וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד "זועמת" על מודריץ' וסוכניו, וכבר הכינה ארבע אלטרנטיבות

לקראת הפגישה המכרעת: באיטליה מתעקשים שהכוכב הקרואטי של הבלאנקוס יעזוב לאינטר, בספרד סימנו את המחליפים האפשריים: אריקסן, טיאגו ומילינקוביץ'-סאביץ'. הלילה, ללא מודריץ', ריאל מדריד ניצחה 1:2 את רומא

עריכת וידאו: מתן חדד

אחרי שניפצה כל שיא אפשרי וזכתה שלוש פעמים ברציפות בליגת האלופות, ריאל מדריד נמצא בפני שוקת שבורה. כריסטיאנו רונאלדו הכוכב הגדול עזב ליובנטוס וכעת אלופת אירופה עלולה לאבד גם את שני הקשרים הקרואטים שלה - מתיאו קובאצ'יץ' ובמיוחד את לוקה מודריץ', השחקן המצטיין של המונדיאל ומי שנחשב לדעת רבים לאחד הקשרים הטובים בעולם.

בתקשורת הספרדית כבר עוסקים במחליפים הפוטנציאליים של מודריץ', ואין יותר מדי כאלה בשוק. המועמד המוביל לעשות את זה, כך על פי ה"מארקה" המדרידאי, הוא כריסטיאן אריקסן, הקשר בן ה-26 של טוטנהאם ונבחרת דנמרק. הבלאנקוס כבר רכשו שחקני על מטוטנהאם כמו גארת' בייל וגם מודריץ' עצמו, ובתקשורת במדריד מאמינים שהקבוצה תנסה לעשות מהלך לרכישתו של השחקן שמשחק בעמדה מעט קדמית יותר מהקרואטי.

עוד בנושא:

לופטגי מתעקש: "מודריץ' וקובאצ'יץ' יהיו שמחים מאוד בריאל העונה"
באיטליה מתעקשים שלוקה מודריץ' עדיין בדרך לאינטר

שחקן נבחרת דנמרק כריסטיאן אריקסן. רויטרס
עוד שחקן טוטנהאם שיגיע לברנבאו? כריסטיאן אריקסן/רויטרס

שם נוסף שמוזכר הוא זה של טיאגו אלקנטרה. קשר באיירן מינכן גדל בכלל בברצלונה, אבל ג'ולן לופטגי מאמן ריאל מדריד ישמח לצרף את השחקן ששיחק אצלו בנבחרת ספרד ונחשב לאופציה מועדפת אם המו"מ על אריקסן ייכשל. אבל לריאל מדריד יש עוד אופציה לקישור. סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ', קשרה של לאציו ונבחרת סרביה נמצא על הכוונת של הקבוצה מתחילת הקיץ, אך קבוצתו דורשת עבורו לא פחות מ-100 מיליון יורו, סכום שאפילו פלורנטינו פרס לא מוכן לשלם ונראה כי רק אם לאציו תרד לסכום של בסביבות 70 מיליון יורו, הבלאנקוס ישקלו את רכישתו.

כך או כך, בריאל כועסים מאוד על הסוכנים של מודריץ' (ולאדו למיץ' ופרדראג מיאטוביץ') שלכאורה מפיצים את השמועות על השחקן. בריאל לא מבינים את המהלכים האחרונים של אנשיו של מודריץ', ומדוע השחקן עצמו שומר על שקט. במדריד כועסים על העובדה שמודריץ' מאפשר לשמועות האלה להימשך, ולא מכחיש את האפשרות שיעזוב. "היום יהיה רגע האמת", נכתב ב"מארקה", "כשמודריץ' ייפגש פנים אל פנים עם הנשיא פלורנטינו פרס והמאמן לופטגי אחרי כל המידע שזרם דרך התקשורת האיטלקית". כמו כן, במדריד כבר שוקלים להתלונן על אינטר, על כך שהיא מפרה את חוקי הפחייר פליי הפיננסי, וזאת מאחר שעל פי הדיווחים, הבעלים הסיני של אינטר מתכנן להזרים כספים לעסקה דרך מקורות חוץ, דבר שאסור.

אגב, אברטון ריביירו השחקן הברזילאי ששיחק עם ויניסיוס בפלמנגו, סיפק תובנה מעניינת לגבי העזיבה של רונאלדו לטובת יובנטוס. בראיון שערך בברזיל הוא אמר: "ויניסיוס רק בן 18 והוא הופך להיות כוכב עולמי, כריסטיאנו רונאלדו פחד להישאר כי לא רצה להיות המחליף שלו".

עוד באותו נושא

נחוש לעזוב: קורטואה שוב נעדר מאימון צ'לסי וצפוי לספוג קנס כבד

לכתבה המלאה
גארת' בייל, שחקן ריאל מדריד. רויטרס
שער ובישול מול רומא. גארת' בייל/רויטרס

ובינתיים: ריאל מדריד חגגה על רומא

ובינתיים ללא מודריץ', ניצחה הלילה (בין שלישי לרביעי) ריאל מדריד 1:2 את רומא במשחק במסגרת גביע האומות שנערך בניו ג'רזי. מרקו אסנסיו נהנה מבישול אדיר של גארת' בייל והעלה את הבלאנקוס ליתרון כבר בדקה השנייה. ובדקה ה-15 הוולשי בעצמו הוסיף את השני. רומא הצליחה להגיב רק לקראת הסיום כשקווין סטרוטמן מצא את הרשת של קיילור נבאס אחרי בישול של פטריק שיק.

לאחר המשחק נשאל ג'ולן לופטגי האם גארת' בייל מסוגל לרשת את כריסטיאנו רונאלדו והשיב: "אף אחד לא צריך לשאת עול של אף אחד אחר, הוא פשוט צריך להיות הכי טוב שהוא יכול. אני לא אוהב להשוות". על עתידו של מתאו קובאצ'יץ' אמר המאמן: "זה נכון שהוא הביע את רצונו לעזוב, נראה איך זה יסתיים. אם אכן יעזוב, ננסה למצוא מחליף ראוי. קורטואה? אני לא רוצה לדבר על שחקנים שלא נמצאים כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully