וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאן ויירי: "יובנטוס קבוצה מפחידה, רונאלדו משלים סגל מטורף"

חלוץ העבר של הגברת הזקנה נרגש מההחתמה של הפורטוגלי והוסיף: "הוא שחקן פנטסטי, מהטופ של הטופ, מקצוען מדהים ופריק של אימונים. יובה קבוצה שלא מפחדת מאף אחת וכולן מפחדות ממנה"

אתר רשמי

בעוד שבוע וחצי תצא לדרך הליגה האיטלקית כשכבר הרבה שנים לא זכור סביבה באזז אדיר כמו שיש לקראת 2018/19. כמובן שרוב העניין נובע בשל העברתו של כריסטיאנו רונאלדו ליובנטוס מריאל מדריד תמורת 114 מיליון יורו במהלך הקיץ. היום (רביעי) כוכב עבר נדרש לסוגייה והפעם זה היה לא אחר מאשר כריסטיאן ויירי.

"כריסטיאנו ליובה? זה מדהים. יובנטוס החתימה שחקן מהטופ של הטופ והעובדה שכריסטיאנו רצה לעבור לאיטליה מראה לכם איזה מועדון ענק זה יובנטוס", אמר ויירי ששיחק ב-1996/7 ביובנטוס והגיעה איתה לגמר ליגת האלופות שם הפסידה 3:1 לבורוסיה דורטמונד, "אנשים מכל העולם שוב יעקבו אחרי הסרייה A, הודות לכריסטיאנו ויובנטוס. יובנטוס פייבוריטית לאליפות? לא רק לסקודטו הזה, אלא גם לארבע האליפויות הבאות. ברצינות, רק תסתכלו על הסגל של יובנטוס, תנתחו אותו. יש לה 25-24 שחקנים ששווים הרכב. היא יכולה לבנות שתי קבוצות, אחת שתזכה באליפות ואחת שתעלה לליגת האלופות. למען האמת, בכל העולם יש רק שלוש קבוצות שיש להן סגל ברמה של יובנטוס או יותר מכך: ריאל מדריד, ברצלונה ובאיירן מינכן. יובנטוס תזכה בליגת האלופות? בתואר הזה זוכים בגלל הפרטים הכי קטנים שיש. יובנטוס לא מפחדת מאף אחת ומפחידה את כולן. יובנטוס היא קבוצה יוצאת מן הכלל עם מאמן יוצא מן הכלל".

על מסימיליאנו אלגרי הוסיף ויירי: "אלגרי עושה הכול כדי להשאיר את כולם דרוכים. זו העוצמה של המועדון ורונאלדו יצטרף לקולקטיב הזה. הוא שחקן פנטסטי, מקצוען מדהים ופריק של אימונים שמשלים סגל מטורף. שבע אליפויות ברציפות זה לא משהו מקרי". חלוץ העבר נשאל האם ברצונו להתחיל לאמן וענה: "לאמן? אני צריך קודם להסדיר את העניינים שלי עם הרישיון כי עלול להימצא מישהו מספיק משוגע כדי להאמין בי. לאמן זה קשה, הורג אותך מבחינה מנטאלית. כל אלה שאימנו אותי גמרו מותשים מבחינה מנטאלית וכל החברים ששיחקו איתי ועכשיו מאמנים סובלים מתת משקל".

עוד בנושא:
חוגגים 15 שנה למשחק ששינה את הקריירה של כריסטיאנו רונאלדו

כריסטיאן ויירי חלוץ איטליה לשעבר. AP
מתרגש לקראת העונה החדשה. ויירי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully