וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: השוער גיא חיימוב חתם לשנתיים במועדון

6.8.2018 / 17:12

אחרי משא ומתן שארך שלושה ימים בלבד, שוער האלופה עבר רשמית לירוקים כשסיכם עד 2020 וירוויח 260 אלף דולר לעונה. הוא יהיה השוער הראשון ואמר: "שמח להצטרף למועדון ענק". על מועמדותו למכבי חיפה פורסם לראשונה בוואלה! ספורט

דוברות מכבי חיפה

עכשיו זה רשמי: אחרי משא ומתן שארך שלושה ימים בלבד, גיא חיימוב חתם לשנתיים במכבי חיפה ויהיה השוער הראשון שלה בעונה הקרובה.

ביום שישי פרסמנו: מכבי חיפה הולכת על חיימוב, בעקבות הגשת הרוש ושחרורו בחינם
לידיעה הראשונית על מועמדות חיימוב למכבי חיפה

גיא חיימוב שוער מכבי חיפה. אתר מכבי חיפה, אתר רשמי
ברכת קבלת הפנים לחיימוב/אתר רשמי, אתר מכבי חיפה

השוער, שיהיה הרכש השלישי הקיץ אחרי מיכיל קראמר וז'ורז' מאנג'ק, עבר כבר אתמול את הבדיקות הרפואיות, ערך סיור באצטדיון והבוקר נפגש עם אנשי המועדון - תחילה כדי לבחור דירה בסמוך לאצטדיון, ואז בתל אביב - שם חתם על חוזה לשנתיים תמורת כ-260 אלף דולר בעונה, כולל המענקים. "אני מאושר לחתום במועדון ענק בכדורגל הישראלי כמו מכבי חיפה", אמר חיימוב. "היו לי כמה הצעות אבל מתחילת הדרך רציתי רק את מכבי חיפה".

חיימוב הוזכר כמועמד למכבי חיפה עוד לפני סיום העונה. הקבוצה לא פנתה להפועל באר שבע משום שהוא עדיין היה בתוכניות של אלונה ברקת. ראשי המועדון המתינו בסבלנות וכשהבינו שחיימוב לא ימשיך בקבוצה ניסו לצרפו. באר שבע דרשה תחילת מיליון שקל, אולם בעקבות ההסתבכות בפרשת השוערים, שכללה את פיצוץ עסקת ארנסטס שטקוס, ההחלטה החפוזה להחתים את יאניס אנסטיס והצורך להחליפו באופן מיידי באריאל הרוש, גרמו לבעלים לשחררו בחינם. ההתפתחות המשמעותית החלה ביום שישי, כשסוכניו של חיימוב הציעו אותו למכבי חיפה ללא עלות. המנכ"ל אסף בן דב הפנה את הנושא למו אלאך, שאתמול (ראשון) קיים התייעצות עם מאמן השוער ארנו ואן זוואם, לאחריה הוחלט ללכת על השוער.

בעניין אחר: ערן לוי הוצע במהלך סוף השבוע לראשי המועדון, אך שם הבהירו לסוכניו כי הנושא אינו רלוונטי מבחינתם. לוי, ששוחרר לאחרונה ממכבי נתניה, הוזכר במועמד לעבור להפועל חיפה. במועדון הבהירו כי בשלב זה הם אינם זקוקים לשחקן בעמדה שלו.


עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
אריאל הרוש נפגש עם הפועל באר שבע במטרה לחתום
נשיא המדינה העניק את "מגן הכבוד" להפועל באר שבע. ברקת: "הכדורגל הוא גשר בין תרבויות ודתות"

עוד באותו נושא

ההבטחה שלא מומשה, ההכחשות הכוזבות: על התנהלות באר שבע עם גיא חיימוב

לכתבה המלאה

חיימוב בן ה-32 גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, ערך במדיה את הבכורה בליגת העל ובהמשך הושאל להפועל כפר סבא ושיחק גם בהכח עמידר רמת גן. ב-2010/11 היה שותף לזכייתה של עירוני קרית שמונה בגביע הטוטו ובסיום העונה חזר למכבי תל אביב עם חוזה לשלוש שנים. למרות זאת, אחרי עונה אחת הושאל לא.א.ק לרנקה הקפריסאית, אותה אימן רן בן שמעון. ב-2013 חזר ארצה לקדנציה שנייה בקרית שמונה והיה שותף לזכייה בגביע המדינה ב-2013/14. אחרי שלוש שנים, עבר להפועל באר שבע, זכה עם הקבוצה בשתי אליפויות וחזר לסגל נבחרת ישראל, במדיה ערך את הבכורה בספטמבר 2011.

בסך הכול, חיימוב רשם במדי הפועל באר שבע 40 משחקי ליגה ובמהלכם שמר 21 פעמים על שער נקי. הוא שיחק עם הקבוצה גם במוקדמות ליגת האלופות ורשם שתי הופעות בשלב הבתים של הליגה האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully