וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללא רחמים: ליברפול מחצה את נאפולי 0:5 במשחק הכנה בדאבלין

מילנר, ויינאלדום, סלאח, סטארידג' ומורנו התעללו בקבוצה של אנצ'לוטי. ארסנל גברה 0:2 על לאציו, טוטנהאם הובסה 4:1 מול ג'ירונה, פיינורד זכתה בסופר קאפ ההולנדי עם ניצחון בפנדלים על פ.ס.ו

אתר רשמי

שבוע לפני פתיחת העונה בפרמיירליג, הקבוצות האנגליות עורכות משחקי הכנה אחרונים. במוקד הערב (שבת) עמדה החמישייה המדהדהת של ליברפול לרשת נאפולי, והמשחק של ארסנל מול לאציו. פיינורד זכתה בסופר קאפ ההולנדי.

עוד בנושא:
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
נאפולי הודיעה על החתמתו של המגן הימני קווין מאלקווי
ראשון ב-17:00: צ'לסי מול מנצ'סטר סיטי בקרב על מגן הקהילה
כריס יוטון שיבח את חמד: "שמח ששילבתי אותו, היה לו משחק טוב"
טיבו קורטואה לראשי צ'לסי: "תאפשרו לי לעבור לריאל מדריד"

שחקני ליברפול חוגגים עם מוחמד סלאח. רויטרס
חגיגה בדאבלין. מוחמד סלאח והחברים/רויטרס

ליברפול - נאפולי 0:5

סגנית אלופת אירופה התעללה בסגנית אלופת איטליה במשחק הידידות בדאבלין. קרלו אנצ'לוטי עלה בהרכב חזק, אבל נאפולי קרסה כבר בפתיחה. סאדיו מאנה הכין לג'יימס מילנר שהפציץ לרשת בדקה הרביעית ומצא את הראש של ג'ורג'יניו ויינאלדום בדקה התשיעית. במחצית השנייה, עוד לפני גל החילופים, מוחמד סלאח סובב לחיבורים מתוך הרחבה אחרי ששחקני נאפולי טענו לעבירה בדקה ה-58. דניאל סטארידג' המחליף היה על הריבאונד בדקה ה-73 ואלברטו מורנו ירה את החמישי של ליברפול בדקה ה-77.

פ.ס.ו איינדהובן - פיינורד 6:5 בפנדלים (0:0)

מחזיקת הגביע זכתה בפעם השנייה ברציפות והרביעית בסך הכול בסופר קאפ ההולנדי, או בשמו המקורי: מגן יוהאן קרויף. אחרי 0:0 ב-90 דקות ניגשו שתי הקבוצות לדו קרב מהנקודה הלבנה, בו שחקניו של ג'יו ואן ברונקהורסט גברו על אלו של מארק ואן בומל. יורדי קלאסי, הקשר שחזר לפיינורד, התכבד בפנדל השמיני של קבוצתו וחרץ את גורל ההתמודדות, אחרי שאנג'ליני ופאבלו רוסאריו פספסו הזדמנות להכריע עבור האלופה.

עוד באותו נושא

העברות בעולם, 4.8: מאלקווי עובר לנאפולי, ואן דר וארט חתם באסביירג

לכתבה המלאה
ריס נלסון, פייר אמריק אובמיאנג, ארסנל. רויטרס
קבוצה מסקרנת. ארסנל/רויטרס

ארסנל - לאציו 0:2

רייס נלסון בן ה-18 והמחליף פיייר אמריק אובמיאנג כבשו לתותחנים במשחק ההכנה שנערך בשטוקהולם. לוקאס טריירה ערך הופעת בכורה, גם סטפן ליכשטיינר רשם בכורה כשעלה מהספסל, וארסנל משיגה עוד ניצחון לקראת מחזור הפתיחה של הפרמיירליג בשבוע הבא מול מנצ'סטר סיטי.

טוטנהאם - ג'ירונה 4:1

גם טוטנהאם סיימה את משחקי קדם העונה שלה, אך עם הפסד והתפרקות. מאמן התרנגולים פתח עם סון הקוריאני, אבל הציב הרכב צעיר והותיר בחוץ את הארי קיין, הוגו לוריס, דלה עלי ויאן ורטונגן. לוקאס מורה כבש ראשון לטוטנהאם, אבל ג'ירונה הגיבה משערים של חואנפה, אנתוני לוסאנו, פורטו ואלכס גרסיה (המושאל ממנצ'סטר סיטי). הספרס יחלו את העונה בשבת הבאה בחוץ מול ניוקאסל.

קלצ'י איהנאצ'ו שחקן לסטר סיטי לפני ז'וזה פונטה שחקן ליל. רויטרס
כבש צמד עבור לסטר. קלצ'י איהנאצ'ו לפני ז'וזה פונטה/רויטרס

ליל - לסטר סיטי 2:1

בניגוד ליתר האנגליות, לסטר יצאה לשחק בסטאד פייר מורואה בליל, שם קלוד פואל פגש את קבוצתו לשעבר ויצא כמנצח. לבו מותיבה הכניע את קספר שמייכל מקרוב בדקה הרביעית, אבל קלצ'י איהנאצ'ו השווה בנגיחה בדקה ה-34 והפך אחרי הכנה של בן צ'ילוול בדקה ה-59.

קריסטל פאלאס - טולוז 1:4

ניצחון משכנע לקבוצה של רוי הודג'סון. ארון לייה הבלגי העלה את טולוז ליתרון בדקה ה-10, אבל כריסטיאן בנטקה השווה בנגיחה בדקה ה-29 וג'ף שלופ (33) ולוקה מיליבוייביץ' (39 בפנדל) השלימו מהפך, והכוכב ווילפרד זאהה חתם בדקה ה-81.

רודריגו שחקן ולנסיה לפני מייקל קין שחקן אברטון. רויטרס
עשה צרות להגנת אברטון. רודריגו לפני מייקל קין/רויטרס

אברטון - ולנסיה 3:2

הפסד חמישי רצוף לטופיז בתקופת ההכנה, הפעם לעיני הקהל הביתי בגודיסון פארק. ג'נק טוסון (17) והבלם מייקל קין (29) השוו פעמיים אחרי צמד של רודריגו (6 ו-21), אבל המחליף דניאל ואס, שהגיע לוולנסיה בקיץ מסלטה ויגו, הכריע בדקה ה-74 עם טיל לרשת העליונה מ-18 מטרים. מרקו סילבה צריך להיות מודאג.

וולבס - ויאריאל 1:2

העולה החדשה לפרמיירליג, יריבתה של אברטון במחזור הפתיחה, חזרה מפיגור במוליניו הביתי מול ויאריאל. ג'רארד מורנו, חלוץ הרכש מאספניול, העלה את הספרדים ליתרון בדקה ה-20, אבל הבלם הצרפתי ווילי בולי השווה בנגיחה בדקה ה-49 והחלוץ המקסיקני ראול חימנס הפך בחלוף חמש דקות.

ראול חימנס שחקן וולבס. רויטרס
השלים מהפך עבור וולבס. ראול חימנס/רויטרס

בורנמות' - מארסיי 2:5

הקבוצה הצרפתית, שתוציא לדרך את עונת 2018/19 בליג 1 כבר ביום שישי עם משחק מול טולוז, הובסה במשחק ההכנה האחרון שלה. אדם סמית' (1), ג'ושוע קינג (25 ו-35), ריאן פרייזר (47) וקאלום ווילסון (50) כבשו עבור בורנמות', ואלר ז'רמן (63) ורמי קאבלה (89) מנעו השפלה לא נעימה.

ווטפורד - סמפדוריה 1:1

הצרעות ערכו טקס לכבוד מאמנם האגדי גרהאם טיילור שהלך לעולמו בינואר האחרון וחשפו פסל חדש שנבנה בדמותו, כש-6,332 אוהדים הגיעו לתת כבוד. על כר הדשא, קולי העלה את סמפדוריה ליתרון אחרי קרן בדקה השמינית, אבל טרוי דיני מנע הפסד עם בעיטה שטוחה אל הרשת בדקה ה-53.

אוהדי ווטפורד מצטלמים לצד הפסל בדמותו של גרהאם טיילור. רויטרס
עושים כבוד לאגדה. אוהדי ווטפורד לצד הפסל של גרהאם טיילור/רויטרס

סאות'המפטון - בורוסיה מנשנגלדבאך 3:0

תבוסה לא נעימה לסיינטס, כשהבלם הדני יאניק וסטרגור פתח מול הקבוצה ממנה הגיע וחטף בראש מחבריו לשעבר. איברהימה טראורה נפצע והוחלף כבר בדקה ה-10, כשמחליפו פטריק הרמן כבש צמד עבור גלדבאך בדקות 21 ו-59. דניס זקריה כבש בבעיטה מרחוק בדקה ה-49.

ניוקאסל - אוגסבורג 1:0

גם רפא בניטס לא יכול להיות מרוצה ממשחקי ההכנה של ניוקאסל, שלא ניצחה בפעם הרביעית ברציפות ולא כבשה בפעם השלישית ברציפות. נגיחה של מיכאל גרגוריטש במחצית השנייה העניקה ניצחון לאוגסבורג והלחיצה את המגפייז לקראת מחזור הפתיחה בו יארחו את טוטנהאם.

שחקני בורוסיה מנשנגלדבאך חוגגים. רויטרס
לא ריחמו על החבר יאניק וסטרגור. שחקני גלדבאך חוגגים/רויטרס

פולהאם - סלטה ויגו 2:2

אלכסנדר מיטרוביץ' כבש אחרי שתי דקות בפעם הראשונה שלו בהרכב מאז שחזר מנבחרת סרביה וגם בישל לאבובקאר קמארה בדקה ה-17, אבל זה לא הספיק לסלבישה יוקאנוביץ' כדי לנצח. נגיחות של דניס אקרט וגוסטבו קבראל סידרו שוויון עבור הקבוצה של טורקו מוהאמד.

קרדיף - בטיס 2:1

עוד עולה, הפעם זו הוולשית, חתמה את טרום העונה עם הפסד ביתי לעיני 9,567 צופים. ג'וש מרפי העלה את קרדיף ליתרון עם טיל בדקה הרביעית לרשת של פאו לופס, אבל לורן מורון השווה מקרוב בדקה ה-23 וכריסטיאן טייו השלים מהפך בדקה ה-30.

שחקני בטיס חוגגים. רויטרס
נערכים לליגה האירופית. שחקני בטיס חוגגים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully