וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: קורטואה חתם לשש שנים בריאל מדריד, קובאצ'יץ' הושאל לצ'לסי

העסקה הגדולה הושלמה: שוער נבחרת בלגיה נרכש על ידי אלופת אירופה תמורת 35 מיליון יורו ויחליף בין הקורות את קיילור נבאס. הקשר הקרואטי יעשה את הדרך ההפוכה אחרי שהושאל לעונה אחת

עריכת וידאו: מתן חדד

עידן חדש בריאל מדריד: אלופת אירופה הודיעה רשמית שטיבו קורטואה שוער צ'לסי ונבחרת בלגיה חתם בקבוצה לשש השנים הבאות. קורטואה שהיה אמור לסיים את חוהו בצ'לסי בעונה הבאה, נרכש על ידי הבלאנקוס בסכום של 35 מיליון יורו ויחליף בין הקורות את קיילור נבאס בעוד שקפה שוער אתלטיק בילבאו יחליף את קורטואה בלונדון. השוער הבלגי יעבור בדיקות רפואיות ויוצג מחר (חמישי) רשמית בסנטיאגו ברנבאו.

עוד בנושא:

העברות בעולם: קפה בצ'לסי, בואטנג ואלכס סנדרו בדרך לפריס סן ז'רמן
מונס דאבור כבש צמד, זלצבורג הביסה 0:3 את שקנדיה במוקדמות ליגת האלופות

טיבו קורטואה שוער ריאל מדריד. אתר ריאל מדריד, אתר רשמי
שוער חדש בברנבאו. קורטואה/אתר רשמי, אתר ריאל מדריד

קורטואה בן ה-26 גדל בנוער של גנק ועלה ב-2009 לבוגרים. אחרי שתי עונות בקבוצה הבלגית, עבר לצ'לסי אבל הושאל ישירות לאתלטיקו מדריד ובילה שם שלוש עונות עד 2014, כשבעונה האחרונה נפגשו שתי הקבוצות בחצי גמר ליגת האלופות והבלוז דרשו שהשוער לא ישחק בשל החוזה בין הצדדים, אבל אופ"א אפשרה לו לשחק. ב-2014 חזר קורטואה לצ'לסי ורשם ארבע עונות מוצלחות פרט לירידה מסוימת לקראת סיום העונה הנוכחית. הוא זכה עם גנק באליפות אחת, עם אתלטיקו מדריד באליפות, בגביע, בליגה האירופית ובסופרקאפ האירופי והגיע איתה גם לגמר ליגת האלופות. עם צ'לסי הוא זכה בשתי אליפויות, גביע וגביע הליגה ובקיץ האחרון כמובן שהיה השוער הראשון של בלגיה ושותף במונדיאל המוצלח שלה ובמקום השלישי.

מי שיעשה את הדרך ההפוכה הוא מתיאו קובאצ'יץ', הקשר הקרואטי שהושאל לעונה אחת מריאל מדריד לצ'לסי. קובאצ'יץ' בן ה-24 הגיע כהבטחה גדולה לריאל מדריד אבל התקשה להטביע את חותמו ורשם רק 19 הופעות בהרכב בעונה שעברה בליגה וכבש שישה שערים. לצ'לסי אין אופציית רכישה על קובאצ'יץ', שיחזור לריאל מדריד בקיץ הבא.

קובאצ'יץ' נרכש על ידי אינטר מדינמו זאגרב בקיץ 2012 ושיחק שלוש עונות בשורות הכחולים שחורים עד שעשה את המעבר הגדול לריאל מדריד ב-2015. קובאצ'יץ' הגיע עם קרואטיה עד לגמר המונדיאל האחרון, אך התייבש על הספסל ולא שותף בגמר מול צרפת וגם בחצי הגמר מול האנגלים.

עוד באותו נושא

כריסטיאן ויירי: "יובנטוס קבוצה מפחידה, רונאלדו משלים סגל מטורף"

לכתבה המלאה
מתאו קובאצ'יץ' שחקן ריאל מדריד חוגג שער. רויטרס
ינסה להמציא את עצמו מחדש באנגליה. קובאצ'יץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully