וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבריאל ז'סוס האריך את חוזהו במנצ'סטר סיטי: "זה מועדון ענק"

חלוץ נבחרת ברזיל חתם לשנתיים נוספות ויישאר בקבוצה של גווארדיולה לפחות עד קיץ 2023: "עשיתי את ההחלטה הכי טובה בחיים כשהגעתי לפה". כבש 24 שערים ב-53 הופעות במדים התכולים

אתר רשמי

מנצ'סטר סיטי הודיעה היום (שישי) על הארכת חוזה של גבריאל ז'סוס בשנתיים נוספות, המשמעות: חלוץ נבחרת ברזיל יישאר בשורות האלופה עד קיץ 2023 לפחות. ז'סוס בן ה-21, שהיה גם החלוץ הפותח של נבחרת ברזיל במונדיאל ברוסיה, הצטרף למועדון בינואר 2017 והבקיע 24 שערים ב-53 משחקים. הוא גם דחק את סרחיו אגוארו מההרכב וסייע לגווארדיולה לזכות באליפות אשתקד.

גבריאל ז'סוס שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג. רויטרס
הבאנקר של גווארדיולה וגם של טיטה. ז'סוס/רויטרס

"אני רוצה להגיד שזו ההחלטה הכי טובה שעשיתי בחיים שלי להגיע למנצ'סטר סיטי", אמר ז'סוס לאתר הרשמי של המועדון, "אני רוצה להודות למועדון על האמון בי. לפפ יש תפקיד חשוב בהחתמה שלי, אבל גם למועדון. מנצ'סטר סיטי היא קבוצה ענקית שגודלת כל הזמן".

צ'יקי בגיריסטיין המנהל המקצועי של סיטי אמר: "ז'סוס הוא אחד החלוצים הצעירים הטובים בעולם, וזה נהדר שהוא התחייב למועדון הזה. הוא מאוד מגוון במשחק שלו. אני יודע איך פפ נהנה לעבוד איתו ואני מצפה לראות את ההתפתחות שלו".

לז'סוס היה תפקיד מפתח גם במדי נבחרת ברזיל עם שבעה שערים במוקדמות המונדיאל, אם כי במונדיאל עצמו ברוסיה הוא לא הצליח לכבוש למרות שפתח בכל חמשת המשחקים של הסלסאו עד ההדחה ברבע הגמר מול בלגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully