וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקאוט של ויטסה התרשם מדיא סבע, מכבי נתניה דורשת 2 מיליון יורו

4.8.2018 / 23:05

נציג של הקבוצה ההולנדית צפה בחלוץ, שכבש צמד והוסיף בישול ב-2:3 על חדרה, ויטסה עשויה להגיש הצעה, גם רוטנשטיינר צפה והתרשם. שי ברדה: "בארץ, אין ספק שנתניה זה המקום הכי טוב עבור סבע"

שחקן מכבי נתניה דיא סבע חוגג. ברני ארדוב
בכיוון הנכון. סבע/ברני ארדוב

הסקאוט הראשי של ויטסה ארנהיים עקב הערב (שבת) אחר חלוץ מכבי נתניה דיא סבע והתרשם מיכולתו במשחק הניצחון מול הפועל חדרה, שבו סבע כבש צמד ובישל שער נוסף. ההולנדים, שכבר העבירו אליהם בעבר מספר שחקנים ישראלים, עשויים להגיש הצעה רשמית לנתניה כדי לרכוש את סבע. בנתניה רוצים שני מליון יורו תמורת סבע שזכה הערב לקריאות "תישאר תישאר" מצד האוהדים שמאוד רוצים לראות אותו בנתניה גם בעונה הבאה. גם המנהל הטכני החדש של נבחרות ישראל וילי רוטנשטיינר צפה במשחק של נתניה והתרשם מאוד מסבע, שאמור להיות מהשחקנים הבולטים בנבחרת הלאומית בקדנציה הקרובה.

שי ברדה, אחד משני המאמנים של מכבי נתניה, אמר בסיום: "אנחנו מרוצים מ-84 דקות, כי בשש הדקות הראשונות היינו שחצנים ואסור לזה לקרות. זו פעם שלישית שאנחנו חוזרים מפיגור, גם בחיפה השווינו בסיום. זה ניצחון חשוב, לא פשוט לחזור מ-2:0. דיא סבע שחקן סופר-חשוב, אני מקווה בשבילו שיוכל להשתדרג ולהגשים את החלום, אבל בארץ אין ספק שמכבי נתניה זה המקום הכי טוב בשבילו. כרגע הוא איתנו ואני מקווה שיישאר. יונס מלדה פוטנציאל מאוד גבוה, יש לו עוד הרבה לאן להתקדם. אנחנו מנסים לעבוד איתו לאט לאט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully