וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס יוטון שיבח את חמד: "שמח ששילבתי אותו, היה לו משחק טוב"

מאמן ברייטון החמיא לחלוץ הישראלי שנכנס כמחליף בדקה ה-16 במשחק ההכנה נגד נאנט וכבש את השער הראשון בדרך לניצחון 1:2: "הוא נכנס לעמדה טובה מאוד במהלך וזה מה שהביא לשער"

אתר רשמי

תומר חמד ממשיך לאותת כי מאמן ברייטון כריס יוטון צריך לקחת אותו בחשבון בתכנון הרוטציה לקראת פתיחת עונת הפרמיירליג בשבוע הבא. החלוץ הישראלי נכנס אמש (שישי) כמחליף בדקה ה-16 במשחק ההכנה מול נאנט וכבש את השער הראשון בניצחון השחפים 1:2 על המועדון הצרפתי.

כריס יוטון שיבח את חמד לאחר המשחק ואמר: "שמח ששילבתי אותו במשחק הזה. הצלחנו לשבור בצורה טובה את ההגנה של נאנט והוא נכנס לעמדה טובה שאפשרה לו לכבוש את השער הראשון. אני חושב שהיה לו משחק טוב מאוד".

שחקן הרכש ה איראני של השחפים עלירזה ג'הנבאחש שותף במשחק כמחליף במשך 20 דקות. עד היכולת שלו אמר יוטון: "כשהוא נכנס אנחנו הובלנו במשחק ומה שהיה עליו לעשות זה משימות בעלות אופי הגנתי. הבאנו את עלירזה לקבוצה בעיקר בגלל האיכויות ההתקפיות שלו מתוך תקווה שהוא יוסיף לנו מחץ. אנחנו כבר מצפים לראות אותה בפעולה כאן". ברייטון תפתח את העונה בשבת הבאה מול ווטפורד בחוץ ושמונה ימים לאחר מכן תארח את מנצ'סטר יונייטד כשלאחר מכן מצפה לה משחק חוץ קשה מאוד מול ליברפול.

תומר חמד חלוץ ברייטון. GettyImages
יהיה שחקן משמעותי העונה? חמד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully