללא רחמים: ליברפול מחצה את נאפולי 0:5 במשחק הכנה בדאבלין
ארסנל גברה 0:2 על לאציו, טוטנהאם הובסה 4:1 מול ג'ירונה
סקאוט של ויטסה התרשם מדיא סבע, מכבי נתניה דורשת 2 מיליון יורו
מונס דאבור שוב כבש, דיווח: עשוי לעבור בקרוב לקריסטל פאלאס

אליסון שוער ליברפול. רויטרס
הרבה ציפיות. אליסון וליברפול/רויטרס

כמו כן, קלופ הודה שהסגל של הקבוצה שלו גדול מדי, אבל מתעקש שליברפול לא תשחרר שחקנים בחינם. "נראה מה קורה", אמר, "אם איזשהו שחקן מהקבוצה שלי היה פנוי, הרי שבכל סיטואציה בחיים של כמאמן עד עכשיו הייתי קונה כל אחד מהם, למען האמת. כולם בחורים נהדרים, שמסוגלים לשחק כדורגל פנטסטי.

"כרגע, הסגל גדול מדי. זאת האמת. אבל זה לא אומר שניתן את השחקנים שלנו בחינם או משהו כזה. ליברפול חזקה מספיק כדי לשמור על כל השחקנים האלה ואז להתמודד עם זה. אנחנו לא כאן כדיי להפוך קבוצות אחרות לחזקות יותר, זה לא התפקיד שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully