וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות האלופות: צמד לדאבור בניצחון זלצבורג, מהפך משוגע לפאוק

חלוץ הנבחרת כבש מהנקודה הלבנה (16) והכפיל בנגיחה (45). סמאסקו קבע 0:3 על שקנדיה בפנדל נוסף (80). פאוק סלוניקי חזרה מ-2:0 ל-2:3 על ספרטק במחצית הראשונה. סלטיק - א.א.ק 1:1

שחקן רד בול זלצבורג מונס דאבור. רויטרס
ממשיך להפציץ. מונס דאבור/רויטרס

הסיבוב השלישי במוקדמות ליגת האלופות נמשך היום (רביעי) עם שלושה משחקים ובמוקד: מונס דאבור הבקיע צמד עבור זלצבורג שניצחה 0:3 את שקנדיה המקדונית במשחק הראשון מבין שניים. חלוץ נבחרת ישראל סחט פנדל כבר אחרי 16 דקות וכבש בעצמו מהנקודה הלבנה וממש שניות לפני השריקה להפסקה הוא הכפיל כשנגח פנימה כדור חופשי של יונזוביץ'. בדקה ה-80 זלצבורג קיבלה עוד פנדל אך הפעם דיאדי סמאסקו היה זה שבעט פנימה ומנע מדאבור, שהוחלף בתוספת הזמן, לכבוש שלושער. בדקה ה-83 זלצבורג נותרה בעשרה שחקנים אחרי שזלאטקו יונוזוביץ' האוסטרי קיבל צהוב שני ויחמיץ את הגומלין. אגב, המשחק הזה הסתיים באיחור מאחר שסופות רעמים גרמו להפסקת חשמל, שחודש כעבור כמה דקות. האוסטרים נמצאים בדרך הבטוחה לשלב הפלייאוף של ליגת האלופות, שם הם יפגשו את המנצחת בסיכום המשחקים בין הכוכב האדום לספרטק טרנבה.

משחק דרמטי מאוד נערך בסלוניקי שם פאוק המקומית ניצחה 2:3 את ספרטק מוסקבה במשחק שבו היוונים חזרו מפיגור 2:0 עוד לפני ההפסקה (!). איבלין פופוב כבש לרוסים כבר אחרי שבע דקות כשהוא מנצל הגנה חולמנית של המארחים ובדקה ה-17 קווינסי פרומס החלוץ ההולנדי הימם את היוונים עם שער מוזר אחרי טעות קשה של פצ'לאקיס השוער המקומי. אולם, פאוק לא נבהלה ואלכסנדר פריג'וביץ' צימק בפנדל (29) אחרי שאוראל גרינפלד השופט הישראלי ראה נקודת יד ברחבה. דימיטריס לימניוס השווה בדקה ה-37 ודימיטריס פלקאס השלים קאמבק מרהיב מקרוב בדקה ה-44. קווינסי פרומס היה יכול להשוות שוב עבור הרוסים בפנדל נוסף אבל פצ'לאקיס פיצה על הטעות שלו כשהדף את הפנדל לקורה והשאיר את הניצחון ביוון.

* א.א.ק אתונה הצליחה להוציא תוצאה מצוינת עם 1:1 בחוץ מול סלטיק ותגיע למשחק הביתי עם הרבה ביטחון. סלטיק עלתה ליתרון בדקה ה-17 משער של קאלום מקגרגור אחרי מסירת רוחב של קירן טירני וזה 0:1 ירוק. שער השוויון הגיע בדקה ה-44 כשהלדר לופס העביר מסירת רוחב נהדרת לעברו של ויקטור קלונארידיס, שבעט בעוצמה אדירה פנימה וקבע 1:1. בדקה ה-57 נותרו היוונים בעשרה שחקנים אחרי שקונסטנטינוס ילאנופולוס ספג צהוב שני בתוך שבע דקות והורחק. למרות זאת, הצליחו הצהובים-שחורים לשמור על התוצאה ויגיעו למשחק הביתי עם המון ביטחון.

שחקני א.א.ק אתונה חוגגים. GettyImages
שחקני א.א.ק חוגגים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully