וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי - מנצ'סטר סיטי: בכורה לסארי על הקווים, מחרז צפוי לפתוח

מגן הקהילה: המאמן האיטלקי שהגיע מנאפולי ינסה לזכות בתואר ראשון בקריירה במשחק הבכורה שלו, הקשר כשיר (א', 17:00, ספ' 1). ז'ורז'יניו והדסון-אודוי הצעיר ב-11 של הבלוז

מגן הקהילה 2018הסתיים05/08/2018
צ'לסי
    0
    • (13) אגוארו
    • (58) אגוארו
    מנצ'סטר סיטי
    אתר רשמי

    עונת הכדורגל באנגליה תפתח מחר (ראשון, 17:00, ספורט 1) עם משחק 'מגן הקהילה' המסורתי המפגיש בין האלופה למחזיקת הגביע. השנה, מדובר במנצ'סטר סיטי ובצ'לסי, שינסו לזכות בתואר בפעם החמישית בתולדותיהן בוומבלי. ג'ון מוס ישפוט את המשחק בו נחזה בהופעת הבכורה על הקווים של מאמן צ'לסי החדש, מאוריסיו סארי.

    האיטלקי בן ה-59 שהגיע מנאפולי החליף בתפקיד איטלקי אחר, אנטוניו קונטה, וישמח לפתוח את הקדנציה עם תואר ראשון אי פעם. אם יעשה זאת, יהפוך למאמן השני בתולדות הפרמיירליג שיזכה בתואר במשחקו הראשון. מי שעשה זאת לפניו היה דייויד מויס, שזכה עם מנצ'סטר יונייטד במגן הקהילה בשנת 2013.

    עוד בנושא:

    ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
    טיבו קורטואה לראשי צ'לסי: "תאפשרו לי לעבור לריאל מדריד"
    גבריאל ז'סוס האריך את חוזהו במנצ'סטר סיטי: "זה מועדון ענק"

    מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. רויטרס
    מפרגן לסארי. פפ גווארדיולה/רויטרס

    מאמן צ'לסי מאוריסיו סארי אמר לקראת המשחק: "אני מתרגש, אני לא מסתיר את זה. לשחק בוומבלי במשחק הראשון שלי זה רגע גדול. צפוי לנו משחק קשה מאוד. אני רוצה לנצח, אם נתחיל את העונה עם תואר זה יכול לעזור לנו מאוד בהמשך. בשלב זה של העונה לא פחות חשוב שניראה טוב ונמשיך להשתפר".

    מאמן האלופה, פפ גווארדיולה, החמיא ליריבו: "אני שמח שהוא הגיע לפרמיירליג, אני מעריך אותו מאוד. אלמד ממנו הרבה. בשלושה משחקים הוא כבר הצליח לגרום לקבוצה לשחק כפי שהוא רוצה, וזה יוצא דופן. אני מצפה למשחק טוב שהאוהדים יהנו ממנו. כמובן שאנחנו רוצים לזכות בתואר".

    עוד באותו נושא

    טיבו קורטואה לראשי צ'לסי: "תאפשרו לי לעבור לריאל מדריד"

    לכתבה המלאה
    אלברו מוראטה צ'לסי חוגג. רויטרס
    עם מספר חדש זה ייראה אחרת? אלברו מוראטה/רויטרס

    אחרי שנפצע באופן קל בסוף השבוע, ריאד מחרז כשיר ואמור לערוך בכורה ב-11 של הסיטיזנס. גם ברנרדו סילבה, לירוי סאנה, סרחיו אגוארו וגבריאל ז'סוס צפויים לפתוח בהרכב ההתקפי של המאמן הספרדי. קווין דה בראונה וראחים סטרלינג לא צפוים להיות בסגל משום שהם עדיין מתאוששים מהמונדיאל. האלופה תשמח לשחזר את הניצחון על הבלוז במגן הקהילה של שנת 2012, בו ניצחה 2:3.

    אצל צ'לסי, השם הבולט הוא קאלום הדסון-אודוי בן ה-17. שחקן ההתקפה המוכשר הרשים את סארי בהכנה והוא צפוי לפתוח ב-11 יחד עם פדרו ואלברו מוראטה, ששינה את מספרו מ-9 ל-29 בתקווה שהשינוי יביא מזל. צ'לסי הפסידה בפנדלים במגן הקהילה של שנה שעברה לארסנל, והעונה היא תשמח לתוצאה שונה. הרכש החדש ז'ורז'יניו יפתח גם כן בקישור של סארי. אם צ'לסי תנצח, היא תעשה זאת לראשונה מאז 2009, אז הביסה 1:4 את מנצ'סטר יונייטד. אדן הזאר וטיבו קורטואה, שמועמדים לעזוב, לא יהיו בסגל וימשיך לנוח אחרי המונדיאל הארוך, כמו גם אנגולו קאנטה.

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully